اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140110126903119119
در دسترس نیست

همراه پرس از ماهنامه الکترونیک خود رونمایی کرد

کد: 140110126903119119

، برخوارومیمه , (اخبار رسمی): رسانه تخصصی اکوسیستم استارتاپی از ماهنامه الکترونیک خود با موضوع استارتاپ و فناوری رونمایی کرد.

همراه پرس از ماهنامه الکترونیک خود رونمایی کرد
همراه پرس از ماهنامه الکترونیک خود رونمایی کرد

همراه پرس با انتشار اولین شماره از ماهنامه خود، ماهنامه الکترونیکی‌اش را با موضوع تخصصی اکوسیستم استارتاپی و موضوعات حاشیه‌ای همچون گیم، اینترنت و فناوری معرفی کرد.

مهدی جعفری بنیان‌گذار و سردبیر همراه پرس گفت: ماهنامه همراه پرس با موضوعات استارتاپ، فناوری و اینترنت؛ با هدف ارتقاء سطح اکوسیستم استارتاپی، حمایت از اکوسیستم استارتاپی و پوشش اخبار و نقد آنها به صورت الکترونیکی به صورت ماهانه منتشر میشود.

وی ادامه داد: قرار بود رونمایی رسمی از ماهنامه همراه پرس داشته باشیم و اولین شماره همزمان با تاریخ تأسیس این رسانه خبری در مهرماه باشد که با توجه به مشکلات داخل کشور و قطعی و فیلترینگ اینترنت، این کار به تأخیر افتاد.

جعفری در ارتباط با شماره اول گفت: در اولین شماره این ماهنامه با تیتر وضعیت قرمز به موضوع قطعی اینترنت و فیلترینگ گسترده و آسیب‌های وارد شده به کسب و کارهای مجازی، معرفی محصولات جدید فناوری، معرفی و بررسی استارلینک و در بخش آخر به حواشی وزیر ارتباطات میپردازیم و عملکرد وی را در ماه های اخیر را نیز بررسی میکنیم.

وی تأکید کرد که هدف اصلی ما حمایت از جامعه استارتاپ و کسب و کارهای آنلاین و فرهنگ سازی و آموزش است و در نظر داریم در شماره های بعدی به صورت رایگان 1 الی 2 استارتاپ یا کسب و کار آنلاین را معرفی کنیم تا از سیاست های حمایت از اکوسیستم استارتاپی، آموزش و انتقال تجربه نیز تبعیت کرده باشیم.

علاقه‌مندان میتوانند با استفاده از آدرس زیر به تمام شماره های ماهنامه همراه پرس دسترسی داشته باشند.

hamrahpress.ir/monthly-magazine

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

همراه پرس

رسانه تخصصی همراه پرس، رسانه تخصصی اکوسیستم استارتاپی در کشور

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]