اطلاعات تماس
  • 021442*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140110176910122135
در دسترس نیست

این مبل های لمی را در خانه بسازید و به راحتی بفروشید

کد: 140110176910122135

، (اخبار رسمی): یک سری مبل شنی لمی وجود دارد که می توانید به راحتی با پارچه و چرم و یونولیت و چرخ خیاطی آنها را تولید کنید و از آن استفاده کنید و حتی از طریق آن درآمد کسب کنید.

این مبل های لمی را در خانه بسازید و براحتی بفروشید
مبل شنی

مبل شنی صندلی راحتی چرمی یا برزنتی است که دارای مدل های 2 نفره و 1 نفره می باشد البته این مبل خواب ساخت ایران بوده و با توجه به قیمت ارزان آن قابل استفاده در منزل و محل کار می باشد. صندلی شنی اینتکس از تولیدکنندگان مبل راحتی در تهران بسیار قدیمی است و شما می توانید رنگ و سایز آنها را با توجه به سلیقه و سفارش خود بزرگ یا کوچک انتخاب و خریداری کنید.

و حالا تفاوت مبل های شنی، صندلی هپی چیر یا مبل های گرانول یونولیت را با مبل های الیافی راحت با هم مقایسه می کنیم، ابتدا باید بگوییم که هیچ تفاوتی بین مبل های شنی، خرید مبل شنی یا مبل هپی کرسی وجود ندارد و فقط نام آنها متفاوت است. و هر شخصی آن را به همین نام می شناسد، مبل های بدون سنگ در داخل آن از سنگ های کروی استفاده می شود که انعطاف پذیری بالایی دارند و بدن کاربر را در بهترین حالت پزشکی و استاندارد قرار می دهند، یعنی. حفره کمر را پر می کند و ستون فقرات در بهترین حالت قرار می گیرد و تنها عیب این گرانول ها از بین رفتن آنها پس از مدتی است که به وزن کاربر نیز بستگی دارد و در صورت نیاز می توانید یونولیت اضافی خریداری کرده و آن را شارژ کنید. تا به حالت اولیه برگردد جمع نمی شود اما به هیچ وجه طبی و استاندارد نیست و خشک و غیر قابل انعطاف می شود و پس از مدت طولانی استفاده احساس بدن درد و کمردرد می شود.

مبل های شنی اینتکس تولید شده در کارخانه ساخت ایران دارای رنگ های متنوع و زیبا و شادی هستند که می توانید در منزل و محل کار از آنها استفاده کنید و از تنوع رنگ ها برای زیبایی بصری فضاهای خانه و شرکت برای شادی و یا جذب کارکنان بهره ببرید. مشتریان بهتر

مبل شنی با چرم مازراتی و پارچه یا مخمل 1 نفره دارای قطر 90 سانتی متر و ارتفاع 100 سانتی متر وزن آن ها از 4 تا 5 کیلوگرم تا 150 کیلوگرم ساپورت می باشد و مدل های 2 نفره دارای طول 140 سانتی متر تا ارتفاع 80 سانتی متر و وزن آنها حدود 6 تا 7 کیلوگرم و وزن آنها از 250 تا 400 کیلوگرم است باز کنید و بشویید.

منبع: خبرگذاری مهر

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021442*****
[نمایش اطلاعات]