اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 14011020691498004
در دسترس نیست

قیمت درایو اینورتر

کد: 14011020691498004

، اصفهان , (اخبار رسمی): در این صفحه قیمت اینورتر یا درایو صنعتی با آپدیت روزانه برای شما مهندسین عزیز ارائه می‌شود. موتورهای الکتریکی نقش غیرقابل انکاری در کسب و کار ما ایفا می‌کنند. این موتورها چرخ زندگی ما را به حرکت در می‌آورند.

قیمت درایو اینورتر
قیمت درایو اینورتر

قیمت  درایو اینورتر صنعتی
در این صفحه مهندسین عزیز قیمت  درایو اینورتر با آپدیت روزانه ذکر شده است.

موتورهای الکتریکی نقش غیرقابل انکاری در تجارت ما دارند. این موتورها چرخ زندگی ما را می چرخانند.

همه این موتورها به مقداری الکتریسیته برای تامین نیروی گشتاور نیاز دارند، اگر قدرت گشتاور و سرعت خیلی کم یا خیلی زیاد باشد. موتور کند می شود، جهت را تغییر می دهد یا کنترل خود را از دست می دهد. نتیجه ناکارآمدی و هدر رفتن انرژی است.

بنابراین با توجه به قیمت اینورتر همچنان استفاده از آن برای جلوگیری از استهلاک موتور توصیه می شود.

سرعت موتور باید دقیقاً همان چیزی باشد که برای فرآیند مورد نیاز است. در گذشته، با اتصال موتورها به برق، آنها از ابتدا با سرعت ثابت و تحت شرایط بار متفاوت کار می کردند. این باعث اتلاف زیاد انرژی و فرسودگی بیش از حد تجهیزات می شود که مسلما به هیچ وجه قابل قبول نیست!

 درایو اینورتر چیست؟
قبل از استعلام قیمت  درایو اینورتر  و یا خرید اینورتر، بهتر است ابتدا با این تجهیزات آشنا شوید.در

در حال حاضر روش مناسبی برای کنترل سرعت چرخش موتورها وجود دارد که نه تنها مصرف انرژی را کاهش می دهد، بلکه هزینه های تعمیر و نگهداری را نیز کاهش می دهد. تجهیزاتی که این عمل را برای ما انجام می دهند اینورتر یا درایو صنعتی نامیده می شوند.

در داخل درایو، برق AC ورودی توسط یک یکسو کننده به DC تبدیل می شود. سپس جریان DC به خازن های داخل درایو داده می شود تا شکل موج DC صاف شود. سپس انرژی خازن ها به اینورتر می رود و در آنجا جریان مستقیم به جریان متناوب تبدیل می شود و به موتور می رود.

در این مرحله اینورتر یا درایو صنعتی فرکانس و ولتاژ موتور را بر اساس گشتاور مورد نیاز تنظیم می کند. این بدان معناست که موتور AC با سرعت یا گشتاور مورد نیاز کار می کند.

بنابراین می توانید با استفاده از مبدل های فرکانس تا حد زیادی از هدر رفتن انرژی جلوگیری کنید. درایوها علاوه بر صرفه جویی در انرژی، هزینه های تعمیر، ضایعات و حتی صدا را کاهش می دهند.

با توجه به آنچه گفتیم قیمت اینورتر نباید ما را منصرف کند. زیرا استفاده از آن باعث افزایش عمر موتور ما می شود.
نکات مهم برای انتخاب درایو یا اینورتر:
برای انتخاب درایو یا یک اینورتر مناسب به پارامترهای زیر توجه کنید. این پارامترها معمولاً بر قیمت اینورتر تأثیر می گذارند.

موتور سه فاز یا تک فاز
قدرت موتور الکتریکی و پارامتر FLA به معنای جریان بار کامل است
همچنین در درایوها باید توجه داشت که برای کاربردهای سنگین یا سبک مانند پمپ استفاده می شود.
با توجه به این موارد و بودجه خود می توانید قیمت اینورتر را از فروشگاه های معتبر جویا شوید و خرید کنید.

به طور معمول، درایوهای تک فاز تا 2.2 کیلو وات برای استفاده عمومی در نظر گرفته شده است و اساساً تفاوتی بین سبک و سنگین وجود ندارد.

البته در برخی برندها مانند invt دو مدل ارائه می شود. یکی تحت عنوان کاربری عمومی و دیگری با گزینه های بیشتر تحت عنوان کاربری سنگین قرار دارد.

برای درایوهای سه فاز یا اینورترهای تا 4 کیلو وات، معمولاً بین استفاده سبک و سنگین تفاوتی قائل نمی شویم.قیمت اینورتر | قیمت درایو:
جویشگر انواع برندهای معتبر درایو و اینورتر را با بهترین قیمت و گارانتی سازنده ارائه می دهد. برخی از این برندها در زیر فهرست شده اند.

  • درایو دلتا دلتا
  • اینورتر LS
  • اینورتر زیمنس
  • درایو پنتاکس
  • درایو inv

برای خرید اینورتر و درایو صنعتی و استعلام قیمت اینورتر و درایو همیشه می توانید با جویشگر تماس بگیرید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وب سایت جویشگر

وب سایت جویشگر یک بانک اطلاعات مشاغل است که علاوه بر معرفی کسب‌و‌کارها و محصولات یا خدماتی که برای فروش عرضه کرده‌اند، نیازهای آن‌ها را نیز برای خرید محصولات و خدمات، به عموم مردم و دیگر پیشه‌وران و صاحبان مشاغل معرفی کرده و با مشاوره و راهنمایی فروش امکان تعامل هرچه بیشتر و سریع‌تر آن‌ها را فراهم می‌کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید