اطلاعات تماس
  • 091207*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140110206915121995
در دسترس نیست

بهترین متخصص اطفال در اصفهان کیست؟

کد: 140110206915121995

، تهران , (اخبار رسمی): شناخت و انتخاب بهترین متخصص اطفال می تواند اولین دغدغه والدین یعنی داشتن فرزندی سالم را برطرف کند. در اصفهان متخصصین اطفال بسیاری هستند که ما دراین مقاله به معرفی بهترین متخصص اطفال یعنی دکتر نسرین دوامی خواهیم پرداخت . دکتر نسرین دوامی یکی از باتجربه ترین و با تبحرترین پزشکان در حوزه اطفال می باشد.

بهترین متخصص اطفال در اصفهان کیست؟
دکتر نسرین دوامی بهترین متخصص اطفال در اصفهان

آیا شما اطلاعات کافی درباره بهترین متخصص اطفال دارید؟ بهترین متخصص اطفال کسی است که درباره نوزادان، کودکان، نواجوانان می تواند اقدامات درمانی را برای معالجه بیماری های خاصی و روتین را انجام دهد.

متخصص اطفال مراقبت های جسمی، عاطفی و روحی به بیماران خود ارائه می دهد. متخصص اطفال به سلامت نوزادان، خردسالان و نوجوانان کمک می کنند. متخصص اطفال آزمایشات مورد نیاز برای بررسی سلامتی و وضعیت پزشکی بیمار تجویز می کند و همچنین برای درمان و معالجه بیماری ها، آسیب ها و اختلالات، داروهایی تجویز می کند. این متخصصین جهت درمان آسیب های جزئی، مشکلات فیزیولوژیکی، اختلالات روانی، مشکلات تکاملی و مشکلات حاد و مزمن  فعالیت می کنند.

فعالیت های بهترین متخصص اطفال در اصفهان

  • معاینه فیزیکی کودک
  • واکسیناسیون (تزریق واکسن ذات الریه، واکسن آبله مرغان و ….)
  • درمان آسیب ها مانند دررفتگی ها و یا شکستگی ها
  • بررسی وضعیت روحی و روانی کودک
  • تجویز داروهایی مانند آنتی بیوتیک ها و مسکن ها
  • تشخیص بیماری های مختلف اطفال (بیماری های خود ایمنی در کودکان ، سنگ کلیه در کودک و…)
  • ارجاع بیمار در صورت نیاز به متخصص اطفال دیگر که در زمینه بیماری کودک اطلاعات و تخصص دارد.

ویژگی های متخصص اطفال خوب در اصفهان

انتخاب متخصص اطفال خوب در اصفهان ، تصمیم مهم و بسیار با اهمیتی برای مراقبت از کودک می باشد که معمولا والدین قبل از زایمان تصمیم به انتخاب یک متخصص خوب می گیرند. شما باید متخصصی را انتخاب کنید که بعدا با او احساس راحتی کنید. در طول سال اول تولد نوزاد، والدین باید حداقل ۶ بار به متخصص جهت بررسی عمومی مراجعه کنند، پس انتخاب آن از اهمیت ویژه ای برخوردار است. بهترین متخصص اطفال، پزشکی می باشد که شما بتوانید کاملا به او اعتماد کنید و او هم به بهترین شیوه از کودک شما مراقبت کند. متخصص اطفال خوب، دارای ویژگی هایی می باشد که حتما هنگام انتخاب متخصص، به آنها دقت کنید. توجه به این ویژگی ها، به شما در انتخاب متخصص خوب کمک می کند.

مهم ترین خدمات بهترین متخصص اطفال در اصفهان

آنفولانزا در کودکان

آنفولانزا در کودکان به دو نوع آ و ب تقسیم می شود. این دو نوع رایج ویروس‌ها هستند که تقریباً هر ساله در طول زمستان منجر به بیماری‌های زیادی می‌شوند. این ویروس‌ها بسیار مسری هستند و می‌توانند خیلی سریع از یک شخص به شخص دیگر منتقل شوند. علائم آنفولانزا در کودکان پس از ۲۴ ساعت از ابتلا به عفونت ظاهر می‌شود. مسری‌ترین زمان قبل از این ۲۴ ساعت است و حتی در حالی که علائم کاملاً وجود دارد خطر انتقال ویروس تقریباً پس از ۷ روز از آلودگی متوقف می‌شود کودکان بیشتر در معرض ابتلا به این عفونت‌ها هستند زیرا اغلب تمایل دارند دهان، چشم و بینی خود را لمس کنند.

سرماخوردگی در کودکان و نوزادان

سرماخوردگی یک دوره‌ی مشخص دارد. این زمان بین ۴ تا ۱۰ روز طول می‌کشد و پس از آن سرماخوردگی از بین می‌رود. بهترین کار این است که با علائم کنار بیایید. این علائم نشان می‌دهد که بدن در حال مبارزه با ویروس سرماخوردگی است. با اینکه تحمل سرماخوردگی کودک راحت نیست ، ولی باید آن را تحمل کنید تا دوره‌اش به پایان برسد . اگرچه راهی برای از بین بردن علائم ناشی از سرماخوردگی نیست، ولی راه‌هایی برای کم کردن تأثیر آنها وجود دارد. درمان‌های طبیعی که در زیر به آنها اشاره می‌کنیم، باعث راحتی بیشتر کودک می‌شود و تحمل دوره‌ی سرماخوردگی را برای او آسان‌تر می‌کند.

آبله مرغان

آبله مرغان یک بیماری بسیار مسری محسوب می‌شود. ویروس این بیماری از طریق هوا از شخصی به شخص دیگر منتقل می‌شود. برای بزرگسالان و نوجوانان مبتلا به آبله مرغان نیز از داروهای ضد ویروس استفاده می‌شود؛ چرا که این افراد نیز در معرض بروز عوارض قرار دارند. البته مصرف این نوع داروها برای کودکان سالم بالای ۱ ماه و زیر ۱۲ سال که مبتلا به آبله مرغان هستند توصیه نمی‌شود.

زردی در نوزادان

حدود شش نوزاد از هر ده نوزاد دارای عارضه زردی می باشند. این بیماری بیشتر در بین نوزادان نارس دیده می شود. این روند طبیعی منجر به زردی فیزیولوژیکی می گردد. توجه به این نکته مهم بوده که هیچ یک از دلایل نادر زردی را که نیاز به درمان های خاص دارند نادیده نگیرید. آترزی صفراوی یکی از موارد مهم می‌باشد.

اسهال در کودکان و نوزادان

اگر فرزندتان دچار اسهال است و نگران‌ هستید که مبادا اسهال علت جدی دیگری داشته باشد، بهتر است به متخصص اطفال مراجعه کنید. متخصص اطفال وضعیت کودک را ارزیابی می‌کند و درمان مناسب را پس از تعیین علت اصلی اسهال در کودکان توصیه می‌کند. دادن محلول الکترولیت به کودک مهم‌ترین اقدامی است که باید انجام دهید تا آب بدن کودک کم نشود.

تب در کودکان و نوزادان

تب ممکن است در اثر مبارزه با عفونت بروز پیدا کرده باشد. در بیشتر موارد کودکی که به تب مبتلا شده است می تواند در خانه درمان شود با این وجود برای پیشگیری از هرگونه مشکل احتمالی بهتر است والدین به بهترین متخصص اطفال  در اصفهان جهت درمان مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مهندس الناز براتی

الناز براتی کارشناس ارشد هوش مصنوعی و رباتیک مدیر و موسس وبسایت اسکیلداک با سابقه بیش از ده سال تدریس در حوزه علوم رایانه این وبسایت را به منظور رفاه یادگیری مهارت های کاربردی رایانه تاسیس کرد.

اطلاعات تماس
  • 091207*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بهداشت و درمان