اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140110246919222163
در دسترس نیست

تکنیک های استفاده از سرخ کن فیلیپس

کد: 140110246919222163

، (اخبار رسمی): ما در فیلیپس مارکت همه چیز هایی را که باید بدانید - نحوه عملکرد آن، بهترین غذا ها برای پختن با سرخ کن، نحوه تمیز کردن آن و سایر نکات مفید برای استفاده حداکثری از سرخ کن بدون روغن فیلیپس را به شما ارائه می کنیم!

تکنیک های استفاده از سرخ کن فیلیپس
تکنیک های استفاده از سرخ کن فیلیپس
تکنیک های استفاده از سرخ کن فیلیپس
تکنیک های استفاده از سرخ کن فیلیپس
تکنیک های استفاده از سرخ کن فیلیپس
تکنیک های استفاده از سرخ کن فیلیپس

کلیات در مورد سرخ کن فیلیپس

اول از همه، سرخ کن های بدون روغن سرخ کن های عمیقی نیستند. سرخ کن ها پر از هوای گرم هستند و این چیزی است که در مورد آنها عالی است. آنها اساساً فر های کوچک و قدرتمندی هستند و فر ها از هوا به عنوان وسیله ای برای گرما استفاده می کنند، در حالی که سرخ کردن عمیق از چربی به عنوان وسیله ای برای گرما استفاده می کند.

از آنجایی که سرخ کن های بدون روغن فیلیپس، اجاق هستند و سرخ کن نیستند، غذا هایی که از سرخ کن شما بیرون می آیند 100% با حلقه های پیاز سوخاری چرب یا تکه های سیب زمینی در رستوران مورد علاقه شما یکسان نیستند. این به این معنی نیست که خوب سرخ نمی شوند، اما باید بدانید که چرب نیستند.

نتیجه این است که سرخ‌ کن‌ های فیلیپس نسبت به سرخ کردنی ‌های در روغن، روغن فشرده‌تر هستند. حتی بهتر از آن، این اجاق‌ های کوچک می‌ توانند کاری بسیار بیشتر از تولید غذا های سرخ‌شده مصنوعی انجام دهند. سرخ کن‌ های فیلیپس سبزیجات ترد زیبا، بال‌ های مرغ با پوست ترک ‌دار و حتی کیک‌ های سبک و مطبوع را در دسترس شما قرار می‌ دهند.

طرز کار سرخ کن ها

رایج ترین نوع سرخ کن در بازار - سرخ کن نوع سبدی فیلیپس- شبیه یک قهوه ساز عادی با یک سبد قابل جابجایی در داخلش است. این سرخ کن فقط یک عملکرد دارد: سرخ کردن با هوا.

اینها شبیه آون توستر ها هستند و سرخ کردن در هوا تنها یکی از کار هایی است که آنها انجام می دهند (از بین پخت آهسته، آبگیری و برشته کردن). آنها همچنین غذای بیشتری نسبت به سرخ کن های سبدی عادی نگهداری می کنند.

سرخ کن شما مانند یک اجاق همرفتی شگفت انگیز است. کوچک و در عین حال قدرتمند است و می‌ توانید در آن کباب کنید، برشته کنید یا بپزید. شما نمی توانید در آن سرخ کنید. در اجاق و فر گرما افزایش می یابد، بنابراین در یک اجاق معمولی قفسه بالایی همیشه داغ ترین نقطه است، که منجر به پخت ناهموار می شود. (همچنین به همین دلیل است که بسیاری از دستور العمل های کوکی به شما می گویند که ورقه های پخت را از بالا به پایین و پشت به جلو در میانه پخت بچرخانید.)

با این حال، در یک اجاق همرفتی، فن‌ ها هوای گرم را به اطراف می‌ دمند تا دما در سراسر فر برابر شود.

سرخ کن های فیلیپس دقیقاً مانند اجاق های همرفت نیستند. جریان هوای آنها طوری طراحی شده است که توزیع گرمای سرخ کردنی در چربی داغ را با دقت بیشتری تکرار کند.

اولین استفاده از سرخ کن بدون روغن

پس از باز کردن جعبه، تمام اجزای قابل جابجایی را جدا کنید. این احتمالاً شامل یک سبد قابل جابجایی و یک سینی مشبک یا سوراخ دار در پایین آن سبد خواهد بود. آنها را بشویید و خشک کنید.

سرخ کن فیلیپس را روی یک سطح مقاوم در برابر حرارت، با حداقل هشت اینچ یا بیست سانت فاصله از دیوار قرار دهید. توری مشبک و سبد را تعویض کنید.

برخی از تولیدکنندگان توصیه می‌ کنند قبل از اینکه واقعاً با آن پخت و پز کنید، سرخ ‌کن را به مدت 10 دقیقه خالی کنید تا از گاز خارج شود. ممکن است کمی بوی شیمیایی وجود داشته باشد (یکی از راهنما ها به آن «بوی دستگاه جدید» اشاره کرده است)، بنابراین دریچه‌ ها را باز کنید یا پنجره ‌ها را باز کنید.

نکات مهمی که باید در نظر داشته باشید

  • سینی را همیشه در سبد داشته باشید. این اجازه می دهد تا هوای گرم در اطراف غذا گردش کند و همچنین از غرق شدن غذا در روغن اضافی جلوگیری می کند.
  • صدای سرخ کن های بدون روغن بلند است. وقتی در حال کار است، صدای غرش مانندی را خواهید شنید.
  • دستی است. حتی طلایی شدن هم مستلزم این است که سبد را بردارید و هر چند دقیقه یکبار غذا را با هم مخلوط کنید.
  • خوب است که سبد را برای نگاه کردن بیرون بکشید. شما می توانید این کار را در هر مرحله از فرآیند پخت و پز انجام دهید. نیازی به خاموش کردن دستگاه نیست، زیرا هنگامی که سبد خارج می شود، دستگاه اتوماتیک خودش را خاموش می کند.
  • بر این اساس، مطمئن شوید که سبد تا انتها به داخل فشار داده شده است، در غیر این صورت دوباره روشن نمی شود. شما متوجه خواهید شد، زیرا سرخ کن فیلیپستان به طور ناگهانی ساکت می شود.
  • غذا سریعتر پخته می شود، سریعتر از آنچه عادت کرده اید! این یکی از بهترین ویژگی های سرخ کن است. دفترچه راهنمای سرخ کن شما احتمالاً جدول مفیدی از زمان ها و دمای پخت غذا های معمولی دارد. هرچه غذا در سبد کمتر باشد، زمان پخت کمتر خواهد بود. هرچه غذا بیشتر باشد، طولانی تر خواهد بود.
  • ممکن است به دمای کمی کمتر نیاز داشته باشید. بسیاری از دستور العمل های سرخ کن به تنظیمات دمای پایین تری نسبت به همتایان معمولی خود نیاز دارند. این ممکن است به نظر بیهوده باشد، اما فقط با آن همراه باشید. بار دیگر، سرخ کن‌ های شما خیلی سریع داغ می‌ شوند و هوای گرم را به اطراف منتقل می‌ کنند، بنابراین دمای کمی پایین‌تر کمک می‌ کند تا غذا از بیرون خیلی تیره یا ترد نشود، در حالی که هنوز به درستی در داخل پخته می‌ شود. غذای منجمد به سرعت در سرخ کن طبخ می شود
  • سرخ کن فیلیپس با چه اندازه ای نیاز دارید؟

    نکته اینجاست: شما نمی توانید مقدار زیادی غذا را در سرخ کن های سبدی قرار دهید. اگر این موضوع را بپذیرید، شما و سرخ کن رابطه بسیار بهتری خواهید داشت!

    سرخ کن با ظرفیت 1.75 تا 3 لیتر برای تهیه غذا برای یک یا دو نفر مناسب است. انتظار باقی ماندن غذا را هم نداشته باشید.

    حتی یک سرخ کن بزرگ (حدود چهار تا پنج لیتر) اغلب نیاز دارد که غذا را به صورت دسته ای کار پخت را اجرا کند. اگر یک دستور غذا برای بیش از دو نفر سرو می‌ شود، احتمالاً باید آن را در بیش از یک سری بپزید. ظرفیت واقعی برخی از سرخ کن های موجود کمی کمتر از آن چیزی است که سازندگان ادعا می کنند. این می تواند به نظر سخت باشد، اما به یاد داشته باشید، سرخ کن های شما غذا را سریع طبخ می کنند.

    سرخ کن را از قبل گرم کنیم یا نه؟

    مساله این است؛ برخلاف فر های بزرگ موجود در خانه شما، یک سرخ کن به نیم ساعت کامل برای رسیدن به دمای موردنظر نیاز ندارد. چند دقیقه قبل از پخت کردن باید این کار را انجام دهد. برخی از مدل های سرخ کن دارای چراغی هستند که نشان می دهد دستگاه از قبل گرم شده است.

    سازندگان توصیه می کنند که از قبل گرم کنید، اما اگر دوست دارید، می توانید به طور کلی از پیش گرمایش صرف نظر کنید. هر دو روش را امتحان کنید و ببینید چه چیزی بهترین نتیجه را به شما می دهد و در اخر برای خرید و اطلاعات دقیق راجب به این محصول با شماره پشتیبانی 02133509023 در فیلیپس مارکت تماس حاصل فرمایید .

    ### پایان خبر رسمی

    اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

    پروفایل ناشر گزارش تخلف
    اطلاعات تماس
    [نمایش اطلاعات]
    منتشر شده در سرویس:

    صنعت و تولید