اطلاعات تماس
  • 021443*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140110256923119576
در دسترس نیست

شغل دومی معلمی

خبر خوب برای مدرسین

کد: 140110256923119576

، (اخبار رسمی): اگر علاقه مند ورود به حوزه آموزش هستید و یا در حال حاضر مدرس هستید و به دنبال افزایش درآمد و شغل دوم درشان معلمی هستید این خبر دقیقا برای شما است!

 خبر خوب برای مدرسین
خبر خوب برای مدرسین

طرح ساتم (سامانه توانمندسازی مدرسین) یک سرویس عالی برای مدرسین و معلمین محترم است که موسسه آموزشی با بیش از 30 سال کار در حوزه آموزش و فرهنگ ارائه می دهد.

اگر عللاقه مند به حوزه آموزش هستید و می خواهید در کنار فعالیت های دیگران به حوزه آموزش هم وارد شوید و یا در حال حاضر مدرس هستید و می خواهید درآمد تان را افزایش دهید، در این مقاله موسسه آموزشی محمودی برای شما توصیه هایی ویژه ای داریم!

  1. تهیه دوره های آنلاین
  2. برگزاری کلاس خصوصی و گروهی
  3. مشاوره های تخصصی
  4. درآمد های جانبی
  5. والدین
  6. طرح ساتم

دوره های آنلاین

یکی از راه هایی که شما می توانید به عنوان شغل دوم به حوزه آموزش وارد شوید و یا به عنوان مدرس بازار کار خود را گسترش دهید تهیه دوره های آنلاین از مواردی است که می توانید تدریس کنید. با این روش هم به وسعت ایران مخاطب دارید و هم یکبار تولید می کنید و تا اخر عمر درآمد کسب می کنید.

ما در موسسه آموزشی محمودی برای کمک به مدرسین یک طرح در نظر گرفته ایم تا عزیزان مدرسی که در این روش نیاز به کمک دارند با ثبت نام در این طرح تمامی موارد بالا را برای شان انجام دهید.

برگزاری کلاس

روش دیگر این است که با توجه به تخصص و حیطه آموزشی تان از پلتفرم هایی که برای اجاره فضای آموزشی ارزان هستند یک فضای مناسب را انتخاب کنید و با یک تبلیغ به بانک هنرجوهایی که قبلا داشته اید دوره های مفید و کاربردی را به صورت کارگاهی برگزار کنید. موسسه محمودی برای کمک به شما عزیزان مدرس یک فضای آموزشی که مناسب رویداد های خصوصی و گروهی می باشد را با تمام امکانات و با کمترین قیمت می توانیم در اختیار شما مدرسین عزیز قرار دهیم.

مشاوره های تخصصی

هم افراد علاقه مند به آموزش و هم مدرسین در موضوع موردد علاقه شان دارای تخصص هستند و می توانند با ارائه مشاوره های تخصصی به دانش پذیران شان یک درآمد بالاتری را کسب نمایند. موسسه محمودی برای عزیزانی که مشکل پیدا کردن دفتر مشاوره دارند دو دفتر شیک و مجهز را در اختیار شان قرار می دهد.

درآمد های جانبی

این روش بیشتر برای آن دسته از عزیزانی است که می خواهند در کنار آموزش یک منبع درآمد جانبی که درخور شان معلمی باشد داشته باشند. پیشنهاد ما به شما یکی از دو گزینه زیر می باشد:

  1. راه اندازی یک کسب و کار خانگی (SME): هر مدرسی قطعا پتانسیل های جانبی در ارائه خدمات یا تولید محصولات خاصی را دارد که با دیدن آموزش های SME می توانند در کنار فعالیت های تدریس خود یک کسب و کار مجزایی دیگری را هم داشته باشد.
  2. ورود به بازارهای مالی: با گسترش دانش عمومی افراد جامعه خیلی از افراد وارد بازارهای مالی شده اند و قطعا در دنیای امروز یکی از مولفه های سواد اقتصادی دانش بازارهای مالی است که مدرسین می توانند با ورد به این حوزه یک جریان درآمدی ارزی جداگانه از تدریس خود را نیز داشته باشند.

موسسه محمودی برای هر دو گزینه آموزش های فوق العاده ای را برای مدرسین تهیه نموده است.

والدین

یکی دیگر از روش های افزایش درآمد برای مدرسینی که در سنین دانش آموزی مشغول فعالیت هستند پرداختن به والدین دانش اموزان هست. قطعا شما به عنوان مدرسی که سالیانی در این حیطه کار کرده اید پر از تجارب کاربردی هستید که یقینا کمک حال والدین دانش آموزان تان هست. پس بیایید با شناسایی دغدغه ها و مشکلات رایج و شایع در حوزه خودتان به دانش آموزان و والدین ایشان راهنمایی های لازم را ارائه نمایید.

در موسسه محمودی هر کمکی که از دست مان براید را دریغ نمی کنیم. هم می توانیم فضای برگزاری کارگاه والدین در اختیارتان قرار دهیم و هم اگر موضوعی را می دانید که دغدغه والدین است اما برای برگزاری کارگاه نیاز به یک کارشناس تخصیصی تر دارید ما از شما پشتیبانی می نماییم.

طرح ساتم

طرح ساتم (سامانه توانمندسازی مدرسین) یک سرویس عالی برای مدرسین و معلمین محترم است. در این طرح شما در یک نقشه راه اصولی وارد می شوید که به منزله کوچینگ صنعت آموزش و فراهم نمودن کمک های لازم به مدرسین است:

  • طرح معلم شو: در این طرح با یک قیمت واقعا استثنایی کاری می کنیم تا هم در پلتفرم های آموزشی صاحب نام شوید و هم یک وبسایت مستقل خودتان را داشته باشید!
  • طرح باشگاه معلمی: در این طرح شما در مهارت های معلمی توانمند تر می شوید، مشاوره رایگان دریافت می کنید، کمپین تبلیغاتی اجرا می کنید، محصولات کمک آموزشی جانبی تولید می کنید.
  • طرح معلم و خانواده: در این طرح موسسه آموزشی محمودی یا به عنوان شریک شما یا پشتیبان شما به طور رایگان کلیه خدمات لازم برای دوره های والدین را ارائه می دهد.
  • دستیار معلم: در این طرح بی نظیر شما فقط تدریس می کنید و خیال تان برای منشی، دستیار، ادمین، تولید محتوا و غیره راحت است.

جمع بندی

امیدواریم که با این مقاله کمکی کرده باشیم به کسب و کار فعالان حوزه آموزش. مدرسین و معلمین و علاقه مندان به استفاده از خدمات موسسه آموزشی محمودی می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09056023199 تماس حاصل کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021443*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

کار و استخدام | علم و آموزش