اطلاعات تماس
  • 021461*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140110256923419032
در دسترس نیست

کاربرد شاک ویو در زیبایی

تاثیر شاک ویو در درمان سلولیت

کد: 140110256923419032

، تهران , (اخبار رسمی): شاک ویو درمانی برای از بین بردن سلولیت یک روش بسیار تاثیر گذار و مطمئن می باشد که نشان می دهد شاک ویو علاوه بر تاثیرات فیزیوتراپی در زیبایی نیز کاربرد دارد

تاثیر شاک ویو در درمان سلولیت
درمان سلولیت با شاک ویو

شاک ویو تراپی در بیشتر مواقع باعث بهبود و درمان سلولیت در افراد می شود

از بین بردن سلولیت بدن توسط شاک ویو تراپی یکی از بهترین روش ها برای این کار به شمار می آید که با استناد بر گزارشات به دست آمده از نتایج  درمانی شاک وی تراپی سلولیت، میتوان گفت بسیار اثر بخش و مطلوب بوده است.

سلولیت در حقیقت به ناهمواری های سطح پوست اطلاق می شود و زمانی رخ می دهد که لایه چربی در بعضی از نواحی پوست افزایش پیدا می کند اما بافت همبند که وظیفه اتصال پوست با ماهیچه را دارد، ثابت و بی حرکت می ماند. این حالت باعث ایجاد ناهمواری هایی در سطح پوست میگردد که به آن سلولیت گفته می شود. معمولا شکم، سینه، ران و باسن بیشتر دچار سلولیت می شود.

دستگاه شاک ویو که یک ابزار درمانی به شمار می آید مزایای زیادی دارد که یکی از بهترین کاربردهای آن درمان سلولیت با شاک ویو می باشد . جهت اطلاعات بیشتر در خصوص درمان سلولیت با شاک ویو تراپی تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

سلولیت چیست؟

سلولیت در واقع به شکل گیری برجستگی ها و فرو رفتگی های پوست گفته می شود که در بدن  مردان و زنان دیده می شود. سلولیت در زنان به عت توزیع متفاوت چربی، عضلات و بافت های همبند بیشتر اتفاق می افتد. تقریبا 80 تا 90 درصد از زنان در طول زندگی شان دچار سلولیت خواهند شد.

چند نوع سلولیت وجود دارد؟

با استناد بر تحقیقات صورت گرفته در سال 2009، مقیاس شدت سلولیت دارای 3 درجه بندی به شرح زیر است:

نوع اول ( درجه 1 و خفیف): این نوع سلولیت به شکل پوست پرتقالی است و بین 1 تا 4 تورفتگی سطحی به همراه کمی افتادگی در پوست مشاهده می شود.

نوع دوم ( درجه 2 و متوسط): در این نوع سلولیت بین 5 تا 9 فرورفتگی تقریبا عمیق دیده می شود که ظاهر آن مشابه پنیر خامه ای می باشد و افتادگی پوست هم در حد متوسط است.

نوع سوم ( درجه 3 و شدید): این سلولیت از لحاظ ظاهری شبیه به تشک است که 10 یا بیش از 10 فرورفتگی دارد و افتادگی پوست در نوع درجه سه به شدت زیاد است.

چرا دچار سلولیت می شویم؟

سلولیت در واقع همان سلول عادی چربی زیر پوست می باشد و زمانی که این سلول ها به بافت همبند فشار وارد می کنند به حالت ناصاف و گره دار در می آیند و پوست آن ناحیه حالت چروکیده به خود می گیرد و به همین دلیل است که هم افراد لاغر و هم افراد چاق به سلولیت دچار می شوند.

سلولیت به معنای چاقی نمی باشد زیرا چاقی هایپرتروفی و هایپرپلازی سلول های چربی است که مختص به یک ناحیه از بدن نمی شود. سلولیت در افرادی که پوست تیره یا برنزه ای دارند کمتر دیده می شود پس اگر پوست تان روشن است می توانید از کرم های برنزه کننده برای پوشاندن سلولیت پوستی استفاده کنید.

متاسفانه زمانی که سلولیت ها در بدن باقی می مانند باعث احساس بدی در افراد به ویژه خانم ها می شود که این مشکل حتی در زنانی که تناسب اندام دارند و وزنشان ایده آل هست هم دیده می شود.

برخی از عوامل مهمی که در ایجاد سلولیت تاثیر گذار است عبارتند از:

  •  سن
  •  کمبود کلاژن پوست
  •  گردش خون ضعیف (یک عارضه رایج در پاها)
  •  تخلیه لنفاوی ضعیف
  •  نازک شدن لایه اپیدرم (لایه بیرونی پوست)
  •  سطح استروژن
  •  سابقه خانوادگی
  •  التهابات پوست
  •  چاقی موضعی

درست است که این حالت باعث ناراحتی افراد می شود  اما از نظر سلامتی خطر ساز نیست ولی از لحاظ زیبایی ناخوشایند است و افراد زیادی به دنبال درمان سلولیت هستند. درمان سلولیت با شاک ویو تراپی یکی از بهترین روش های درمان این عارضه به شمار می آید البته با روش های دیگری نیز درمان می شود که با نظر پزشک قابل اجرا می باشد. برخی از روشهای درمان سلولیت عبارتند از :

  •  کرایولیپولیز
  •  کرمهای مـوضعی
  •  انـدرمولـوژی
  •  مزوتراپی
  •  رادیـوفـرکـانسی
  •  لیـزر

سلولیت در چه نواحی بیشتر ایجاد می شود؟

معمولا این مشکل پوستی در محدوده لگن، شکم و ران ها ایجاد می شود و در نتیجه باعث تغییرات متعدد ساختار هیستوشیمی ، مورفولوژی ، بیوشیمیایی و واکنشهای التهابی می گردد

درمان سلولیت با شاک ویو تراپی

همانطور که می دانید شاک وی یک دستگاهی است که با تولید امواج صوتی با شدت بسیار بالا، سبب به وجود آمدن ارتعاش در بافت همبند و شکسته شدن چربی سخت و متراکم در بافت سلولیت می شود. ارتعاشات مولکولی بافت همبند باعث بالا رفتن استحکام و قابلیت ارتجاعی سطح اپیدرم می شود.

درمان سلولیت با شاک ویو تراپی از طریق امواج صوتی به صورت کنترل شده بر لایه های مختلف پوست تاثیر می گذارند و به همین دلیل گردش خون را افزایش می دهد و با تحریک سازی، کلاژن تولید می شود. بر اساس تحقیقات صورت گرفته درمان سلولیت با شاک ویو تراپی، جریان خون در رگ های کوچکتر بیشتر می شود و درنتیجه با ورود اکسیژن بیشتر به بافت سلولیت و خروج سموم و دی اکسید کربن از آن، سبب فراهم شدن فرآیند متابولیک و احیای بافتی شده و درمان سلولیت انجام می شود.

درمان سلولیت با شاک ویو تراپی به چه افرادی توصیه می شود؟

بیشتر افرادی که برای شاک ویو تراپی سلولیت گزینه مناسبی هستند عبارتند از:

  • زنانی که 6 ماه از زایمان آن ها می گذرد
  • کسانی که در ناحیه ران، باسن، شکم و پهلو و کشاله ران دچار سلولیت شده اند.
  • افرادی که دچار شلی و افتادگی پوست شده اند.

آیا درمان سلولیت با شاک ویو تراپی عوارضی هم به همراه دارد؟

شاک ویو تراپی نه فقط در درمان سلولیت بلکه در درمان دیگر بیماری ها نیز بدون هیچ گونه عارضه ای انجام می شود و هیچ خطر و عوارضی برای بیمار به همراه نخواهد داشت.
اگر بیماری با شاک ویو تراپی دچار عوارضی شود بدین معنی است که آن بیمار گزینه مناسبی برای شاک ویو تراپی نبوده است.

زمان تاثیر گذاری درمان سلولیت با شاک وی تراپی

معمولا پس از اولین جلسه، تاثیرات اولیه درمان سلولیت با شاک ویو تراپی نمایان خواهد شد اما روند درمان 3 ماهه است.
به طور معمول پس از اولین جلسه شاک ویو تراپی، الاستینه پوست به دلیل امواج دستگاه تا 75 درصد افزایش می یابد.
بعد از 3 ماه این میزان به 95 درصد افزایش پیدا می کند. بیشتر متخصصان معتقدند برای درمان کامل و قطعی، بیمار بایستی 6 ماه بدون وقفه شاک ویو تراپی انجام دهد.

تعداد جلسات درمان سلولیت با شاک ویو تراپی

  • تعدا جلسات درمان سلولیت با شاک تراپی بستگی به میزان و شدت سلولیت دارد. بیمار هفته ای 2 جلسه می تواند شاک ویو تراپی انجام دهد.
  • تعداد جلسات در هفته و طول دروه درمان با نظر پزشک مشخص می شود و معمولا دوجلسه برای تثبیت در نظر میگیرند که پس از اتمام دوره صورت می گیرد.
  • رژیم و ورزش در درمان سلولیت تاثیر گذار نیست و در بعضی مواقع نیز باعث مقاوم تر شدن آن نیز می شود.
  • استفاده از دستگاه شاک ویو بهترین روش غیر تهاجمی بدون نیاز به جراحی و بی هوشی است که با تعداد جلسات محدود و در زمان بسیار کوتاه انجام پذیر است.
  • امواج ساطع شده از این دستگاه در میان همه ی بافت ها پخش می شود و از آسیب به بافت های سالم جلوگیری می کند.
  • از دیگر مزایای درمان سلولیت با شاک ویو تراپی عدم نیاز به استراحت است که همین امر باعث می شود افراد بدون محدودیت زمانی و بدون وقفه در زندگی روزمره شان به شاک ویو تراپی روی بیاورند

خرید دستگاه شاک ویو پنوماتیک مایکروتکنولوژی

ارتباط با مشاورین ما از طریق لینک زیر

https://zil.ink/micromedco

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت مهندسی مایکروتکنولوژی

شرکت مهندسی مایکروتکنولوژی تولید کننده دستگاه های فیزیوتراپی اعم از لیزر پرتوان، شاک ویو، التراسوند، تکار و ... بهترین کیفیت با 18 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش بازدید حضوری و تست دستگاه ها اقساط بلند مدت بدون کارمزد https://microtechnology.ir/

اطلاعات تماس
  • 021461*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی