اطلاعات تماس
  • 021885***** - 021860*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140110276924917955
در دسترس نیست

بهترین کشور برای مهاجرت خانوادگی را بشناسید

کد: 140110276924917955

، (اخبار رسمی): کدام کشور برای مهاجرت خانوادگی مناسب است؟ این سوالی است که ذهن صدها خانواده را پیش از شروع مهاجرت درگیر کرده و باید پاسخ شفافی برای آن پیدا کنند. امروزه کشورهای مختلف جهان برنامه‌های مهاجرتی بسیار متفاوتی دارند.

بهترین کشور برای مهاجرت خانوادگی را بشناسید
آشنایی با بهترین کشور برای مهاجرت خانوادگی
بهترین کشور برای مهاجرت خانوادگی را بشناسید
آشنایی با بهترین کشور برای مهاجرت ایرانیان
بهترین کشور برای مهاجرت خانوادگی را بشناسید
معرفی بهترین کشور برای زندگی

این کشورها به متقاضیان سراسر دنیا این اجازه را می‌دهند تا با افراد خانواده خود، مهاجرت را تجربه کنند. برخی از کشورها با شرایط آسانی که برای مقتضایان فراهم کرده‌اند، مهاجرت را برای آن‌ها راحت می‌کنند. اما نکته مهم این است که افرادی که قصد دارند به همراه خانواده خود به یک کشور خارجی مهاجرت کنند باید شرایط زندگی در کشورهای مختلف را بسنجند. ما در این مطلب بهترین کشور برای مهاجرت خانوادگی را به شما معرفی می‌کنیم؛ پس برای افزایش اطلاعات خود این مقاله را از دست ندهید.

کانادا، بهترین کشور برای مهاجرت خانوادگی

کانادا یکی از کشورهای امن و راحت برای مهاجرت خانواده‌ها و افرادی است که قصد دارند به یک کشور انگلیسی زبان مهاجرت کنند. این کشور نسبتا سرد برای افراد و خانواده‌هایی که مایل به مهاجرت به یک کشور پیشرفته برای ارتقا سطح زندگی خود هستند، بهترین گزینه محسوب می‌شود.

هر ساله تعداد بسیاری از خانواده‌های ایرانی برای اخذ ویزای کانادا اقدام می‌کنند. کانادا یکی از کشورهایی است که از ورود مهاجران و خانواده آن‌ها بسیار استقبال می‌کند و هم‌چنین یکی از مهاجرپذیرترین کشورها به‌شمار می‌رود.

بررسی مزایای مهاجرت خانوادگی به کانادا

کانادا یکی از پیشرفته‌ترین کشورهای جهان با اقتصادی با‌ثبات و آزادی‌های اجتماعی گسترده است. تعدادی از بهترین دانشگاه‌های دنیا در کشور کانادا قرار دارند. هم‌چنین نرخ جرم و خشونت در این کشور پایین و استاندارد زندگی مردم در آن بالا است. این عوامل سبب می‌شوند که کانادا به یکی از مقاصد ترجیحی مهاجرت خانوادگی تبدیل شود.

در همه جای کانادا حتی در شهرهای گران‌تر آن مانند تورنتو یا ونکوور، یک تناسب بسیار عالی و مطلوبی بین میزان حقوق و درآمد، هزینه‌های زندگی، خدمات اجتماعی و درمانی وجود دارد.

 متقاضیان مهاجرت می‌توانند از طریق ویزای سرمایه‌گذاری کانادا، تحصیلی، کاری و طرح اکسپرس انتری برای مهاجرت به این کشور اقدام کنند.

استرالیا؛ بهترین کشور برای مهاجرت خانوادگی ایرانیان

معمولا مهاجران، استرالیا را با هدف مهاجرت تحصیلی و کاری انتخاب می‌کنند. اما شرایط مهاجرت سرمایه‌گذاری و خانوادگی هم در این کشور مهیاست. در واقع استرالیا در لیست بهترین کشور برای مهاجرت خانوادگی قرار دارد. این کشور قوانین و مقررات آسانی را برای اقامت دائم به متقاضیان ارائه می‌دهد.

به‌همین دلیل بیشتر افراد از طریق ویزای سرمایه گذاری استرالیا به‌راحتی به استرالیا مهاجرت می‌کنند. علی‌رغم اینکه استرالیا در دسته کشورهای گران برای زندگی قرار دارد، اما استاندارد زندگی و تحصیل در آن بسیار بالاست. هم‌چنین چشم‌انداز شغلی نیز در این کشور بسیار خوب بوده و متوسط حقوق دریافتی افراد، گرانی را جبران می‌کند.

به‌عنوان یک شهروند استرالیایی یا مقیم دائم، می‌توانید از بستگان خود حمایت مالی کنید تا به استرالیا مهاجرت کنند. چندین گزینه برای آوردن اعضای خانواده خود به استرالیا وجود دارد. اگر به این کشور مهاجرت کنید، به‌راحتی می‌توانید برای مهاجرت خانواده خود با ویزای وابسته به استرالیا، اقدام کنید. هم‌چنین اگر شهروند یا مقیم دائم استرالیا یا شهروند نیوزلند نیز هستید، با حمایت مالی از فرزندان، همسر و والدین خود، می‌توانید آن‌ها را نیز به این کشور پیشرفته دعوت کنید.

آلمان؛ راحت ترین کشور برای مهاجرت ایرانی ها

آلمان یکی از صنعتی‌ترین کشورهای اروپا به‌شمار می‌رود که فرصت‌های شغلی بسیاری را برای نیروهای کار آلمانی و بین‌المللی فراهم کرده است. در واقع می‌توان گفت در بین کشورهای اروپایی، آلمان راحت‌ترین کشور برای گرفتن اقامت است. از آن‌جایی‌که جمعیت جوان و نیروی کار آلمان رو به کاهش است، دولت از پذیرش مهاجران توانمند استقبال می‌کند.

متقاضیان می‌توانند از طریق برنامه‌های مهاجرتی مختلفی به آلمان مهاجرت کنند. ویزاهایی که معمولا مورد‌تایید آلمان هستند، مواردی از قبیل ملحق شدن خانواده، سرمایه‌گذاری تجاری، پیشنهادات شغلی و تحصیلی را شامل می‌شوند. در همه موارد ذکر شده اثبات تمکن مالی افراد نیز مورد‌نیاز است.

سوئد؛ یکی از امن‌ترین کشورها برای مهاجرت خانوادگی

سوئد یکی از کشورهای پیشرفته جهان محسوب می‌شود که شهروندان آن از حقوق اجتماعی و رفاهی بسیار مناسبی برخوردار هستند. بسیاری از خدمات اجتماعی برای شهروندان سوئد رایگان یا همراه با کمک هزینه‌های دولتی است. سطح بالای کیفیت زندگی نیز یکی دیگر از مزیت‌های زندگی در این کشور اروپایی محسوب می‌شود. به‌همین دلیل سوئد در لیست بهترین کشور برای مهاجرت خانوادگی قرار دارد.

یکی از مهم ترین مزیت‌هایی که هنگام مهاجرت به سوئد به میان می‌آید امکان دریافت اقامت دائم این کشور است. در واقع درصورتی‌که به دلایل مختلف، هم‌چون کار یا تحصیل به سوئد مهاجرت کرده و در این کشور بیش‌تر از ۵ سال اقامت داشته باشید، به‌راحتی می‎توانید اقامت خود را به اقامت دائم تبدیل کنید. یعنی شما شهروند سوئدی محسوب خواهید شد و هم‌چنین امکان درخواست پاسپورت سوئدی نیز برای شما فراهم می‌شود.

سوئیس؛ بهترین کشور برای مهاجرت ایرانیان

کشور سوئیس همیشه در رده‌بندی بهترین کشورها برای مهاجرت خانوادگی قرار دارد. کارکنان سوئیس بالاترین درآمد، تعادل کار و زندگی مناسب و محیط کاری عالی دارند و درآمد آن‌ها تقریبا دو برابر متوسط جهانی است. از مزایای دیگر مهاجرت به کشور سوئیس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •        فرصت‌های شغلی مناسب
  •        کیفیت بالای زندگی
  •        نظام آموزشی پیشرفته
  •        سیستم مراقبت بهداشتی با کیفیت
  •        آب و هوای سالم
  •        مناظر دیدنی
  •        جامعه چندملیتی
  •        امن بودن
  •        اقتصاد قوی
  •        دسترسی آسان به حمل‌و‌نقل عمومی

مهاجرت از طریق ویزای اتحاد خانواده یکی از بهترین روش‌ها برای مهاجرت خانوادگی به سوئیس است. این روش مناسب افرادی است که می‌خواهند برای پیوستن به یکی از اعضای خانواده خود (همسر یا والدین) که مقیم دائم یا شهروند سوئیس هستند، به این کشور مهاجرت کنند.

فرآیند مهاجرت خانوادگی خود را به موسسه مهاجرتی ایران کانادا بسپارید!

انتخاب مقصد مهاجرتی، به‌عنوان بهترین کشور برای مهاجرت خانوادگی به فاکتورهای مهمی بستگی خواهد داشت. مهاجرت به‌همراه خانواده یک کار حساس و پراسترس است. شرایط انتخاب کشور مقصد برای خانواده‌ها به‌صورت مستقیم به شرایط و سبک زندگی آن‌ها و هم‌چنین برنامه آن‌ها برای زندگی آینده بستگی دارد. شما باید در ابتدا به مسیر مهاجرتی خود توجه کنید و بسته به سلایق، بودجه و مسیر خود، کشور موردنظرتان را انتخاب کنید. در این مسیر می‌توانید از موسسه مهاجرتی ایران کانادا کمک بگیرید.

ایران کانادا یکی از بهترین و معتبرترین موسسه‌های مهاجرتی با کارشناسان و متخصصان خبره و حرفه‌ای در زمینه مهاجرت است. برای مشورت، راهنمایی و کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مهاجرت خانوادگی، به سایت   irancanada.cc مراجعه کرده یا با شماره ۰۲۱۲۶۲۱۱۱۳۰ تماس بگیرید. کارشناسان ایران کانادا آماده پاسخ‌گویی به سوالات شما متقاضیان گرامی هستند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایران کانادا

مجموعه ایران کانادا با توان ارائه خدمات اخذ ویزا به کانادا توانسته است سابقه درخشانی را به ارمغان بگذارد . تمامی خدمات اخذ ویزای کانادا توریستی (مولتی ۵ ساله) ، تحصیلی ، کار ، اقامتی ، تراول داکیومنت و پیکاپ پاسپورت می باشد . مشاورین ما از صفر تا صد مراحل اخذ ویزا، همراه مشتریان عزیز خواهند بود و تا دریافت ویزا رسیدگی به پرونده ها را بر عهده می گیرد.

اطلاعات تماس
  • 021885***** - 021860*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی