اطلاعات تماس
  • 071362*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140111017029222184
در دسترس نیست

مهمترین نکاتی که در مورد لمینت دندان باید بدانید

کد: 140111017029222184

، (اخبار رسمی): لمینت دندان در شیراز یکی از روش های ترمیمی و زیبایی در حیطه خدمات دندانپزشکی است. امروزه لمینت دندان بسیار مورد توجه عموم قرار گرفته است و افراد برای داشتن لبخندی زیبا از لمینت دندان استفاده می کنند.

مهمترین نکاتی که در مورد لمینت دندان باید بدانید
لمینت دندان می‌تواند یکی از راه های درمان و برطرف کردن برخی از مشکلات دندانی باشد.

لمینت دندان در شیراز یکی از روش های ترمیمی و زیبایی در حیطه خدمات دندانپزشکی است. امروزه لمینت دندان بسیار مورد توجه عموم قرار گرفته است و افراد برای داشتن لبخندی زیبا از لمینت دندان استفاده می کنند.

لمینت دندان در شیراز یکی از روش های ترمیمی و زیبایی در حیطه خدمات دندانپزشکی است. امروزه لمینت دندان بسیار مورد توجه عموم قرار گرفته است و افراد برای داشتن لبخندی زیبا از لمینت دندان استفاده می کنند. لمینت باعث می‌شود که عیوب ظاهری دندان برطرف شود و دندان ها به صورت یکدست و سفید، چهره فرد را بسیار زیباتر و خوشایندتر نشان می‌دهد. معمولا درمان لمینت برای دندان هایی بکار می‌رود که دارای مشکلاتی از جمله: نامرتبی، کجی، زردی، لک و یا شکستگی و ترک خوردگی باشند. اگر مشکلات و اختلالات دهانی حاد باشند و نامرتبی و کجی دندان شدید باشد می بایستی از درمان های دیگری مانند ارتودنسی استفاده گردد، در غیر این صورت با انجام لمینت، فرد از لبخند زیباتری بهره مند می‌گردد و در نتیجه آن، اعتماد به نفس او بالاتر می‌رود. این امر بر روی کیفیت زندگی فرد نیز تاثیر گذار است.

انواع لمینت دندان در شیراز

  • لمینت سرامیکی یا پرسلن ونیر
  • کامپوزیت ونیر

آیا انجام لمینت به دندان آسیب می زند؟

اگر لمینت سرامیکی دندان به صورت حرفه ای و درست انجام شود هیچ گونه آسیبی به دندان ها وارد نمی‌شود اما در صورت تراش زیاد دندان ممکن است مینای دندان آسیب ببیند یا اگر بهداشت دهان و دندان خوب رعایت نشود باعث ایجاد بوی بد دهان می‌شود. همچنین اگر لمینت دندان خوب نصب نشود باعث ایجاد عفونت دندانی و لثه ای می‌شود. در مورد کامپوزیت می توان گفت که اگر بهداشت دهان و دندان به طور منظم رعایت شود، کامپوزیت مشکل خاصی ایجاد نمی کند.

تفاوت لمینت دندان و کامپوزیت در چیست؟

در واقع کامپوزیت نوعی لمینت دندان است. در درمان کامپوزیت نیازی به قالب گیری لابراتواری نمی باشد و دندانپزشک در مطب مواد مخصوص را بروی سطح دندان مورد نظر پخش می‌کند و فرم می دهد ضمن اینکه هزینه کامپوزیت بسیار مناسب تر از لمینت سرامیکی است. در لمینت سرامیکی باید حتما قالب گیری انجام شود و ونیر در لابراتوار ساخته شود سپس توسط دندانپزشک در مطب، بر روی دندان با مواد مخصوص چسبانده شود. طول عمر لمینت سرامیکی معمولا حدود 10 سال می باشد و عمر کامپوزیت حدودا 5 سال پیش بینی شده است. لمینت سرامیکی نازک تر و براق تر از کامپوزیت است و نسبت به کامپوزیت بسیار محکم تر است.

نتیجه گیری

لمینت دندان می‌تواند یکی از راه های درمان و برطرف کردن برخی از مشکلات دندانی باشد. هنگامیکه درمان لمینت دندان به صورت کاملا تخصصی و حرفه ای انجام شود نتیجه ایده آل حاصل می‌گردد و فرد می‌تواند سالها از نتیجه مثبت این خدمات بهره ببرد. بسته به نوع نیاز فرد و توصیه دندانپزشک در استفاده از لمینت سرامیکی و یا کامپوزیت می‌توان گفت انواع لمینت دندان یکی از بهترین درمانهای زیبایی و درمانی در حوزه دندانپزشکی محسوب می‌شود. هنگام نیاز به خدمات زیبایی و درمانی دندانپزشکی، مهمترین مسئله این است که این خدمات به صورت تخصصی و با دقت و ظرافت فراوان توسط دندانپزشک متخصص انجام گردد. کلینیک دهان پزشکی و دندانپزشکی نگین در شیراز با همکاری تیمی حرفه ای از دندانپزشکان متخصص آماده خدمات رسانی به شما عزیزان می باشند.

منبع: کلینیک دندانپزشکی نگین

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 071362*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بهداشت و درمان