اطلاعات تماس
  • 021440*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140111017129522186
در دسترس نیست

بهمن ماه متفاوت در آکادمی آموزشی اساطیر

فعالیت های ویژه در آکادمی آموزشی اساطیر به مناسبت اولین سالگرد فعالیت

کد: 140111017129522186

، (اخبار رسمی): آکادمی آموزشی اساطیر به مناسبت اولین سالگرد فعالیت خود ، اقدام به برنامه ریزی کارگاه های جذاب و کاربردی با شرایط پرداخت ویژه نموه است . علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با مراجعه به سایت این شرکت و یا دنبال نمودن شبکه های اجتماعی اساطیر از حزییات این برنامه آگاه گردند .

فعالیت های ویژه در آکادمی آموزشی اساطیر به مناسبت اولین سالگرد فعالیت
آکادمی آموزشی اساطیر

طبق اعلام سرپرست روابط عمومی اساطیر ، 13 بهمن ماه سالروز فعالیت اساطیر می باشد که در همین روز با شرکت گروهی از مخاطبین ، اساتید آموزشی و پرسنل اساطیر گردهمایی در محل آموزشگاه اساطیر برگزار می گردد

به نقل از از واحد روابط عمومی آکادمی آموزشی اساطیر ، به مناسبت اولین سالگرد فعالیت این مجموعه ، برنامه های ویژه ای  برای عموم مخاطبین علاقه مند به توسعه و آموزش وهمچنین اعضای باشگاه مشتریان اساطیر طراحی و در طول بهمن ماه برگزار خواهد شد.

بر اساس این گزارش، این برنامه ها  شامل برگزاری کارگاههای تخصصی کوتاه مدت با شرایط پرداخت استثنایی، برگزاری دوره های سازمان آموزش فنی و حرفه ای با شرایط پرداخت ویژه، ارائه مشاوره تخصصی در حوزه ورود به صنعت بیمه با شرایط ویژه و همچنین ارایه هدایای متفاوت به اعضای باشگاه مشتریان اساطیر است. 

خانم باقر، سرپرست روابط عمومی اساطیر  با اشاره به برگزاری چند کارگاه تخصصی به صورت رایگان در طول برنامه های مرتبط با سالگرد اساطیر، با ذکر این موضوع که این کارگاهها برای اولین بار در این قالب در این آموزشگاه برگزار خواهد شد ادامه داد:  « آشنایی با گیمیفیکیشن در کسب و کار و همچنین  توسعه مهارت های ارتباطی و رفتاری با مدل حهانی DISC ار جمله کارگاههای خواهند بود.»

وی افزود:  «در طول برنامه شاهد برگزاری این کارگاه ها خواهیم بود و یقینا برای مخاطبین عزیز اساطیر جذاب خواهد بود»

وی در مورد نحوه ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر ادامه داد : « علاقه مندان با تماس مستقیم ، مراجعه به سایت اساطیر و یا دنبال کردن شبکه های اجتماعی قادر به دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت نام در این کارگاهها خواهد بود. همچنین به کلیه عزیزانی که از 6 بهمن الی 20 بهمن ماه اقدام به ثبت نام در سایت اساطیر نمایند مبلغ 50 هزارتومان اعتبار رایگان تعلق خواهد گرفت.»

طبق اعلام سرپرست روابط عمومی اساطیر ، 13 بهمن ماه سالروز فعالیت اساطیر می باشد که در همین روز با شرکت گروهی از مخاطبین ، اساتید آموزشی و پرسنل اساطیر گردهمایی در محل آموزشگاه اساطیر برگزار می گردد.

  لازم به ذکر است آموزشگاه فنی و حرفه ای آزاد اساطیر با اخذ مجوز از سازمان فنی و حرفه ای برگزارکننده دوره های آموزشی متنوع در رشته های امور مالی و بازرگانی میباشد.همچنین این آموزشگاه با همکاری پژوهشکده بیمه و همراهی مجرب ترین و برترین اساتید صنعت بیمه دوره ها و کارگاه های آموزشی تخصصی درانواع رشته های بیمه ای برگزار مینماید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021440*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش