اطلاعات تماس
  • 021563*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140111047135022205
در دسترس نیست

با هدف بهبود تجربه کاربری و سهولت دسترسی انجام شد

ارتقا و بهینه سازی سایت طرح و چوب 

کد: 140111047135022205

، (اخبار رسمی): باتوجه به درخواست‌های مکرر کاربران، وب سایت جدید طرح و چوب  از  1401/11/1 به روزرسانی و به صورت رسمی فعالیت خود را در دوره تازه آغاز کرد.

ارتقا و بهینه سازی سایت طرح و چوب 
میز و صندلی ناهارخوری فاما

طرح و چوب فاما، وبسایت این شرکت فعال در تولید میز و صندلی ناهارخوری و مبلمان از تاریخ 1401/11/1 بروز رسانی شده و با شمایل و امکاناتی تازه به آدرس https://fama.ir در دسترس

به گزارش روابط عمومی طرح و چوب فاما، وبسایت این شرکت فعال در تولید میز و صندلی ناهارخوری و مبلمان از تاریخ 1401/11/1 بروز رسانی شده و با شمایل و امکاناتی تازه به آدرس https://fama.ir در دسترس مشتریان و علاقه مندان قرار گرفت.


بر اساس این گزارش، در به روزرسانی تازه وبسایت، بخش‌های دسته بندی محولات به فهرست وبسایت اضافه و دسترسی آسان به اطلاعات میز و صندلی های ناهارخوری و همچنین ابعاد آنها - اضافه شدن عکس سرویس های ناهارخوری به صورت دکور شده و راحتی در دسترسی به تلفن ها و کارشناسان پشتیبانی برای مخاطبان میسر شده است.


میثم رمضانی مدیرعامل طرح و چوب با اعلام این خبر گفت: رفع خلاهای موجود در ارتباط بین مجموعه و تمام مردم ایران  و ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت پس از این به روز رسانی مد نظر است.

وی ادامه داد: بهبود تجربه کاربری و سهولت دسترسی اولویت ما بوده و خواهد ماند\


او همچنین همگامی مجموعه با علم روز را از مهمترین سیاست‌های شرکت برشمرد و افزود: پس این به روزرسانی به دنبال سهولت دریافت خدمات به مشتریان عزیزمان  هستیم.

گفتنی است وب سایت این مجموعه همزمان با کمپین بهمن ماه این شرکت، رونمایی شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

fama

اطلاعات تماس
  • 021563*****
[نمایش اطلاعات]