اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140111067137322211
در دسترس نیست

جذاب ترین عطر های زنانه را نمی شناسید؟!

کد: 140111067137322211

، (اخبار رسمی): طبق آمار بانوان تقریبا دو برابر آقایان به ظاهر خود می رسند! یکی از موارد مهمی که در پوشش و ظاهر اهمیت زیادی دارد، استفاده از عطر و ادکلن است. با توجه به وجود عطرهای متنوع در بازار، اگر عطر خاصی را مد نظر نداشته باشید، احتمالا انتخاب یک عطر متناسب با شخصیت‌تان برای شما سخت خواهد بود.

جذاب ترین عطر های زنانه را نمی شناسید؟!
جذاب ترین عطر های زنانه را نمی شناسید؟!
جذاب ترین عطر های زنانه را نمی شناسید؟!
جذاب ترین عطر های زنانه را نمی شناسید؟!
جذاب ترین عطر های زنانه را نمی شناسید؟!
جذاب ترین عطر های زنانه را نمی شناسید؟!

 امروز در این مطلب قصد داریم جذاب‌ترین عطرهای زنانه را همراه با شرح مختصری از هر یک با هم بررسی کنیم و در پایان بهترین فروشگاه برای خرید ادکلن زنانه را به شما معرفی کنیم، پس تا انتها با ما همراه باشید.

چرا عطر و ادکلن مهم‌تر از لباس است؟!

جالب است بدانید که طبق نظر روانشناسان، قبل از اینکه کسی شما را ببیند، اول رایحه شما را حس می کند! بنابراین اگر شما از یک عطر خوب و با کیفیت استفاده کرده باشید، ناخودآگاه تصویر مثبتی از شما در ذهن طرف مقابل ثبت خواهد شد. همچنین شما می توانید با انتخاب یک عطر به عنوان عطر امضای خود، تاثیر این موضوع را بیشتر کنید. تصور کنید از عطری استفاده کنید که هر کجا که رایحه آن به مشام افراد می رسد، ناخودآگاه همه به یاد شما بیفتند! این تاثیر بی نظیر روایح بر روی ذهن انسان است.

5 مورد از جذاب ترین عطر های زنانه

در ادامه قصد داریم 5 مورد از جذاب ترین عطر های زنانه به همراه شرح مختصری از هر یک به شما معرفی نماییم تا شما با توجه به شخصیت، سلیقه و بودجه مالی‌تان بتوانید بهترین گزینه را انتخاب نمایید.

1) عطر گود گرل زنانه، عطری به شکل کفش پاشنه بلند!

عطر گود گرل یکی از جذاب‌ترین عطرهای زنانه جهان است که در سال 2016 توسط کمپانی آمریکایی کارولینا هررا طراحی و روانه بازار شد. اولین چیزی در این عطر توجه شما را به خود جلب می کند، طراحی ظاهری آن است که شبیه به یک کفش پاشنه بلند زنانه طراحی شده است. عطر گود گرل یا دختر خوب یکی از عطرهای مناسب برای بانوان خوش سلیقه است که رایحه بسیار دلپذیری دارد. عطر Good Girl مناسب استفاده در مهمانی‌ها و مراسم‌ها و جلسات مهم است و بهترین زمان استفاده از آن در فصل‌های سرد سال مثل پاییز و زمستان است. اگر به دنبال هدیه برای مراسم‌هایی مثل تولد و ولنتاین هم هستید، این عطر گزینه بسیار خوبی هست.

  • نت‌های اولیه: قهوه - بادام 
  • نت‌های میانی: گل یاسمن - گل مریم 
  • نت‌های پایانی: دانه تونکا - کاکائو 

2) عطر ایفوریا زنانه، عطری برای بانوان خوش سلیقه

ایفوریا زنانه برای اولین بار در سال 2005 توسط کمپانی آمریکایی Calvin Klein طراحی شد. در حال حاضر ایفوریا جز پرفروش‌ترین عطرهای بازار ایران است که دلیل این موضوع را می توان قیمت نسبتا مناسب آن و همچنین رایحه و کیفیت خوب ایفوریا دانست. عطر ایفوریا در سه نسخه اسپانیایی، فرانسوی و آمریکایی در بازار به فروش می رسد که نسخه آمریکایی با کیفیت‌ترین و البته گران‌ترین نسخه و نسخه اسپانیایی مقرون به صرفه ترین نسخه و با کیفیتی مناسب است. این عطر نیز در روزهای سرد پاییز و زمستان بیشترین بازدهی را برای شما خواهد داشت.

  • نت‌های اولیه: انار - هلو - تمشک 
  • نت‌های میانی: گل ارکیده - گل نیلوفر 
  • نت‌های پایانی: مشک سفید - چوب ماهون - گل بنفشه - کهربا 

3) عطر لالیک لامور زنانه، عطری برای بانوان با روحیات لطیف!

برند مشهور و شنلخته شده لالیک فرانسه، در سال 2013 از یکی از عطرهای پرطرفدار خود به نام لالیک لامور رونمایی کرد. لالیک لامور بر پایه روایح گلی طراحی شده است و به همین دلیل به بانوان با روحیه حساس و لطیف توصیه می شود. لامور در زبان فرانسوی به معنای عشق و علاقه است. این عطر با الهام از فرهنگ ژاپن طراحی شده و به همین دلیل با روحیات ایرانیان نیز بسیار سازگار است. این عطر مناسب استفاده در روزهای بهاری و تابستانی است. نت‌های بویایی تشکیل دهنده عطر Lalique L’Amour عبارتند از:

  • نت‌های اولیه: شکوفه پرتقال - نارنج - گل رز 
  • نت‌های میانی: گل یاسمن - گاردنیا - گل مریم 
  • نت‌های پایانی: چوب صندل - چوب سدر - مشک 

4) عطر ویکتوریا سکرت بامب شل، عطری با شکوه و جذاب!

عطر بامب شل در سال 2010 توسط کمپانی مشهور ویکتوریا سکرت در ایالات متحده آمریکا طراحی شد. این عطر بسیار کیفیت بالایی دارد و در سراسر جهان توسط بانوان زیادی مورد استفاده قرار می گیرد. اگر می خواهید عطری داشته باشید که در کانون توجهات قرار بگیرید و مدام اسم عطرتان را سوال کنند، ویکتوریا سکرت بامب شل یکی از بهترین انتخاب‌ها است.

  • نت‌های اولیه: آناناس - توت فرنگی - میوه پشن - نارنگی - گریپ فروت 
  • نت‌های میانی: گل های یاس - ارکیده - سوسن - گل صدتومانی - توت قرمز 
  • نت‌های پایانی: چوب صندل - گلسنگ - مشک 

5) عطر اجمل ساکریفایس، عطری با قیمت مناسب!

برای آن دسته از بانوانی که به دنبال یک عطر با قیمت مناسب برای استفاده روزمره و دم دستی هستند، عطر اجمل ساکریفایس از برند اماراتی Ajmal در سال 2007 طراحی شد. اگر به دنبال یک عطر برای هدیه دادن به دوستان و نزدیکان خود با قیمت زیر یک میلیون تومان هستید، عطر ساکریفایس یکی از بهترین گزینه‌ها است. این عطر کاملا اورجینال است و با عطرهای تقلبی و فیک موجود در بازار قابل مقایسه نیست و کیفیت بسیار بالاتری دارد.

  • نت‌‌های اولیه: گل یاسمن - نت های آبی (اقیانوسی) 
  • نت‌های میانی: وانیل - شکوفه پرتقال 
  • نت‌های پایانی: مشک - عنبر 

خرید عطر با گارانتی مادام العمر!

با توجه به افزایش قیمت ارز و بالا رفت نقیمت عطرها، شاهد عرضه نسخه های تقلبی و فیک از عطرها در بازار ایران هستیم که از لحاظ ظاهری بسیار مشابه عطر اصلی هستند و تشخیص آن برای افراد غیرمتخصص دشوار است. بهترین راهکار برای خرید عطر و ادکلن اورجینال، خرید از یک فروشگاه مطمئن و معتبر است. یکی از بهترین فروشگاه‌های عطر و ادکلن در ایران که این روزها بسیار بر سر زبان‌ها افتاده است، فروشگاه درین عطر است.

درین عطر اولین مرجع تخصصی فروش عطر و ادکلن اورجینال در ایران است که تمامی محصولاتش را به همراه کارت گارانتی مادام العمر اصالت به فروش می رساند. با این گارانتی خیال شما از خرید عطر اصلی کاملا راحت است و در صورتی که در اصالت عطر خود شک داشته باشید، به راحتی می توانید این موضوع را پیگیر نموده و در صورت اثبات این موضوع، عطر شما پس گرفته می شود و تمام مبلغ پرداختی‌تان در نهایت احترام به شما عودت داده می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید می توانید به وب سایت درین عطر به نشانی www.dorinatr.com مراجعه نمایید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مد و لباس