اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140111137147318768
در دسترس نیست

معرفی انواع چیلر های شرکت سارایئل نسیم

کد: 140111137147318768

، چهاردانگه , (اخبار رسمی): چیلرهای ساخت شرکت سارایئل نسیم با کمپرسور اسکرال از نوع hermetic در ظرفیت های 3.5 الی 120 تن تبرید و با کمپرسور رفت و برگشتی از نوع semi-hermetic در ظرفیت های 3.5 الی 280 تن تبرید و با کمپرسور اسکرو از نوع semi-hermetic در ظرفیت‌های 50 الی 1280 تن تبرید قابل طراحی و تولید می‌باشد.

معرفی انواع چیلر های شرکت سارایئل نسیم
معرفی انواع چیلر های شرکت سارایئل نسیم

انواع چیلرها

1. چیلر تراکمی هواخنک

چیلرهای تراکمی هواخنک در شرکت سارایئل نسیم با بالاترین راندمان انرژی، به صورت یکپارچه و مجزا با بهره گیری از فناوری های روز دنیا در زمینه ساخت و طراحی دستگاه، تولید می گردد، کویل های کندانسوری با ضخامت فین آلومینیومی مناسب با coating های مختلف goldfine، bluefine قابل ارائه می باشند.

ضخامت لوله مسی مورد استفاده در کندانسور بر اساس محل نصب دستگاه انتخاب شده و یالاترین ضخامت مورد نیاز را دارا می باشد.

فن های آکسیال کندانسوری از بهترین برندهای اروپای غربی با مصرف برق پایین با قابلیت نصب اینورتر، دفیوز جهت کاهش صدای فن و افزایش راندمان حرارتی قابل ارائه می باشند.

کلیه قطعات مکانیکی سیکل تبرید از معتبر ترین برندهای اروپایی مانند danfoos، castel ارائه می شود.

اوپراتورهای ساخت شرکت سارایئل نسیم بر اساس استاندارد های tema، asme و با مدل سازی دقیق با استفاده از نرم افزار aspen طراحی و تولید میگردد.

سیستم های میکروپروسسری کنترل مرکزی دستگاه از برند زیمنس، دنفوس و کرل ارائه می گردد.

تابلو برق چیلرهای طراحی و تولید شده شرکت سارایئل نسیم با بدنه از جنس ورق گالوانیزه با رنگ پودری الکترو استاتیک پلی استراز مرغوب ترین لوازم برقی اعم از اشنایدر و هیوندا کره جنوبی با طراحی منحصر به فرد مدارفرمان و قدرت با امکان اتصال به سیستم bms کنترل از راه دور با تکنهولژی روز دنیا با ip54 طراحی و تولید می شود.

2. چیلر تراکمی آب خنک

چیلرهای ساخت شرکت سارایئل نسیم با کمپرسور اسکرال از نوع hermetic در ظرفیت های 3 الی 240 تن تبرید و با کمپرسور رفت و برگشتی از نوع semi-hermetic در ظرفیت های 3.5 الی 280 تن تبرید و با کمپرسور اسکرو از نوع semi-hermetic در ظرفیت های 50 الی 1280 تن تبرید قابل طراحی و تولید می باشد.

کمپرسورهای مورد استفاده در چیلرهای تراکمی ساخت معتبر ترین تولید کننده های جهانی نظیر کوپلند دانفوس و بیتزر می باشند.

طراحی و ساخت چیلرها بر مبنای درخواست مشتری و شرایط آب و هوایی و اقلیمی با کندانسور های آب خنک و هواخنک به صورت یکپارچه و مزجرا با انواع مبرد هایی نظیر r407c-r410a-r134a با بهره گیری از سیستم کنترل میکرو پروسسوری، الکترومکانیکی و سیستم کنترل هوشمند plc با قابلیت اتصال به سیستم bms جهت استفاده تهویه مطبوع، صنعتی از جمله زیر صفری و فرآیندی ساخته می شود.

3. مینی چیلر

در ظرفیت های متوع از 3 الی 16 تن  تبرید، مجهز به اوپراتور پوسته و لوله و صفحه ای به صورت تک و یا دو مداره برای شرایط مختلف اقلیمی در سراسر ایران طراحی و تولید می شود.

این محصول منطبق با نیازهای سرمایشی ساختمان مسکونی، تجاری و اداری با رویکرد فضای اندک نصب، حذف الزامات رایج موتورخانه ای و بهینه سازی مصرف انرژی به صورت تک فاز و یا سه فاز توسط کارشناسان متخصص ما طراحی می شود.

مینی چیلرهای شرکت سارایئل نسیم در صورت درخواست خریدار مجهز به پمپ سیرکولاتورو منبع انبساط مجزا بوده و قابل نصب به انواع فن کویل و حتی هوارسان با ظرفیت پایین می باشد.

برای دریافت مشاوره رایگان با تلفن های زیر تماس حاصل فرمایید.

  • 02156457145
  • 02156457149
  • 09121072191

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان