اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140111187153322112
در دسترس نیست

معرفی یخچال مابه (MABE)؛ برند مکزیکی پرفروشی که جهانی شد

کد: 140111187153322112

، (اخبار رسمی): برای آشنایی بیشتر با یخچال مابه تعمیرکاران پارسا سرویس به قیمت و هزینه این یخچال به‌عنوان یک عامل مهم در خرید اشاره می‌کنند. قیمت یخچال مابه در مقایسه با سایر برندهای موجود در بازار (داخلی و خارجی) اندکی بالاتر و برای خرید آن به بیش از 80 میلیون تومان احتیاج است.

معرفی یخچال مابه (MABE)؛ برند مکزیکی پرفروشی که جهانی شد

قبل از معرفی یخچال مابه MABE بهتر است کمی در مورد برند آن که اکنون در بیش از 70 کشور دنیا نمایندگی دارد بدانیم. کمپانی مابه در سال 1946 در مکزیکوسیتی توسط دو پناهجوی اسپانیایی به نام‌های اگون ماباردیEgon Mabardi و فرانسیسکو بروندو Francisco Berrondo که به دلیل جنگ داخلی اسپانیا از کشور خود به مکزیک پناه برده بودند تاسیس شد.

مابه تولیدات خود را از مبلمان آشپرخانه شروع کرد. در سال 1950 به ‌صورت محدود اقدام به تولید تعدادی گاز و یخچال برای آشپرخانه‌ها کرد و ظرف مدت 10 سال به یکی از بزرگترین صادرکنندگان لوازم آشپزخانه در مکزیک تبدیل شد. آشنایی با یخچال مابه به لطف پیشرو بودن برند آن بسیار لذت‌بخش است.

یخچال‌های مابه یکی از محبوب‌ترین و باکیفیت‌ترین تولیدات این کمپانی چند ملیتی است. باوجود تمام خوبی‌هایی که از این تولید کننده پرطرفدار لوازم خانگی گفته شد اما بهتر است بدون بررسی کیفیت یخچال مابه و کسب اطلاعت بیشتر در این زمینه اقدام به خرید نکنید.

معرفی یخچال مابه و بررسی امکانات و ویژگی‌های آن معرفی یخچال مابه بدون اشاره به امکانات و ویژگی‌های آن امکان‌پذیر نیست. یخچال‌های اتوماتیک مابه که از فولاد ضدزنگ ساخته شده‌اند از امکاناتی مانند یخ ساز نیمه اتوماتیک، صفحه کنترل لمسی، قفل کودک و حالتی برای زمان تعطیلات برخوردار هستند. تعدادی از ویژگی‌های اختصاصی‌تر یخچال فریزهای مابه به شرح زیر است. 

  • استفاده از گاز R600
  • محفظه اکسپرس چیل
  • حفظ حداکثری خوراکی و نوشیدنی
  • جریان هوای بالا دستگاه
  • پخش آب فناوری Home Energy Saver

برای آشنایی بیشتر با یخچال مابه تعمیرکاران پارسا سرویس به قیمت و هزینه این یخچال به‌عنوان یک عامل مهم در خرید اشاره می‌کنند. قیمت یخچال مابه در مقایسه با سایر برندهای موجود در بازار (داخلی و خارجی) اندکی بالاتر و برای خرید آن به بیش از 80 میلیون تومان احتیاج است.

هرچند باوجود قیمت بالا خرید یخچال مابه یک انتخاب مقرون به صرفه است زیرا در نهایت تکنولوژی نوآورانه آن باعث کاهش مصرف برق و طول عمر مفید بالاتر می‌شود.

استفاده از گاز R600 در یخچال مابه استفاده از گاز R600 در یخچال‌های مابه باعث صرفه‌جویی انرژی و حفظ تازگی مواد غذایی به خصوص در کشو نگهداری سبزیجات شده است.

محفظه اکسپرس چیل (Express Chill) محفظه‌ای داخل یخچال مابه برای خنک نگه داشتن انواع دسر و نوشیدنی‌هایی که نیاز به خنک ماندن دارند، تعبیه شده است. مخزن آب یخچال مابه بدون نشت و پاشیده شدن آب را در اختیار مصرف‌کننده قرار می‌دهد.

دستگاه پخش آب تکنولوژی به کار رفته در یخچال‌های مابه طوری طراحی شده که همیشه آب تازه، بدون بو و طعم اضافه در دسترس باشد.

فناوری Home Energy Saver فناوری Home Energy Saver یک سیستم صرفه‌جویی در انرژی و دوستدار محیط زیست است که در یخچال‌های مابه نصب شده است. این سیستم در عین تازه نگه داشتن مواد غذایی مصرف انرژی را نیز متعادل می‌کند.

نتیجه‌گیری در خصوص بررسی و آشنایی با یخچال مابه آشنایی با یخچال مابه که یکی از پرفروش‌ترین و سرشناس‌ترین برندهای لوازم خانگی است به حدود 80 سال پیش بازمی‌گردد. تنوع مدل‌های یخچال مابه که حاصل سال‌ها ایده‌پردازی و نوآوری است، معرفی یخچال مابه را آسان‌تر کرده است.

در صورت خریداری یخچال مابه گارانتی پارسا سرویس برای آن فعال می‌شود و پس از اتمام مدت گارانتی محصول بهتر است مرکز باتجربه‌ای برای انجام تعمیرات معمول یخچال یا فریزر خود در ذهن داشته باشید. با توجه به اینکه مشتریان برای استفاده از خدمات پس از فروش و قطعات اصل یخچال ممکن است اندکی تردید در مورد یخچال‌های مابه داشته باشند، وجود نمایندگی انحصاری و تعمیرکاران زبده و کاربلد مانع از بروز هرگونه تشویش در رابطه با خرید لوازم برقی خانگی درجه یکی مانند مابه می‌شوند. نتیجه بررسی کیفیت یخچال مابه ما را به وسیله‌ای باکیفیت رسانده که علاوه‌بر بهره‌مندی از تکنولوژی‌های روز بازار نسبت به دغدغه‌های محیط زیستی و صرفه‌جویی در مصرف انرژی نیز پیشتاز است.

برای اطلاعات بیشتر در مورد یخچال فریزر مابه می توانید به آدرس زیر مراجعه کنید:

khabarfoori.com

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل