اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140111197153622268
در دسترس نیست

نکاتی که باید پیش از خرید تلویزیون سونی 85 اینچ بدانید!

کد: 140111197153622268

، (اخبار رسمی): تلویزیون سونی 85 اینچ به دلیل کیفیت بالای پخش تصاویر و قدرت صوتی فراوانش توسط کاربران و خریداران ستایش شده است.

نکاتی که باید پیش از خرید تلویزیون سونی 85 اینچ بدانید!
نکاتی که باید پیش از خرید تلویزیون سونی 85 اینچ بدانید!
نکاتی که باید پیش از خرید تلویزیون سونی 85 اینچ بدانید!
نکاتی که باید پیش از خرید تلویزیون سونی 85 اینچ بدانید!
نکاتی که باید پیش از خرید تلویزیون سونی 85 اینچ بدانید!
نکاتی که باید پیش از خرید تلویزیون سونی 85 اینچ بدانید!

تلویزیون سونی 85 اینچ به دلیل کیفیت بالای پخش تصاویر و قدرت صوتی فراوانش توسط کاربران و خریداران ستایش شده است. کیفیت تصویر 4k آن تجربه‌‌ای از نمایش تصاویر طبیعی و واقعی را برای شما ارمغان می‌آورد. ناگفته نماند تجهیز این دستگاه به سیستم‌های صوتی دالبی با بلندگوهای نیرومند، کیفیت صوتی آن را تضمین می‌کند. این تلویزیون‌های ال ‌ای‌ دی سونی برای فضاهای بزرگ، اداری، تجاری و منازل لوکس که ابعاد بزرگی نیز دارند مناسب می‌باشد. همچنین قابلیت اتصال به وای فای، اندروید، بلوتوث، اپل‌ ایر ‌پلی و کابل‌های اتصال HDMI و یا شبکه LAN ویژگی‌ها و امکاناتی منحصر به فردی به این تلویزیون‌ها بخشیده‌‌اند. سه مدل از این سری شامل‌ 85X85K، 85X90K و 85X95K در بازار ایران موجود است که همه آن‌ها در سال 2022 میلادی به بازار عرضه شده‌اند. بیایید با ما در این مقاله کوتاه همراه شوید تا با مدل‌های X85K و X90K تلویزیون 85 اینچ سونی بیشتر آشنا شوید.

تلویزیون سونی مدل 85X85K

پخش هر چه بهتر و بیشتر تصاویری طبیعی و آزار ندیدن چشمان شما هنگام تماشای محتوای نمایشی و برنامه‌های تلویزیونی، از اصول مهم در خرید تلویزیون است. بنابراین روشن است کیفیت بالای پخش تصاویر در تلویزیون نقشی حیاتی دارد. به همین جهت تلویزیون سونی مدل 85X85K  نیز از این قاعده مستثنا نیست. ناگفته پیداست طراحی زیبا و شیک در مدل‌های تازه تلویزیون سونی نقش مهمی ایفا می‌کند. نباید فراموش کرد برخی از کاربران لوازم صوتی و تصویری به این نکته اهمیت فراوانی می‌دهند. سونی کوشیده است تا طراحی ساختار محصولاتش در سری K طوری باشد که با چیدمان داخلی بیشتر خانه‌ها هماهنگ بوده و تعارضی اساسی نداشته باشد. در این تلویزیون دارای عمق رنگ 10 بیت، نمایش تصاویر با رفرش ریت 120 هرتز به اجرا درمی‌آید. کیفیت تصویر 4K با صفحه نمایش LED جذابیت و زیبایی بیشتری به پخش تصاویر می‌بخشند.

همچنین افزون‌بر استفاده از فناوری‌های گوناگون جهت بخشیدن وضوح و شفافیت خیره‌کننده تصاویر تلویزیونی، تکنولوژی Live Color وTriluminos Pro به‌ گونه‌‌ای خاص دامنه‌‌ای گسترده از رنگ‌ها را فراهم می‌کند که برای شما ارمغانی ندارد جز نمایش هر چه بهتر و بیشتر رنگ‌ها و افزایش قدرت تأثیر تصاویری طبیعی هنگام تماشای برنامه و فیلم دلخواه‌تان.

تلویزیون سونی مدل 85X90K

این تلویزیون سونی 85 اینچ افزون بر استفاده‌های روزمره از بهترین گزینه‌ها برای بازی‌های ویدیویی و گیم است. البته با توجه به کیفیت K4 پخش تصاویر، بی شک از مطلوب‌ترین گزینه‌ها برای علاقه‌مندان حرفه‌‌ای به فیلم و سریال است. نیاز شما به تماشای با کیفیت محتوای نمایشی در تلویزیون سونی مدل 85X90K با بهره‌گیری از از ساختار نور Direct Full Array LED به خوبی پاسخ داده می‌شود. ناگفته نماند قدرت کیفی تصویر 4K، چهار برابر اچ دی است. به بیان روشن‌تر، رزولوشن این صفحه نمایش 3840 در 2160 پیکسل است. پردازنده تصویر Cognitive Processor XR هم به پخش عالی تصاویر در این تلویزیون کمک شایانی می‌کند. همچنین پردازش صدای دستگاه در حالات گوناگونی مانند دالبی از طریق پردازشگر  Cognitive Processor XR به خواسته شما برای تجربه یک صدای فراگیر و رسا پاسخ می‌دهد. Optimisation Ambient یک فناوری ویژه است که در تلویزیون 85 اینچ سونی به کار رفته است. این تکنولوژی به صدای پخش شده بر حسب محیط، و پرتاب تناژ صدا کیفیتی درخور می‌دهد.

سوالات متداول

1.  تکنولوژی 4K X-Reality PRO چه تأثیری در کیفیت تصویر دارد؟ این فناوری با از بین بردن نویزهای تصویر، باعث افزایش وضوح یا همان رزولوشن محتوای نمایش می‌شود.

2. آیا می‌شود از حافظه داخلی 85X85J برای ضبط و ذخیره برنامه‌ها استفاده کرد؟ خیر،  حافظه داخلی 16 گیگابایتی این تلویزیون با برنامه‌هایی که از پیش روی آن نصب شده‌اند پر شده و نمی‌توان از آن برای ثبت و نگهداری محتوا کمک گرفت.

3. از سری J  فقط شماره مدل‌ 8 تولید شده یا سری 9 هم دارد؟ از سری تولیدات 2021 تلویزیون‌های سونی یا همان سری J، مدل‌های 85 اینچی  X90J و نیز X95J، توسط این شرکت ارائه شده است. 

چرا خرید از خانه سونی

می‌دانیم که شرکت ژاپنی سونی یکی از مشهورترین و محبوب‌ترین برندهای لوازم خانگی در جهان است. اکنون کمپانی سونی یکی از ده برند برتر جهان در قلمرو تولیدات لوازم صوتی و تصویری است که بدون تردید کیفیت بالای مواد استفاده شده در تولید همه محصولات آن مورد پذیرش همگان است.

نمایندگی سونی در تهران که در شمار معتبرترین نمایندگی‌های شرکت سونی در ایران است، تنها و به‌طور تخصصی به عرضه محصولات لوازم خانگی سونی می‌پردازد. محصولات شرکت سونی مانند انواع تلویزیون سایز بزرگ و کوچک از جمله تلویزیون سونی 75 اینچ و همچنین سیستم‌های صوتی آن مانند سابووفر، اسپیکر، ساندبار و شیک سونی و ... با کیفیت بالای ساخت قطعات، دوام و ماندگاری قطعات، عمر طولانی موتور الکتریکی و طراحی هوشمندانه و زیبا زبانزد خاص و عام شده است. و شما می‌توانید تمام این محصولات را در نمایندگی مذکور سونی در ایران بیابید و افزون بر کسب اطلاعات بیشتر درباره هر یک از محصولات و مشخصات فنی و کیفی آن‌ها و همچنین آگاهی از قیمت‌ها، با آسودگی خاطر از این مرکز خرید کرده و از خدمات کم نظیر آن بهره‌مند شوید.

خدماتی مانند:

  •       ارسال سریع محصولات به سرتاسر ایران
  •       ضمانت تعویض کالا تا چهل و هشت ساعت
  •        بیمه کردن محصول تا درب خانه
  •       نگهداری محصول در انبار شرکت به درخواست مشتری پس از تسویه کامل حداکثر تا دو هفته
  • و نیز تعهد قیمت محصول در روزهای پرتلاطم نوسان قیمت ارز بعضی از خدمات این مرکز است که می‌توان به آن اشاره داشت.

    ### پایان خبر رسمی

    اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

    پروفایل ناشر گزارش تخلف
    اطلاعات تماس
    [نمایش اطلاعات]
    منتشر شده در سرویس:

    دکوراسیون و منزل