اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140111197154122230
در دسترس نیست

علت خاموش شدن ناگهانی تلویزون ال جی چیست؟

کد: 140111197154122230

، (اخبار رسمی): یکی از مشکلات رایج تلویزیون ال جی خاموش شدن ناگهانی آن است که مممکن است با آن مواجه شده باشید یا بعد از این برایتان اتفاق بیفتد. به همین دلیل بهتر است دلایل بروز این مشکل را بدانید تا در صورت امکان از بروز آن جلوگیری یا آن را رفع کنید.

علت خاموش شدن ناگهانی تلویزون ال جی چیست؟
خاموش شدن ناکهانی تلویزیون ال جی

خاموش شدن ناگهانی تلویزیون بستهبه مدل و برند آن می‌تواند دلایل متفاوتی داشته باشد که برخی توسط خودتان قابل حل است اما برخی دیگر نیاز به تخصص دارد. در این مطلب به بررسی تعدادی از این موارد می‌پردازیم.

بسیاری از افراد در اوقات فراغت خود یا اطلاع از اخبار روز جهان از تلویزون استفاده می‌کنند. اما یکی از مشکلات رایج تلویزیون ال جی خاموش شدن ناگهانی آن است که مممکن است با آن مواجه شده باشید یا بعد از این برایتان اتفاق بیفتد. به همین دلیل بهتر است دلایل بروز این مشکل را بدانید تا در صورت امکان از بروز آن جلوگیری یا آن را رفع کنید.

خاموش شدن ناگهانی تلویزیون ال جی

با توجه به مدل تلویزیون یا برند آن این مشکل می‌تواند دلایل متفاوتی داشته باشد. برخی از این دلایل ممکن است توسط خودتان قابل حل باشد اما برخی دیگر نیاز به دانش فنی و تخصص یک تکنسین ماهر دارد. در ادامه به بررسی تعدادی از این موارد می‌پردازیم:

1. نوسان و قطع شدن برق علت خاموش شدن ناگهانی

تلویزیون‌های نسل جدید با ولتاژ پایین کار می‌کنندکه ممکن است باعث مشکلاتی در زمینه نوسانات و قطع شدن تصویر تلویزیون ال جی خواهد شد. ممکن است محافظ یا سه راهی یا پریز برق نیز دچار مشکلاتی شده باشد.

راه حل: برای رفع این مشکل قبل از تماس با نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی، موارد ذکر شده را چک کنید.

2. تایمر تلویزیون ال جی

ممکن است به دلایل مختلفی بدون اینکه خواسته باشید تایمر تلویزیون روشن شود که همین امر باعث خاموش شدن تلویزیون در تایمی مشخص می‌شود.

راه حل: وارد setting شوید. بخش timer را انتخاب کرده و tv timer را انتخاب کنید. سپس آن را خاموش کنید.

3. ویروسی بودن فلش مموری

اگر فلش ممور ویروسی را به تلویزیون ال جی خود متصل کنید، ممکن است ویروس فلش به دستگاه شما منتقل شود و از برنامه اصلی دستگاه شما را مختل کند. همین امر باعث خاموش شدن ناگهانی تلویزیون ال جی شما خواهد شد. پس قبل از اتصال هر فلش مموری به دستگاه خود از ویروسی نبودن آن مطمئن شوید.

4. خرابی برد اصلی

اگر در برد اصلی دستگاه‌تان مشکلی به وجود آید، این قطعه به شدت گرم می‌شود و تلویزیون خاموش و روشن می‌شود. این امر می‌تواند به دلیل فرسودگی یا خرابی آن باشد.

راه حل: این قطعه از اصلی ترین قطعات تلویزیون ال جی است که تعویض آن کار بسیار سخت و حساسی است که به دقت و دانش کافی نیاز دارد.

موارد دیگری نیز وجود دارد که ممکن است باعث بروز این مشکل شود که در مجله سایت ال جی 24 میتوانید مطالعه کنید

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل