اطلاعات تماس
  • 099997*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140111227157522130
در دسترس نیست

قیمت جدید برنج ایرانی در بازار اعلام شد

جدیدترین قیمت برنج ایرانی در بازار | برنج هاشمی چقدر شد؟

کد: 140111227157522130

، (اخبار رسمی): جدیدترین قیمت برنج ایرانی | قیمت برنج ایرانی امروز | قیمت برنج هاشمی چقدر شد؟

جدیدترین قیمت برنج ایرانی در بازار چقدر است؟
قیمت برنج ایرانی امروز

قیمت جدید برنج ایرانی اعلام شد. جدیدترین لیست قیمت انواع برنج ایرانی در بازار

اخیرا قیمت برنج باکیفیت ایرانی به کیلویی حداقل ۱۰۰٫۰۰۰ تومان افزایش یافته است. در این بین برنج‌های شیرودی، فجر و عنبربو نسبت به سایر برنج‌ ها اندکی ارزان‌تر هستند.

قیمت برنج درجه یک ایرانی در یک سال گذشته حدود دو برابر افزایش یافته است. به طوری که دی ماه امسال قیمت برنج به رقمی حدود ۱۰۰٫۰۰۰ تومان رسید. بر اساس گزارشی که مرکز آمار منتشر کرده است، حداقل قیمت برنج درجه یک ایرانی کیلویی حدود ۱۰۰٫۰۰۰ تومان است. این در حالی است که گران‌ترین برنج‌های ایرانی به رقمی حدود کیلویی ۲۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسند. از برنج هاشمی، طارم و دم سیاه صدری به عنوان گران‌ترین برنج‌های ایرانی یاد می‌شود. برنج‌هایی همچون فجر، شیرودی، عنبربو و نیم دانه نیز جزء ارزانترین انواع برنج هستند که همانطور که گفتیم حدود ۱۰۰٫۰۰۰ تومان به فروش می‌رسند.

در جدول زیر لیست قیمت خرید برنج ایرانی در فروشگاه مای گیلا نمایش داده شده است:

قیمت برنج ایرانی بهمن 1401

برنج هاشمی درجه یک مای گیلا 10 کیلویی

1158,000 تومان

برنج صدری درجه یک مای گیلا 10 کیلویی

1298,000 تومان

برنج طارم درجه یک مای گیلا 10 کیلویی

1095,000 تومان

برنج نیم دانه هاشمی مای گیلا 10 کیلویی

695,000 تومان

برنج دودی هاشمی مای گیلا 10 کیلویی

1310,000 تومان

ارزان ترین قیمت برنج ایرانی

در حال حاضر قیمت برنج نیم دانه گلستان کیلویی حدود ۶۴٫۹۰۰ تومان است. البته همین برنج حدود یک سال قبل ۴۰٫۰۰۰ تومان قیمت داشت. یعنی در این یک سال تقریبا ۶۰ درصد گران‌تر شده است. برخی از فروشندگان این برنج را به عنوان برنج طارم معطر می‌فروشند. همانطور که می‌دانید برنج طارم یکی از گران‌ترین برنج‌های ایرانی است. اما از آنجایی که برنج گلستان یک برنج نیم دانه است، بنابراین در ردیف ارزان‌ترین برنج‌ها قرار می‌گیرد.

به همین دلیل بسیاری از افراد این برنج را با برنج معمولی ایرانی مخلوط کرده و در تهیه غذاهایی همچون شله زرد، شیر برنج و یا سوشی از آن استفاده می‌کنند. از دیگر انواع ارزان‌ترین برنج‌های ایرانی می‌توان به برنج عنبربو اشاره کرد. این برنج به رقمی حدود ۹۳٫۵۰۰ تومان رسیده است. البته برنج عنبربو در برخی از خرده فروشی‌ها در کیسه‌های ۵ کیلویی نیز به فروش می‌رسد که قیمت آن ۴۳۷٫۰۰۰ تومان است. این برنج که دارای طبع گرمی است قدکشی زیادی نداشته و روش طبخ متفاوتی دارد.

برنج فجر نیز از دیگر انواع برنج‌های ارزان ایرانی است. این برنج یک برنج تراریخته بوده و به همین دلیل قیمت ارزان‌تری نیز دارد. رنگ برنج فجر تقریباً کدر و طبع آن سرد بوده و قدکشی خوبی دارد. قیمت این برنج نیز کیلویی ۱۱۲٫۰۰۰ است. یکی دیگر از برنج‌های ارزان ایرانی برنج شیرودی است. این برنج معمولا به نام‌های برنج مجلسی یا سلطانی نیز می‌شناسند. برنج شیرودی پس از طبخ شبیه برنج طارم هاشمی می‌شود. این برنج به قیمت کیلویی ۱۱۰٫۰۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 099997*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی