اطلاعات تماس
  • 021447*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140111237157819303
در دسترس نیست

تعرفه و چگونگی تبلیغ کانال در روبیکا یا پیج در روبینو

تبلیغ در روبیکا

کد: 140111237157819303

، (اخبار رسمی): قیمت تبلیغات در روبیکا یا همان تعرفه تبلیغ در سوپر اپلیکیشن روبیکا نیز به مانند دیگر اپلیکیشن های شبکه اجتماعی متناسب با چند پارامتر تعریف میگردد . پارامترهایی از جمله تعداد بازدید از پست ، تعداد فالور بدست آمده ، تعداد کلیک بر روی المان های تعریف شده می باشد .

تبلیغ در روبیکا
انجام تبلیغات در اپلیکیشن روبیکا توسط آژانس تبلیغات ۳۶۰ و دیجیتال مارکتینگ ایرادز

آژانس تبلیغاتی ایرادز با همکاری با بیش از ۳۰۰۰ کانال در اپلیکیشن های روبیکا، ایتا، سروش ، تلگرام، اینستاگرام قادر است تبلیغات شما را به بهترین شکل ممکن بصورت گسترده و انبوه نمایش دهد.

چگونه در روبیکا تبلیغات انجام دهیم 

نحوه تبلیغات در روبیکا، سروش و ایتا نیز همچون تلگرام به دو صورت تک بنر و بنر و ریپلای است. روبیکا از شبکه‌های داخلی است که تاکنون توانسته نسبت به دیگر شبکه‌های داخلی محبوبیت بالایی را به دست بیاورد. خدمات تبلیغات در این شبکه به صورت بسته‌های جداگانه و توسط تیم آژانس دیجیتال مارکتینگ ایرادز انجام خواهد شد .

شما برای تشکیل کانال، گروه یا پیج نیاز نیست هیچ گونه هزینه ای پرداخت کنید. از آنجایی که این اپلیکیشن ایرانی است، درآمد شما نیز با واحد پول ایران محاسبه می شود.

نکته ای وجود دارد که خیلی از افراد به آن توجه نمی کنند. همه ی افراد کانال خود را تبلیغ می کنند تا دنبال کننده های خود را افزایش دهند. اما نکته اینجاست تعداد دانلود کننده های شما دلیل اصلی درآمد شما نیست.

یعنی شما صرفا به دلیل اینکه فالوورهای زیادی دارید، درآمد بالایی ندارید. چرا که به تعداد بازدید و دانلود پست هایتان پول دریافت می کنید که در این موضوع حجم پست ها هم بی تاثیر نیست.

پس تاکنون متوجه شدیم نباید به دنبال افزایش دنبال کننده هایمان از طریق فالوئر فیک باشیم. اما مسلما هر چقدر تعداد دنبال کننده های واقعی مان افزایش یابد، بازدید از کانال ما هم بالا می رود.

 آژانس تبلیغات شبکه های اجتماعی ایرادز ، علاوه بر تبلیغات در تمام اپلیکیشن های محبوب شبکه های اجتماعی ، برای آن دسته از عزیزانی که تمایل به استفاده از روبیکا را دارند ، امکانات مختلفی را فراهم آورده است .

تبلیغات در شبکه روبیکا

تیم حرفه ای آژانس دیجیتال مارکتینگ ایرادز ، با داشتن تجربه بسیار بالا در ارتباط با کانال ها ، اینفلوئنسرها و انجام این خدمات برای برندهای محبوب و مهم جامعه ، توانایی ارائه خدمات در تمامی بسترهای مختلف را برای معرفی خدمات و محصولات شما ، با تضمین بازدید حداقل بیست میلیون نفر ، میتواند به بهترین شکل ممکن ، با کمترین آزمون و خطا ، به شما خدمت رسانی نماید .

مراحل ثبت سفارش تبلیغ روبیکا و تبلیغ پیج در روبینو به آژانس تبلیغات ایرادز

ثبت درخواست در وبسایت یا تماس مستقیم با کارشناسان شرکت به آدرس : www.ir-ads.com

  • بررسی محصول یا خدمات شما و انتخاب کانال های متناسب با درخواست شما
  • آماده سازی مدیا پلن ( لیست کانال های تبلیغات ) برای شما و ارسال جهت تائید اولیه
  • هماهنگی با تیم های اجرا جهت آماده سازی تبلیغات و زمانبندی ها
  • انجام تبلیغات بصورت جامع و هدفمند ، متناسب با زمان مناسب
  • ارائه گزارش جامع و دقیق به شما و آماده سازی تبلیغات سری بعد متناسب با گزارش ها

چگونه کانال یا خدمات و محصول را در روبیکا تبلیغ کنیم ؟

اینکه کدام کانال یا کدام پیج برای محصول یا خدمات ما مفید است را شاید بتوانیم به مرور زمان و با آزمون و خطا بدست آوریم ولی آژانس های تبلیغاتی ، با تجربه بسیار زیادی که در طی این سالها با کارکردن با اینفلوئنسرها و ادمین های مختلف بدست آورده اند ، به راحتی اینکار را برای ما انجام داده ، مسئولیت کلیه نظارت و اجرا ، گزارش کمپین را بر عهده خواهند گرفت و ما را از دردسرهای ارتباط و بررسی کانال ها و فالورهای واقعی و آمار و ارقام های مختلف دور نگه خواهند داشت .

کدام آژانس تبلیغاتی تبلیغات روبیکا را انجام میدهد ؟

آژانسهای تبلیغاتی مختلفی در سطح کشور مشغول بکار می باشند که البته هر کدام تخصص خاص خود را دارند ، یکی مباحث چاپ ، دیگری مباحث تبلیغات در تلویزیون و رادیو ، یکی ساخت کلیپ های تبلیغاتی و انیمیشن و ... ، اما در ارتباط با تبلیغات خاص شبکه های اجتماعی ، در طی این ۱۰ سال گذشته ، از بدو ورود وایبر ، فیسبوک و ویچت ، آژانس تبلیغاتی ایرادز ، فعالیت خود را بعنوان اولین آژانس تبلیغاتی ۳۶۰ شروع کرده است و در این راه توانسته برندهای بزرگی از کشور را در اجرای کمپین های مختلف تبلیغاتی مانند گوگل ادوردز ، پلن های بازاریابی ، آموزش پرسنل بازاریابی ، بودجه بندی تبلیغات و ... همراه نماید .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021447*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی