اطلاعات تماس
  • 026443*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140111267164522310
در دسترس نیست

بهترین منطقه برای خرید ویلا در کردان

چرا در کردان ویلا بخریم؟

کد: 140111267164522310

، (اخبار رسمی): به دلیل داشتن تنوع در ویلاها با متراژ و زیبایی متفاوت، می توانید با هر بودجه ای، اقدام به خرید ویلا نمایید. ویلایی ارزان با متراژ کم تا ویلاهای دوبلکس و تربلکس، ویللاهایی مدرن و لوکس و لاکچری وجود دارد. برای خرید حتما به سایت ویلاژست سر بزنید و از تنوع ویلاها دیدن کنید، تا انتخاب مناسب داشته باشید.

چرا در کردان ویلا بخریم؟
خرید ویلا در کردان

به دلیل داشتن تنوع در ویلاها با متراژ، می توانید با هر بودجه ای، اقدام به خرید ویلا نمایید. برای خرید حتما به سایت ویلاژست سر بزنید و از تنوع ویلاها دیدن کنید، تا انتخاب مناسب داشته باشید.

امروزه با شلوغی شهرها و خستگی افراد شاغل در طی روز، تمایل افراد به محلی دور از شهر و آلودگی و سر وصدا بیشتر شده است. خیلی از افراد دوست دارند آخر هفته عالی در کنار خانواده داشته باشند، یا در محلی دور از شهر ساکن شوند.
این سوال شاید برای شما هم پیش آمده باشد که چرا در کردان ویلا بخریم؟ کردان با داشتن موقعیت جغرافیایی عالی یکی از مناطق گردشگری وتفریحی است. کافی است یک بار به دیدن کردان و ویلاهای زیبای فلت و دوبلکس و تربلکس بیایید. با داشتن همچین ویلاهایی با لوکیشن عالی خاطره ای خوب را در تمامی فصول سال برای خود می سازید.
یکی از دلایل سرسبزی و حاصلخیزی زمین های کشاورزی در کردان وجود رودخانه کهار است. وجود این رودخانه طبیعت بی نظیری همراه با باغ های میوه فراوان به وجود آورده است. علاوه براین وجود باغ های زیبا در این مناطق افراد زیادی را برای ساخت ویلا جذب کرده است.
فاصله زمانی کردان تا تهران 1.5 ساعت است. به علت نزدیکی به کرج و تهران توصیه خوبی برای خرید ویلا برای ساکنین تهران و کرج است. برای خرید ملک در کردان به سایت ویلاژست مراجعه کنید.

بهترین مناطق ویلایی کرج کجاست؟

بسیاری از مناطق کرج و حومه برای ساخت ویلا مناسب هستند. مناطقی با ویژگی های منحصر به فرد و دوست داشتنی در کرج وجود دارد. در ادامه به معرفی بهترین مناطق ویلایی کرج می پردازیم.
1. منطقه ویلایی کردان کرج
2. منطقه ویلایی سهیلیه کرج
3. منطقه ویلایی چهارباغ کرج
4. منطقه ویلایی کوهسار کرج
5. منطقه ویلایی تهراندشت کرج

منطقه ویلایی کردان کرج

کردان یکی از توابع شهرستان ساوجبلاغ است. طبیعت دل انگیز و موقعیت جغرافیایی این منطقه باعث جذب گردشگران شده و این منطقه یکی از بهترین منطقه ویلایی در شهرستان کرج است.
کردان به علت داشتن طبیعت فوق العاده زیبا موجب خرید و فروش ملک شده است. امروزه منطقه کردان را به عنوان یک منطقه لوکس در کرج می نامند. به علت داشتن رودخانه و زمین های حاصلخیز در این مناطق به راحتی می توان کشاورزی نمود.

منطقه کوهسار کرج

کوهسار یکی از مناطق سرسبز با امکانات فراوان در شهرستان کرج است. این منطقه ویژگی های منحصر به فردی دارد که باعث به وجود آمدن طرفداران زیادی در این منطقه شده است.
کوهسار نزدیک تهران است و 1.5 ساعت با کلان شهر تهران فاصله دارد. کوهسار به دلیل داشتن آب و هوای خوب بسیاری از افراد را برای خرید ملک در این منطقه جذب کرده است.

بهترین مکان برای خرید ویلا در کردان کجاست؟


برای اینکه بدانید بهترین مکان برای خرید ویلا در کردان کجاست؟ با ما همراه باشید. دانستن بهترین جای کردان به شما کمک می کند تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

اغشت کردان کرج

اغشت از لوکس تری مناطق ویلایی کردان کرج است. این منطقه نزدیک پایتخت می باشد. اغشت کردان به دلیل منظره های سرسبز و زیبا و دید بسیار عالی از مناطق بسیار عالی برای خرید ویلا است.
از دیدنی های کردان قلعه شخصی اغشت است. به دلیل خالی بودن و زیبایی آن افراد بسیاری برای دیدن این قلعه دیدنی می آیند. اغشت از امکانات رفاهی، منابع آبی، ویلاهایی با قیمت ارزان دارد. برای خرید ویلا حتما به این منطقه سرسبز و زیبا بروید.

باغبان کلاچی کردان کرج

باغبان کلاچی یکی از مناطقی است طرفداران زیادی دارد. این منطقه برای خرید ویلا و تفریح بسیار مناسب است. در روزهای تعطیل شلوغ می باشد. این منطقه جزئی از کردان و معروف به باغبان کلاچی کردان است.
باغبان کلاچی منطقه ای مناسب خرید و سرمایه گذاری است. به دلیل خلوتی و امنیت باعث شده افراد زیادی برای خرید ویلا و سرمایه گذاری در این منطقه از کردان اقدام نمایند.

بانو صحرا کردان کرج

یکی دیگر از مناطق خوب کردان، بانو صحرا است. این منطقه یک پل دارد که بسیاری از افراد این پل بانوصحرا را می شناسند. این روستا به منطقه ای ویلایی در کردان تبدیل شده و باعث گسترش این منطقه شده است. قیمت ملک در این منطقه از کردان ارزان می باشد و به دلیل قرار گرفتنن در کردان محل مناسبی برای خرید و فروش در کردان است.
این منطقه قدمت طولانی دارد و به دوران صفویه بر می گردد. بیشتر پل موجود در این منطقه از بین رفته است. بانوصحرا منطقه ای با ویلاهای لوکس و مدرن است. این منطقه بسیار مناسب برای خرید ویلا، زمین و سرمایه گذاری است.

هرجاب کردان کرج

از کم جمعیت ترین مناطق کردان می توان به هرجاب کردان اشاره کرد. این منطقه مناسب افرادی است که تمایل به منطقه ای کم جمعیت و خلوت دارند. هرجاب جاهای دیدنی بسیار دارد و برای خیلی از افراد شناخته شده است.
هرجاب به دلیل داشتن طبیعت زیبا در چهار فصل سال دیدنی است. درختان پر از شکوفه در فصل بهار، میوه های خوش رنگ در تابستان، برگان درختان زرد و قرمز در پاییز، و برف زیبای زمستان فوق العاده ای دارد.

جلنگدار کردان کرج

جلنگدار کردان کرج یکی دیگر از مناطق پر درخت و زیبا در این منطقه است. درختان انبوه فراوانی دارد. جلوه عکاسی بسیار دل انگیزی دارد. جلنگدار نزدیک اغشت می باشد. منطقه جلنگدار کردان هم یکی از محله های پرطرفدار کردان است.
در این منطقه درختان گلابی و گردو بسیاری وجود دارد. بسیاری از افراد جلنگدار را به خاطر محصولات و میوه های مرغوب آن می شناسند. در این منطقه چشمه ها و رودخانه روان و زیبایی دارد. عطر درختان گردو افراد را به خود جذب می کند.
جلنگدار کردان منطقه ای با درختان سر به فلک کشیده و زیباست این منطقه به دلیل وجود انبوهی از درختان بسیار معروف است و عکاسی در این منطقه با وجود این درختان بسیار لذت بخش است.
برای خرید ویلا حتما به این مناطق سر بزنید.

چند نکته کلیدی خرید و فروش ویلا در کردان

مناطق کردان یکی از مناطق کشاورزی بوده و ممکن است برای خیلی از افراد یک سری نگرانی ها وجود داشته باشد که در ادامه به آنها می پردازیم.
1. آب، برق، گاز
2. جواز ساخت
3. سند

آب و برق، گاز

برای افرادی که ساکن شهر هستند و قصد خرید ویلا در کردان و اطراف آن را دارند، آب و برق و گاز برای آنها اهمیت ویژه ای دارد. این سوال ممکن است برای خیلی از افراد پیش بیاید آیا کردان آب و برق و گاز هم دارد؟ در ادامه با ما همراه باشید.
در گذشته کار اصلی مردمان کردان کشاورزی بوده و جمعیت در این روستا کم بوده است. پس بدیهی است که بیشتر زمین های این مناطق کاربری کشاورزی داشتند. این مناطق از کردان به دلیل نزدیکی به تهران و آب و هوای ییلاقی آن، ویلاهای زیادی در آن ساخته شده است. زمین ها به قطعات کوچکتری تقسیم بندی شده اند و تبدیل به ویلا شده اند. کمتر کسی در این محلات کشاورزی می کنند. برای داشتن آب، برق و گاز به موارد زیر توجه نمایید:

اگر ملکی در خارج بافت دارید هیچ منع قانونی برای دیافت این امکانات ندارید. در صورتی که به یک تیر چراغ برق نزدیک هستید، می توانید برای دریافت کنتور برق قانونی اقدام نمایید.

اکثر معاملات به صورت قولنامه ای و سند شورایی هستند. با صرف زمان و هزینه در مدت زمان کوتاهی می توانید برای زمین یا ملک خود اقدام به دریافت آب، برق و گاز نمایید. مشکلی بابت خرید و فروش ملک قولنامه ای در این مناطق نخواهید داشت چون اکثرملک ها به صورت قولنامه ای است.

به دلیل ارائه کد رهگیری در قولنامه ها و کوچکی مناطق و شناخت املاک و فروشنده، امکان کلاهبرداری بر خلاف کلان شهرها صفر است.

ویلاهای با آب، برق و گاز از ویلاهایی فاقد این امکانات گران تر هستند.

افرادی که قصد خرید ملک خارج از بافت را دارند، می توانند برای دریافت آب، برق، گاز، سند به صورت قانونی اقدام کنند.

ویلاهای بدون آب، برق و گاز قانونی چه کنند؟


عده ای از ویلا نشینان آب، برق و گاز قانونی دارند و برخی هم ندارند. خیلی از افراد هم به صورت غیر قانونی امکانات فوق را دریافت کردند. روش های دیگر برای دریافت امکانات فوق، مواردی است که در ادامه می پردازیم.

استفاده از منبع های آب چند هزار لیتری

استفاده از کپسول های گاز

در صورت نداشتن برق و تیر چراغ برق با همسایگان ملک خود می توانید برای دریافت تیر چراغ برق از اداره برق اقدام کنید.

جواز ساخت

مهمترین نکته قبل از اینکه تصمیم به خرید زمین یا ویلا کنید داشتن جواز ساخت است. باید به این نکته توجه کنید که بیش از 99 درصد از ویلاهای این مناطق بدون جواز کسب و خارج از بافت و کاربری تمام زمین ها کشاورزی است.
در بافت روستا از طریق دهیاری به راحتی می توانید جواز ساخت بگیرید. این زمین ها بسیار محدود هستند و یا به دلیل تراکم جمعیت ممکن است به مشکلاتی از جمله: نبود فروشنده، متراژ کم، قیمت بالا، نا مناسب بودن منطقه مواجه شوید. حتما با مشاورین املاک متخصص در این زمینه مشورت کنید.

سند مادر یا سند تک برگ

سند مادر بهتر است یا داشتن سند تک برگ؟

سند مادر سندی قانونی است، که اصالت یک زمین را تایید می کند. سند مادر سندی بسیار معتبر است و شما می توانید قانونی و با اصالت بودن زمین را بدانید. این سند مشخص کننده تمامی خریداران و فروشنده هایی که تاکنون داشته است.
با داشتن سند مادر شما می توانید اقدام به سند تک برگ کنید. اعتبار سند مادر از سند تک برگ هم بیشتر است اما به دیل نا آگاهی مردم، متقاضی خرید ملک با سند تک برگ بیشتر است. ملک هایی با سند تک برگ گران تر هستند.

قیمت باغ ویلا در کردان

به دلیل داشتن تنوع در ویلاها با متراژ و زیبایی متفاوت، می توانید با هر بودجه ای، اقدام به خرید ویلا نمایید. ویلایی ارزان با متراژ کم تا ویلاهای دوبلکس و تربلکس، ویللاهایی مدرن و لوکس و لاکچری وجود دارد. برای خرید حتما به سایت ویلاژست سر بزنید و از تنوع ویلاها دیدن کنید، تا انتخاب مناسب داشته باشید.
قیمت ویلا با توجه به متراژ متفاوت است. ویلایی با متراژ کم حدود قیمت از 2 تا 3 میلیارد شروع می شود تا ویلاهای چند ده میلیلردی لاکچری. بستگی به سلیقه و بودجه شما دارد که چه ویلایی مورد پسند شما است.

مهمترین عوامل موثر در قیمت باغ ویلا در کردان

منطقه خرید ملک: برخی از مناطق معروف به مناطق لاکچری هستند این مناطق قیمت بالاتری دارند و گران تر است.
چگونگی ساخت ویلا و کیفیت در آن: برخی از ویلاسازان از متریال گران قیمت و با کیفیت در ساخت ویلا و یا تجهیزات گران قیمتی استفاده می نمایند که باعث افزایش قیمت ویلا و گرانتر شدن آن می شود.
امکانات استفاده شده در ویلا: برخی از ویلاها امکاناتی چون: آب، برق، گاز قانونی و سند و جواز ساخت دارند، این ویلاها قیمت بالاتری دارند و گرانتر از موارد دیگر می باشند.
 

ذکر چند نکته ضروری است در باره خرید ویلا

بیشتر زمین های منطقه کردان دارای آب کشاورزی می باشند و سهمیه آب ساعتی دارند.

زمین های بدون سند از زمین های سند دار ارزان تر می باشند.

زمین های غیر شهرکی از زمین های شهرکی ارزانتر هستند.

در صورتی که زمین های داخل بافت در منطقه خوبی قرار داشته باشند و از امکانات آب، برق، گاز و سند هم برخوردار باشند گرانتر از زمین های خارج از بافت هستند.

در صورت داشتن تیر چراغ برق در زمین های خارج از بافت، می توانید اقدام به دریافت آب و برق کنید.

نکاتی مهم دیگر قبل از خرید ملک در کردان

  • اطلاع از موقعیت ویلا و همسایگان
  • استعلام قیمت
  • استعلام وجود مدارک و سند
  • از افراد مجرب برای خرید کمک بگیرید
  • دسترسی آسان به ویلا
  • امکانات رفاهی و درمانی
  • امنیت

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 026443*****
[نمایش اطلاعات]