اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140112077181218027
در دسترس نیست

ویزای نوآفرینی کانادا، نوآوری یا ابتکار در کانادا

کد: 140112077181218027

، تهران , (اخبار رسمی): یکی از بهترین انواع مهاجرت، مهاجرت از طریق ویزای نوآفرینی، نوآوری یا ابتکار است. در این مقاله سعی بر این نموده ایم تا به سوالات شما در این خصوص پاسخ بدهیم. ویزای نوآفرینی یا نوآوری کانادا چیست؟ طول پروسه دریافت ویزای نوآفرینی نوآوری یا ابتکار چقدر است؟ مزایای ویزای ابتکار و نوآوری چیست؟

ویزای نوآفرینی کانادا، نوآوری یا ابتکار در کانادا
ویزای نوآفرینی کانادا، نوآوری یا ابتکار در کانادا

مهمترین ویژگی ویزای نوآفرینی نوآوری و ابتکار کانادا این است که از همان ابتدای امر منجر به اخذ اقامت دائم کانادا برای فرد و خانواده او خواهد شد.

ویزای نو آفرینی کانادا، نوآوری یا ابتکار چیست؟

این نوع مهاجرت مبتنی بر سرمایه گذاری، بر اساس ایده نو، جدید و نوآورانه فرد است. افرادی که بتوانند یک ایده نوآورانه ای را برای ایجاد کسب و کار جدید ارائه نمایند، بهترین افراد برای مهاجرت کانادا از این طریق هستند.

در این نوع ویزا فرد در صورتی که طرح تجاری یا بیزینس پلن نوآورانه خود را ارائه نماید و مورد قبول دولت کانادا واقع گردد می بایست مدارک لازم را برای انجام این پروسه ارائه نماید. به عنوان مثال از جمله شرایط و مدارک مورد نیاز می‌توان به مدرک زبان انگلیسی در حد آیلتس ۴ الی ۵، سابقه کار در زمینه این بیزینس پلن و . . . را می توان نام برد. در این طرح مهاجرتی فرد به همراه همسر و فرزندان زیر ۲۱ سال خود مهاجرت خواهد کرد و از همان روز اول اقامت دائم کانادا خود را دریافت خواهند نمود.

مزایای ویزای نوآفرینی کانادا، نوآوری و ابتکار در کانادا

این ویزا یکی از ویزاهایی است که علاوه بر این که موجب اخذ اقامت برای فرد خواهد شد، مزایای بسیار زیادی نیز دارد. یکی از مهمترین مزایای دریافت ویزای نوافرینی کانادا، نوآوری و یا ابتکار در کانادا این است که فرد می تواند با سرمایه کم، پای در این مسیر بگذارد و کسب و کار یا بیزینسی راه‌اندازی می‌کند که این بیزینس می‌تواند سود بسیار خوبی را عاید فرد کند.

مهمتر از همه اینها این است که فرد می تواند اقامت دائم کانادا را برای خود و خانواده خود از همان ابتدای مسیر به دست آورد. البته این نکته را باید ذکر کرد که دستیابی به سود و بیزینس موفق رابطه مستقیمی با میزان تلاش فرد دارد ولی نیاز به صرف هزینه هنگفت ندارد، تنها نیاز است که برای انجام این پروسه بین ۵۰ تا ۱۰۰ هزار دلار بودجه داشته باشد.

هنگامی که بتوانید از این مسیر اقدام نمایید، می توانید از دولت کانادا وام دریافت کنید. با توجه به اینکه این طرح جدید می باشد، دولت کانادا از همان ابتدا از شما و ایده شما حمایت می کند. لازم نیست که شخصی را استخدم نمایید و با توجه به میزان سرمایه گذاری برای راه اندازی طرح نوآورانه خود برای هر ایالتی می توانید اقدام نمایید.

از دیگر مزایای این طرح همراه داشتن فرزندان تا 21 سال اشاره نمود. در طرح نوآفرینی کانادا متقاضی می تواند پس از 3 سال پاسپورت کانادا را اخذ نماید.

تفاوت ویزای نوآفرینی کانادا با دیگر راه های سرمایه گذاری در کانادا

ویزای نوآفرینی کانادا تفاوت عمده ای با دیگر ویزاهای سرمایه گذاری در کانادا همچون کارآفرینی، ثبت شرکت و. . . دارد. در ذیل قصد داریم برخی از این تفاوت‌ها را به صورت خلاصه خدمت شما بیان کنیم:

در این نوع اقامت نیاز به استخدام کارمند وجود ندارد، در صورتی که در سایر راه های سرمایه گذاری در کانادا نیاز به استخدام کارمند دارید.

در این نوع سرمایه گذاری نیاز به سرمایه‌گذاری بزرگ وجود ندارد در حالتی که در سایر راه های سرمایه گذاری نیاز به سرمایه گذاری های هنگفت است.

یکی از تفاوتهای عمده آن نیز این است که در راه های دیگر اقامت از طریق سرمایه گذاری، دولت از شما می‌خواهد تا پولی را وارد کسب و کار خود کنید، در صورتی که در اقامت از طریق ابتکار این پول توسط دولت تامین خواهد شد.

در این سرمایه گذاری به دلیل اینکه فرد متقاضی یک ایده نوآورانه و جدید را به دولت ارائه خواهد کرد دولت به فرد کمک خواهد کرد تا این ایده را پیاده سازی نماید. در این روش شما با دریافت نامه حمایت می توانید ویزای اجازه کار کانادا و بعد از مدتی اقامت دائم این کشور را دریافت کنید.

مدت زمان ویزای نوآفرینی کانادا

از جمله مهم ترین سوالات شما عزیزان در مورد ویزای استارتاپ کانادا این است که طول پروسه انجام آن چقدر است. ویزای ابتکار کانادا از جمله پروسه های سریع دریافت ویزا می باشد. سایر پلن های سرمایه گذاری حتی آنهایی که نیاز به هزینه های هنگفت برای انجام آنها وجود دارد مابین یک سال و نیم الی سه سال به طول خواهند انجامید، اما در پروسه مهاجرت از طریق ویزای ابتکار کانادا یا استارتاپ کانادا معمولاً بین ۳ الی ۶ ماه بیزینس‌ پلن فرد آماده خواهد شد و ویزای اولیه  یا اجازه کار در مدت زمان کمتر از یک سال صادر خواهد شد.

پاسخ به سوالات متداول در ارتباط با مدت زمان ویزای نوافرینی کانادا

مدرک زبان مورد نیاز برای ویزای ابتکار کانادا چیست؟

مدرک زبان مورد نیاز برای ویزای نوآفرینی کانادا، نوآوری و ابتکار در کانادا حداقل آیلتس 4 الی 5 می باشد.

طول پروسه دریافت ویزای نوافرینی کانادا ، نوآوری یا ابتکار در کانادا چقدر است؟

تمام صفر تا صد انجام این پروسه از ابتدای کار تا مدت زمانی که منجر به دریافت اقامت دائم کانادا خواهد شد حدوداً بین یک سال الی یک سال و نیم به طول خواهد انجامید.

مهمترین مزیت دریافت ویزای نوآفرینی کانادا، نوآوری و ابتکار در کانادا چیست؟

مهمترین مزیت دریافت ویزای ابتکار کانادا، نوآفرینی یا نوآوری این است که از همان ابتدای امر منجر به اخذ اقامت دائم خواهد شد، در صورتی که در عمده راههای سرمایه گذاری فرد در ابتدا اقامت موقت دریافت خواهد نمود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه محبوب مهاجر

سازمان مهاجرتی الهام کیا با سابقه درخشان در امور مهاجرتی به شما کمک می‌کند تا تا اقامت کانادا را سریع‌تر به دست آورید. برای دریافت اقامت کانادا راه‌های مختلفی وجود دارد. برای کسب اطلاعات دقیق‌تر و استفاده از مشاوره رایگان می‌توانید با ما در ارتباط باشید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]