اطلاعات تماس
  • 093361*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140112077182222307
در دسترس نیست

لیوان چیست؟

کد: 140112077182222307

، (اخبار رسمی): در این مطلب سعی کردیم به طور صفر تا صد انواع مدلها، شرکت های سازنده لیوان ها، قیمت محصولات و همچنین نکات مورد توجه هنگام خرید را به طور کامل برایتان شرح دهیم تا دیگر برای خرید لیوان جدید، هیچ سوالی در ذهنتان باقی نماند. سایت فنجون استور با تنوع بالا و بی‌نظیر خود، در این مسیر همراه شماست.

همه ی ما شنیدیم که انسان ها باید در طول روز حدود 3 لیتر آب مصرف کنند. یا اینکه شنیدیم مصرف روزانه شیر برای سلامتی بدن ضروری است. اما تا به حال به این نکته دقت کرده اید که برای مصرف روزانه این نوشیدنی ها به چه چیزی نیاز دارید؟

بله، یک لیوان! لیوان یکی از ضروری ترین و مهم ترین وسایل هر شخص و هر خانه ای است؛ چون در طول روز بارها و بارها از آن استفاده می‌کنیم. برای مثال تصور کنید اگر لیوان شخصی خود را به سرکار نبرید چه مشکلاتی برایتان به وجود می‌آید؟ دیگر نمی‌توانید بعد از چند ساعت کار مداوم یک لیوان چای بنوشید. یا مجبورید برای مصرف آب روزانه از لیوان دیگران استفاده کنید!

همین نکته هاست که باعث می‌شود افراد در خرید لیوان دقت زیادی به خرج دهند و از سلیقه خود و نظر دیگران برای خرید این وسیله ضروری کمک بگیرند. لیوان به قدری ضروری است که در جهیزیه عروس هم جایگاه خودش را پیدا کرده است.

هنگام خرید لیوان به چه مواردی دقت کنیم؟

اول از همه باید بدانید که لیوان ها شامل دسته بندی های مختلفی هستند و هر کدام از این دسته بندی ها نکات خاص خودشان را دارند. در ادامه این مطلب سعی کردیم انواع دسته بندی لیوان ها، قیمت لیوان ها، شرکت های سازنده آنها، طریقه شستشوی لیوان ها و مواردی از این دست را به طور کامل بررسی کنیم تا بتوانید بهترین خرید ممکن را داشته باشید.

بررسی انواع لیوان از نظر جنس بدنه

لیوان ها از نظر جنس، طراحی بدنه و مقاومت به مدل های مختلفی تقسیم می‌شوند.

لیوان بلوری: محبوب ترین و زیباترین نوع لیوان است که در هر خانه ای پیدا می‌شود. این مدل لیوان ها به صورت دست 6 عددی در بازار عرضه می‌شود. همه خانم ها حداقل چند دست لیوان بلوری در کابینت خانه شان کنار گذاشته اند و در زندگی روزمره یا مهمانی ها از آنها استفاده می‌کنند. لیوان شیشه ای علاوه بر زیبایی و طراحی خاصش، مقاومت بالایی نیز دارند. این لیوان ها با ظروف بلوری یا ظروف کریستال ست می‌شوند. البته خیلی از لیوان های بلند به همراه پارچ به فروش می‌رسند که اصطلاحاً به آن پارچ و لیوان گفته می‌شود. برای خرید پارچ و لیوان از فروشگاه فنجون استور می‌توانید به صفحه خرید و قیمت پارچ و لیوان مراجعه کنید.

لیوان پیرکس: یکی دیگر از مدل های لیوان که در سال های اخیر خیلی مد شده اند، لیوان های پیرکس هستند. ظاهر این لیوان ها شبیه لیوان های بلوری است ولی از نظر وزن، لیوان های پیرکس خیلی سبک تر از لیوان های بلوری اند. خیلی از افراد، لیوان پیرکس را به عنوان لیوان شعله مستقیم می‌شناسند چون میتوان به راحتی آنرا روی شعله گاز گذاشت در اثر سرما و گرمای ناگهانی بسیار مقاوم اند. محصولات پیرکس تنوع بسیار بالایی دارند؛ از مدل های دسته دار بگیرید تا لیوان پیرکس دوجداره. البته در این بین از لیوان و فنجان گود مورنینگ هم نباید گذشت.

ماگ: نوع دیگری از انواع لیوان، ماگ ها هستند که در سال های اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند. ماگ هم انواع مختلفی دارد؛ از ماگ حرارتی بگیرید تا ماگ قهوه و حتی تراول ماگ. ماگ ها به دلیل طراحی خاص و فانتزی، خیلی مورد علاقه ی قشر جوان جامعه هستند. این ماگ ها از نظر جنس هم به مدل های مختلفی تقسیم می‌شوند مثل ماگ پیرکس، ماگ دوجداره، ماگ سرامیکی، ماگ استیل و… ماگ ها بیشتر برای مصرف بیرون از خانه و مسافرت ها توصیه می‌شوند.

شرکت های سازنده لیوان بلوری + قیمت

شرکت پاشاباغچه: در حال حاضر با کیفیت ترین و گرانترین بلور موجود در بازار ایران، لیوان های بلوری ساخت شرکت پاشاباغچه ترکیه می باشند که از شفافیت بسیار بالایی برخوردار هستند. به طور قطع می توان گفت که یکی از سرسخت ترین رقیب های کریستال، بلور های ساخته شده در شرکت پاشاباغچه می باشند.

شرکت لومینارک: دومین شرکت سازنده بلور شرکت لومینارک می باشد. این شرکت فرانسوی گرچه قبلا بهترین سازنده بلور بود. اما به دلیل مشکلاتی که در شرکت لومینارک پیش آمد و همچنین مشکلات سیاسی بین کشور ایران و فرانسه، دیگر از کیفیت سابق برخوردار نیست و بلور های اصل تولید فرانسه بسیار کم به بازار ایران وارد می شوند و اکثر محصولات موجود داخل ایران که دارای مارک لومینارک اند، سفارش فرانسه هستند ولی در کشور امارات تولید شده اند. خیلی از خانم های ایرانی از قدیم الایام به لیوان های خوب و با کیفیت، اصطلاحاً لیوان فرانسوی می‌گفتند.

شرکت بلینک مکس: این شرکت چینی نیز یکی از شرکت های سازنده بلور است که محصولات آن بسیار مقرون به صرفه  و در عین حال با کیفیت هستند. لیوان های شرکت بلینک مکس از نظر شفافیت و مقاومت، چندان تفاوتی با بلور پاشاباغچه و لومینارک ندارند ولی قیمت آنها به مراتب ارزان تر از دو شرکت دیگر است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 093361*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل