اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140112147192317514
در دسترس نیست

جشن پایان سال برند دنای برگزار شد

نشست صمیمانه‌ی مدیران مجموعه‌ی مهرمینا الکترونیک در مراسم پایان سال 1401

کد: 140112147192317514

، تهران , (اخبار رسمی): به سنت هر ساله، با نزدیک شدن نوروز و پایان سال، نشست مدیران برند دنای در هتل سیمرغ تهران برگزار شد. این مراسم، هرسال، با هدف بررسی عمکلرد شرکت در سال رو به پایان و بررسی چشم‌انداز آن برای سال در پیش رو برگزار می‌شود.

نشست صمیمانه‌ی مدیران مجموعه‌ی مهرمینا الکترونیک در مراسم پایان سال 1401
جشن پایان سال برند دنای

نشست، با سخنرانی مدیرعامل مجموعه‌ی مهرمینا الکترونیک آغاز شد، با صحبتهای مدیران واحدهای مختلف مجموعه و بیان دیدگاههای آنها ادامه پیدا کرد و با گپ و گفت دوستانه در مورد برنامه‌های آینده‌ی شرکت برای توسعه برای بخشهای آن، به پایان رسید.

موضوعات مهمی که در این نشست مطرح شد، میزان پیشرفت و بهبود عملکرد مجموعه در نگاه کلی بود و با در کنار هم قرار دادن موانع و امکانات، نتایج مثبت و تحسین‌برانگیز بود. چالشهای اقتصادی و محدودیتهایی که در جهات مختلف، با موشکافی بررسی گردید تا در سال جدید، راهکار مناسب برای پیشبرد اهداف اندیشیده و عملی شود.

اما از مهمترین موضوعاتی که در این جلسه‌ی هم‌اندیشی به آن پرداخته شد، موضوع منابع انسانی بود. مدیرعامل مجموعه در این مورد، نیروی انسانی را اصلی ترین محور توسعه و رشد شرکت خواندند و افزودند که در سال آینده برنامه‌های گسترده‌ای جهت توسعه و حمایت از آنها انجام خواهد گرفت.

در این جلسه، طبق گزارشهای ارائه شده، وضعیت فعلی شرکت رو به رشد و توسعه ارزیابی شد و با توجه به سرمایه‌گذاریها، تولید در آینده توسعه‌ی‌ سریعتر خواهد داشت و خبرهای مثبتی از برند دنای شنیده خواهد شد.

در بحث و گفتگو درباره‌ی مهمترین چالش‌های پیش رو، اصلی‌ترین موضوع که دغدعه‌ی دیگر تولیدکنندگان نیز هست، شرایط سیاسی، اجتماعی و اقتصادی حاکم بر کشور است که امیدواریم هر چه زودتر راه حلی برای رفع آنها ارائه گردد.

شایان ذکر است شرکت مهرمینا الکترونیک با برند دنای، یکی از برترین تولیدکنندگان تلویزیون، اسپیکر خانگی، گیرنده دیجیتال و ضبط ماشین است که به کیفیت بالای محصولات و قیمت مقرون به صرفه‌ی آن نامدار و خوشنام است و محصولاتش به عنوان یک برند ملی شناخته می‌شود.

در این میان، بر هیچیک از مدیران و کارکنان مجموعه‌ی مهرمینا الکترونیک پوشیده نیست که یکی از ارکان مهم و دلگرمی هر کسب و کاری، مشتریان و خریداران آن هستند و بدون آنها، انگیزه‌ای برای ادامه‌ی راه نیست.

از شما سپاسگزاریم که در سال 1401 نیز ما را همراهی نموده و قوت قلبی هستید برای ادامه‌ی پرقدرت تر این راه پر فراز و نشیب. امید است که سال پیش رو، سالی باشد سرشار از خیر و شادی برای ایران عزیز، مردم نازنین ایران و همگی شما همراهان گرامی برند دنای.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دناکالا

دنای واقع در ایران، یکی از پیشگامان صنعت لوازم صوتی تصویری است که در سال 1391 با مأموریت “حس کیفیت برتر” تأسیس شد دنای یکی از برترین تولیدکننده تلویزیون، اسپیکر خانگی، گیرنده دیجیتال و ضبط ماشین است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی