اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140112177196522427
در دسترس نیست

ائتلاف اتاقی برای همه جهت شرکت در انتخابات اتاق بازرگانی رونمایی شد

فعالان اقتصادی درباره ائتلاف اتاقی برای همه 1405 چه می گویند؟

کد: 140112177196522427

، (اخبار رسمی): ائتلاف اتاقی برای همه جهت شرکت در انتخابات اتاق بازرگانی رونمایی شد اما فعالان اقتصادی درباره ائتلاف اتاقی برای همه 1405 چه می گویند؟

به گزارش شهر بورس، ائتلاف اتاقی برای همه جهت شرکت در انتخابات اتاق بازرگانی رونمایی شد. یونس ژائله و صمد حسن زاده شناخته شده‌ترین نفرات این ائتلاف هستند.

ائتلاف اتاقی برای همه جهت شرکت در انتخابات اتاق بازرگانی رونمایی شد اما فعالان اقتصادی درباره ائتلاف اتاقی برای همه 1405 چه می گویند؟

به گزارش شهر بورس، ائتلاف اتاقی برای همه جهت شرکت در انتخابات اتاق بازرگانی رونمایی شد. یونس ژائله و صمد حسن زاده شناخته شده‌ترین نفرات این ائتلاف هستند.
کنار هم بودن و همبستگی مهمترین ویژگی ائتلاف اتاقی برای همه

اکبر بنامعتقد مدیرعامل گروه صنعتی درب معتقد در خصوص ائتلاف اتاقی برای همه اظهار داشت: این ائتلاف متشکل از نفرات بسیار عالی است و امیدوارم همه این نفرات دست به دست هم بدهند تا مشکلاتی که وجود دارد، حل شود.

وی ادامه داد: مهمترین ویژگی این ائتلاف کنار هم بودن و همبستگی است که وجود دارد و امیدوار به انتخاب تمام این کاندیداها هستیم.
ایده های ائتلاف اتاقی برای همه استان را به سمت پیشرفت هدایت می کند

رسول علی پور مدیر فروش گروه صنعتی پامین گفت: صحبت های اعضای ائتلاف «اتاقی برای همه 1405» را شنیدیم و معتقدم اعضای این ائتلاف زحمات زیادی در صنعت استان کشیده اند.

وی افزود: ایده ها و نظراتی که اعضای این ائتلاف دارند در صورتی که عملی بشود می تواند استان را به سمت پیشرفت هدایت کند و استان آذربایجان شرقی را به جایگاه واقعی خود برساند.
خدمات اعضای ائتلاف «اتاقی برای همه» برای فعالان اقتصادی استان مشهود است

سید یونس حسینی مسئول بازرگانی حسینی در خصوص ائتلاف اتاقی برای همه اظهار داشت: این ائتلاف گلچین شده کاندیداها هستند و سوابقشان چه در دوره‌های قبلی و چه در جامعه اقتصادی استان درخشان است.

مسئول بازرگانی حسینی ادامه داد: کسی نمی‌تواند در عرصه اقتصادی باشد و از خدمات و سوابق این افراد بی خبر باشد.
عضو کمیسیون کشاورزی: حضور اصناف مختلف نقطه قوت ائتلاف اتاقی برای همه

باقر رحیم زاده عضو کمیسیون کشاورزی در خصوص ائتلاف اتاقی برای همه اظهار داشت: ائتلاف اتاقی برای همه ائتلاف بسیاری خوبی است چون از تمامی صنف‌ها در آن حضور دارند و از نفرات این ائتلاف در گذشته نتایج خوبی دیده‌ایم.

عضو کمیسیون کشاورزی و فعال اقتصادی استان ادامه داد: امیدواریم که این ائتلاف بتواند به قول‌های بسیار خوبی که داده‌اند، عمل کنند.

سردار مولوی

سردار مولوی به عنوان یک فعال اقتصادی با تایید اعضای ائتلاف اتاقی برای همه گفت: افراد حاضر در این ائتلاف در سطح آذربایجان و ایران مطرح هستند.

وی افزود: آقای برزگر به عنوان رییس انبوه سازان کل کشور، آقای یونس ژائله به عنوان فردی که در سطح ملی شناخته شده هستند و آوازه ایشان حتی در خارج از کشور نیز شنیده شده است و آقای حسن زاده کاشی تبریز در این ائتلاف حضور دارند که نقطه مثبتی محسوب می شود.

اسماعیل برزگر پیمانکار پروژه آزادراه تبریز-سهند در خصوص ائتلاف اتاقی برای همه اظهار داشت: من از این ائتلاف حمایت کامل را دارم زیرا در این ائتلاف برندهای ملی مانند آقای ژائله در این ائتلاف حضور دارند که نه تنها در ایران و منطقه بلکه در جهان شناخته شده هستند.

پیمانکار راه آهن میانه-تبریز و کمربندی ایلخچی ادامه داد: در صنعت کاشی تبریز از زمان حضور آقای حسن زاده در ایران و کشورهای آسیا میانه برند کاشی تبریز شناخته شد.

منبع: شهربورس

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار