اطلاعات تماس
  • 021752*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140112187196722376
در دسترس نیست

دندال یار، راهکاری موثر برای تامین تجهیزات دندانپزشکی به صورت اقساطی

کد: 140112187196722376

، (اخبار رسمی): کالاهای دندانپزشکی مرکز درمانی خود را بدون پشتوانه وجه نقد به صورت اقساطی خرید کنید و بسته به تمایل خود، در دوره های چند ماهه باز پرداخت نمائید. کارت اعتباری دندال یار محصول مشترک بانک سامان و دندال می باشد که برای دارندگان پروانه فعالیت نظام پزشکی جهت تامین سبد کالایی خود از دندال صادر می گردد.

دندال یار، راهکاری موثر برای تامین تجهیزات دندانپزشکی به صورت اقساطی
دندال یار، راهکاری موثر برای تامین تجهیزات دندانپزشکی به صورت اقساطی

 تورم روز افزون و بالا رفتن قیمت ارزهای معتبر بین المللی باعث شده است که بخش‌های مربوط به خدمات درمانی کشور، بیشترین فشار ناشی از این تحولات و نوسانات را تحمل کند. این مساله از چند زاویه باعث نگرانی‌هایی در حوزه درمان کشور شده است.

موضوع اول تنش در دستیابی به محصولات و تجهیزات مصرفی مورد نیاز مطب‌ها و کلینیک‌ها و بیمارستان‌های خصوصی و دولتی است که در نهایت هزینه خدمات درمانی را برای بیماران بالا می‌برد.

موضوع دوم احتمال افت کیفیت این کالاهای مصرفی و تجهیزات مورد نیاز است که این مسئله نیز در نهایت به ضرر مصرف کننده نهایی، یعنی بیماران خواهد بود. ضمن این که دغدغه بیشتر برای کادر درمان، متخصصین حوزه‌های پزشکی و دندانپزشکی و حتی خدمات پاراکلینیکی را به همراه دارد که در صورت نبود مکانیسم های تسهیل کننده زنجیره تامین باعث بروز نابسامانی‌هایی در این بخش خواهد بود.

با تمام این اوصاف، خوشبختانه برخی از فعالان در حوزه زنجیره تامین بخش‌های پزشکی و دندانپزشکی و محصولات آزمایشگاهی تلاش کرده اند با ایجاد راهکارهایی نوآورانه ضمن تعدیل آثار گرانبار این نوسانات بر بخش‌های فوق الذکر، به یاری فعالان حوزه خدمات درمانی کشور بیایند. یکی از برند‌ها و مجموعه‌های معتبری که در این زمینه راهکارهای تسهیل کننده قابل ملاحظه ای را عرضه کرده است، مجموعه دندال است که با پیشنهاد یک راهکار موثر در قالب کارت اعتباری دندال یار و سایر روش‌های خرید اقساطی محصولات و تجهیزات مصرفی و مورد نیاز مطب‌ها، کلینیک‌ها، بیمارستان‌ها و آزمایشگاه‌ها تلاش کرده است علاوه بر ایجاد یک راهکار اقتصادی موثر، بخشی از مسئولیت اجتماعی خود را نیز در این قالب ایفا کند.

نگاه به کارنامه خدمات برند دندال، موفقیت این مجموعه را در پیشبرد راهکارهای نوآورانه خود به خوبی نشان می‌دهد. در همین راستا و به دنبال افزایش تقاضای مصرف کنندگان، سایت دندال روش خرید اعتباری را با همکاری بانک سامان به نام دندال یار طراحی و اجرا کرده است که اثرات قابل ملاحظه ای در بهینه سازی امور مربوط به توسعه کیفی درمان در کشور به دنبال داشته و رضایت بسیار زیاد پزشکان، دندانپزشکان و کلیه فعالان حوزه درمان را در پی داشته است.

در قالب این طرح علاقه مندان می‌توانند هر زمان که اراده کنند و بدون پشتوانه وجه نقد، به وسیله کارت اعتباری دندال خرید‌های مورد نیاز خود را به سادگی انجام دهند.

روش های متنوع خرید از دندال

برای استفاده دندانپزشکان و دارندگان پروانه فعالیت نظام پزشکی، دندال ترتیبی اتخاذ کرده است که علاقه مندان بتوانند از چندین روش متنوع کالاها و تجهیزات مورد نیاز خود را دریافت کنند. روش‌های پیشنهادی دندال برای خرید آسان تجهیزات دندانپزشکی شامل این موارد است:‌

  • خرید نقدی از طریق درگاه الکترونیک بانکی
  • خرید با چک صیادی ویژه تجهیزات و کالاهای سرمایه ای
  • استفاده از کارت اعتباری دندال و خرید اقساطی محصولات مورد نیاز و پرداخت اقساطی، که درباره روش آخر در ادامه توضیحات بیشتری برای اطلاع خریداران تجهیزات و کالاهای پزشکی ارائه خواهیم کرد.

مزیـت‌های کارت اعتباری دندال یار

  • خریـد در لحظــه، پرداخــت در ماه های بعد
  • بدون نیاز به پیش پرداخت و شارژ خودکار در هر دوره
  • صدور کارت به صورت غیرحضوری با همکاری بانک سامان و دندال
  • اعتبـار از ۸۰۰ میلیون تومان در ســال اول
  • قابلیت استفاده مستمر برای خرید های متفاوت

همین حالا می‌توانید با مراجعه به قسمت درخواست اعتبار در سایت دندال میزان اعتبار درخواستی خود را به صورت آنلاین ثبت کرده و همکاری خود را با دندال شروع کنید.

لازم به ذکر است که حداقل سقف استفاده از اعتبار دندال در اولین دوره مبلغ ۸۰۰ میلیون تومان است که هر سه ماه شامل ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار خواهد بود. همینطور نرخ سود سالیانه استفاده از خدمات اعتباری دندال سالیانه طبق درصد بانک مرکزی اخذ خواهد شد.

چرا خرید اعتباری از دندال یک نوع سرمایه گذاری است؟‌

بدیهی است که با توجه به تورم روز افزون و وابسته بودن قیمت تجهیزات و کالاهای دندانپزشکی به دلار و ارزهای معتبر (به خاطر این که اغلب این محصولات ساخت و تولید شرکت‌های معتبر بین المللی است)، خرید پیش از موعد تجهیزات و کالاهای دندانپزشکی به دلایلی که در ادامه ذکر می‌کنیم نوعی سرمایه گذاری هوشمندانه به شمار می‌رود:

دلیل اول: با توجه به رابطه سهام داری گروه مالی بانک سامان و دندال مشتریان با عضویت در طرح اعتباری در هر دوره خدمات ویژه و شرایط بهتری به صورت پلکانی می توانند کسب نمایند و اعتبار خود را از طریق دندال، نزد بانک سامان بالا برده و به سقف مد نظر تسهیلات و یا خط اعتباری خود برسند.

دلیل دوم: خرید پیش از موعد و ذخیره کردن تجهیزات و کالاهای مورد نیاز مطب‌ها و کلینیک‌های دندانپزشکی به خاطر جلوتر حرکت کردن از تورم، باعث خنثی کردن اثرات تورم است.

دلیل سوم:‌ به خاطر بی ثبات بودن بازار ارزهای معتبر و وابستگی مستقیم قیمت کالاها و تجهیزات دندانپزشکی به قیمت دلار و ارزهای معتبر، خرید پیش از موعد می‌تواند اثرات نوسان در بازار ارزهای معتبر را از بین ببرد.

دلیل چهارم: خرید اقساطی کالاها و تجهیزات دندانپزشکی با کارت اعتباری دندال، به خاطر این که به صورت اقساطی با سود بسیار متعارف انجام می‌شود، نیاز به هزینه سنگین یکباره را برطرف کرده و پرداخت تدریجی بهای محصولات خریداری شده، سنگینی یک خرید ناگهانی و انبوه را از بین می‌برد.

دلیل پنجم: خرید از دندال به خاطر اعتبار این برند و ارتباط گسترده داخلی و بین المللی این شرکت با تولید کنندگان و واردکنندگان معتبر، نوعی اطمینان و آسودگی خاطر به همراه دارد.

چه کالاها و تجهیزاتی را می‌توان از دندال خریداری کرد؟

محصولاتی که دندال امکان خرید اقساطی آن را برای دندانپزشکان و صاحبین کلینیک‌های دندانپزشکی فراهم کرده است تقریبا تمامی نیازهای یک مجموعه دندانپزشکی را برطرف می‌کند که از آن میان می‌توان به گروه‌های محصولی زیر اشاره کرد:‌

  • محصولات و تجهیزات مربوط به جراحی و ایمپلنت های دندانی
  • لوازم، مواد و تجهیزات مربوط به اندودنتیکس، ترمیمی و پروتز
  • لوازم مصرفی و محصولات مورد نیاز در زمینه خدمات دندانپزشکی
  • تجهیزات و دستگاه‌های مورد نیاز در تمامی بخش‌های دندانپزشکی، شامل:‌ تجهیزات جراحی و ایمپلنت، دوربین و رادیوگرافی، تجهیزات اندو، تجهیزات ارتودنسی، تجهیزات استریلیزاسیون و انواع اتوکلاو، تجهیزات پروتزی و لابراتواری، تجهیزات ترمیمی و اپراتوری، یونیت های دندانپزشکی

فروشگاه آنلاین دندال، بازاری برای تمام نیازهای عرصه بهداشت و درمان

همچنین در بخش فروشگاه آنلاین سایت دندال علاقه مندان می‌توانند تقریبا کلیه نیازهای روزانه خود را در زمینه‌های مختلف به سادگی تنها با چند کلیک خریداری کرده و به ساده ترین شکل ممکن آن را دریافت کنند. از میان هزاران محصولی که در سایت دندال می‌توان نسبت به خریداری یا سفارش آن اقدام کرد به برخی از عمده ترین گروه‌های محصولی اشاره می‌کنیم که شامل این موارد است:‌

  • تجهیزات، ابزار و لوازم دندانپزشکی، شامل تمام محصولات، کالاها و ابزارهای مورد نیاز شاخه‌های گوناگون این رشته 
  • تجهیزات چشم پزشکی
  • تجهیزات قلبی
  • تجهیزات تشخیصی
  • تجهیزات مصرف و لوازم جراحی
  • تجهیزات آزمایشگاهی، شامل کیت‌ها و لوازم آزمایشگاهی
  • تجهیزات و محصولات داروخانه ای بدون نسخه
  • تجهیزات سلامت
  • محصولات و کالاهای مربوط به نوزاد و کودک
  • محصولات و کالاهای مربوط به بهداشت دهان و دندان
  • کالاها و تجهیزات عرصه آرایشی و بهداشتی
  • انواع محصولات حوزه بهداشت جنسی

مختصری درباره دندال

برند تجاری دندال از زیرمجموعه‌های یک شرکت خصوصی به نام تکتا آفرین فناوران ایساتیس با بیش از ۱۴ سال سابقه فعالیت است که در طول کارنامه کاری خود تلاش کرده است برای تامین نیازهای جامعه متخصصین حوزه سلامت با پیروی از راهکارهای عملی و تجاری و بهره گیری از دانش نیروی انسانی و استفاده از تازه ترین دستاوردهای فناوری، خدمات نوآورانه ای ارائه کند. تلاش برای تامین نیازهای جامعه پزشکی و دندانپزشکی و به طور کلی حوزه سلامت کشور ازجمله نوآوری‌های این مجموعه است که به نوعی مسئولیت اجتماعی گروه و برند دندال نیز محسوب می‌شود.

ارزش‌ها و مزایای رقابتی دندال با توجه به سابقه فعالیت آن

مجموعه دندال به عنوان یکی از معتبرترین مراجع کالاهای تخصصی حوزه سلامت در مدت فعالیت خود توانسته است روش‌های پیشنهادی خلاقانه و تسهیل گرانه ای را برای فعالان حوزه سلامت و بهداشت ارائه نماید. برخی از ارزش های افزوده این برندو مزایای رقابتی آن به این شرح است:‌

  • داشتن بیش از ۲۷هزار عضو در سراسر کشور
  • اتکا به دانش و تجربه شبکه ای از مشاوران در عرصه‌های علمی و فناوری
  • ارائه راهکارهای ارزشمند و نوآورانه در راستای کمک به بهبود موفقیت نتایج بالینی در صنعت سلامت و شبکه بهداشتی کشور
  • کمک به جامعه پزشکی کشور از طریق ارائه راهکارهای علمی، اقتصادی و فناورانه با ساده سازی فرایند‌ها و گردش بهینه امور در زنجیره تامین این بخش
  • کمک به بهینه سازی فعالیت جامعه پزشکی و دندانپزشکی برای آسودگی خیال این بخش، با کمک به ساده سازی دریافت خدمات و مناسب سازی قیمت خدمات که در نهایت به نفع پایین ترین بخش هرم مصرف؛ یعنی بیماران بوده است.
  • کمک به افزایش بهره وری خدمات کادر درمان با بهینه سازی فرایند تامین و افزایش کیفیت محصولات و کالاهای مورد مصرف در شبکه درمان کشور
  • فراگیر بودن خدمات و راهکارهای دندال با تحت پوشش قرار دادن تمام طیف‌های تخصصی و درمانی اعم از دندانپزشکان و دندانسازان، پزشکان، آزمایشگاه‌ها، درمانگاه‌های خصوصی و دولتی
  • تبدیل شدن به یکی از بزرگترین مراجع معتبر و تخصصی و مورد اعتماد فعالان حوزه درمان با دایر کردن مرکز توزیع مکانیزه این کالاها و تجهیزات با طیف گسترده ای از محصولات
  • داشتن یک عملکرد شفاف مالی و پیشرو بودن در زمینه فروش آنلاین به عنوان اولین دارنده مجوز پخش اینترنتی در کشور که فعالیت آنلاین و فروشگاه اینترنتی خود را از سال 1394 شروع کرده است و یکی از قدیمی‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی تخصص در کشور است. 

راه‌های ارتباطی با دندال

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و شروع همکاری با دندال می‌توانند با روش‌های زیر با متخصصان و مشاوران این برند تماس بگیرند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021752*****
[نمایش اطلاعات]