اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140112227201922451
در دسترس نیست

با خرید هر کتاب به نیازمندان جامعه کمک کنید.

رونمایی از سایت فروشگاه کتاب دانشجو

کد: 140112227201922451

، تهران , (اخبار رسمی): سایت فروشگاه کتاب دانشجو به آدرس daneshjoobook.com در 20 اسفند ماه 1401 رونمایی شد. با هر خرید از این فروشگاه 5 درصد خرید شما در اختیار نیازمندان قرار خواهد گرفت و رسید آن در صورت درخواست شما به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

رونمایی از سایت فروشگاه کتاب دانشجو
رونمایی از سایت فروشگاه کتاب دانشجو

به ازای خرید هر خریدار، 5 درصد از مبلغ خرید نیز، در اختیار نیازمندان قرار خواهد گرفت.

به گزارش فروشگاه کتاب دانشجو، سایت daneshjoobook.com که یک سایت فروش کتاب است با ارائه سرویس‌ها و خدمات جدیدی در این حوزه قصد دارد ارتقا سطح فرهنگی جامعه و دسترسی ساده و خرید کتاب را تسهیل کند.

کامیار زنجانی، مدیریت فروشگاه کتاب دانشجو در زمینه ضرورت‌ها و دلایل راه‌اندازی این وب‌سایت گفت: «خیلی خوشحالیم که با افتتاح فروشگاه کتاب دانشجو، میتوانیم با ارسال سریع کتاب به حتی دور دست ترین نقاط کشور،، در خدمت مردمان عزیز کشورمون باشیم.

وی در زمینه امکانات و خدمات این سایت و تمایز آن افزود: « سایت فروشگاه کتاب دانشجو، سایتی است که خریداران محترم به سادگی و راحتی زیادی میتونند از فروشگاه خرید کنند و به ازای هر خرید، 5 درصد خرید خود را برای خرید های بعدی از سایت هدیه بگیرند و همینطور، به ازای خرید هر خریدار، 5 درصد از مبلغ خرید نیز، در اختیار نیازمندان قرار خواهد گرفت و خریدارانی که با این نیت در کنار ما باشند قطع در ثواب آن با فروشگاه ما شریک خواهند بود.»

گفتنی است فروشگاه کتاب دانشجو، به مناسبت این رونمایی، اقدام بههدیه 20 درصدی هر خرید (به مدت یک ماه) به خریداران عزیز، برای خرید بعدیکرده و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فعالیت‌ها و خدمات آن می‌توانند به سایت فروشگاه کتاب دانشجو به آدرس daneshjoobook.com مراجعه کنند.

 

 

 

 

 

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه کتاب دانشجو

پخش کتاب دانشجو در بهمن ماه سال 1396 در شهر تهران و در محله انقلاب - بورس کتاب تهران - متولد شد و پس از برگزاری نمایشگاه های مختلف و فروش حضوری و پس از شیوع و همه گیری ویروس کرونا، تصمیم به فروش آنلاین کتاب گرفتیم تا بتوانیم کتاب را به دور ترین نقاط کشور عزیزمان ایران برسانیم و به امید خداوند بتوانیم تاثیری در بالا بردن سرانه ی کتابخوانی کشور داشته باشیم و همچنین با اشتغال زایی برای جوانان علاقه مند به کتاب بتوانیم باری از دوش جوانان عزیز کشورمان برداشته باشیم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | نشریات و کتاب