اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140112227202722057
در دسترس نیست

امکان تدریس آنلاین؛ این بار برای فریلنسرها!

کد: 140112227202722057

، (اخبار رسمی): پلتفرم فریلنسینگ کارلنسر، امکان تدریس آنلاین را برای فریلنسرهای کاربر سایت فراهم کرده است. با این قابلیت جدید فریلنسرها می‌توانند طبق مهارت‌های خود، بسته های آموزشی با قیمت دلخواه بسازند و به شروع به تدریس آنلاین به علاقه مندان کنند.

امکان تدریس آنلاین؛ این بار برای فریلنسرها!
تدریس آنلاین در کارلنسر

قیمت و مدت کلاس توسط مدرس تعیین می‌شود، ولی ساعات و روزهای دقیق برگزاری جلسات کلاس، به صورت کاملا توافقی بین شرکت کننده و مدرس تعیین می‌گردد. قبل، حین و بعد از کلاس، امکان چت بین طرفین وجود دارد.

اگر فریلنسر هستید و یا دارای مهارتی هستید که امکان تدریس آنلاین و غیر حضوری حتی از منزل را دارید، این مطلب را بخوانید.

اگر با سایت های فریلنسینگ آشنایی دارید، روش کار این پلتفرم ها به صورت خلاصه بدین شکل است که ابتدا کارفرما، پروژه ای را با بودجه پیشنهادی در سایت تعریف می‌کند. پروژه در سایت منتشر و به انجام دهندگان پروژه (که فریلنسر نامیده می‌شوند)، اطلاع رسانی می‌شود. فریلنسرها پیشنهاد قیمتی و زمانی خود را به کارفرما اعلام می‌کنند و در نهایت، کارفرما فریلنسر مورد نظر را به صورت آنلاین استخدام می‌کند و پروژه را به وی برونسپاری می‌کند.

کارلنسر چیست؟

کارلنسر به آدرس karlancer.com، یکی از پلتفرم های معروف فریلنسری در ایران با نزدیک به 200 هزار کاربر است. کارلنسر علاوه بر امکان انجام پروژه به شکل گفته شده، امکان ساخت پکیج های خدمتی را هم (مشابه سایت فایور و آپورک) برای فریلنسرها فراهم کرده است. بدین معنی که به جای این که کارفرمایان، پروژه خود را ثبت کنند، فریلنسرها پکیج های خدمتی آماده خود را با قیمت دلخواه ساخته و کارفرمایان پکیج خدمتی مورد نظر خود را انتخاب و با قیمت مشخص و از پیش تعیین شده، خریداری می‌کنند. (برای مثال: طراحی لوگوی حرفه ای به همراه 2 بار ادیت رایگان - 4 میلیون تومان). بدین ترتیب در کارلنسر، امکان انجام کار به هر دو شکل (ثبت پروژه و سفارش خدمت) فراهم شده است.

امکان تدریس آنلاین - امکان جدید کارلنسر

با توجه به این که فریلنسرهای کارلنسر، دارای مهارت های مختلفی هستند و بسیاری از آن ها هم مایل به تدریس مهارت خود هستند، کارلنسر در اسفند ماه سال 1401، امکان تدریس آنلاین را به پلتفرم خود اضافه کرده است. فریلنسرها می‌توانند به عنوان مدرس یا استاد، طبق مهارت خود، پکیج ها (دوره یا کلاس های آموزشی) خود را بسازند و قیمت و ساعات آزاد خود را برای تدریس اعلام کنند. دانشجویان (زبان آموزان یا هنرجویان) می‌توانند بسته ها و کلاس های آموزشی، جزییات، قیمت، پروفایل مدرس، امتیازات و نظرات را مشاهده کنند و مناسب ترین دوره را انتخاب کنند.

روند برگزاری کلاس آنلاین چگونه است؟

دانشجو، زبان آموز یا هنرجو، بسته آموزشی خود را انتخاب و مبلغ دوره را پرداخت می‌کند. البته قبل از پرداخت می‌تواند با مدرس (استاد) چت کند و سوالات یا ابهامات خود را بپرسد. این مبلغ توسط سیستم پرداخت امن کارلنسر انجام می‌گیرد و نزد صندوق امن کارلنسر به امانت می‌ماند. پس از پرداخت، میز کار برای هر دو طرف باز شده. در میز کار، طرفین می‌توانند در مورد زمان های دقیق برگزاری کلاس توافق کنند. (ساعات و روزهای برگزاری کلاس به صورت توافقی انجام می‌شود).

هنگامی که زمان کلاس فرا برسد، استاد کلاس را آغاز کرده و فرد ثبت نام کننده نیز وارد لینک کلاس شده و به کلاس می‌پیوندد.  کلاس با امکاناتی مثل امکان گفتگوی صوتی و تصویری، چت، پخش فایل ارائه و... برگزار می‌شود که از این نظر، بسیار کامل تر، سریع تر و باکیفیت تر از پیامرسان هایی مانند واتساپ، اسکایپ و... است. پس از برگزاری کلاس و اتمام زمان کلاس، استاد پایان جلسه را اعلام کرده و شرکت کننده، مبلغ را برای مدرس آزاد کرده و امتیاز و نظر خود را ثبت می‌کند. همچنین طرفین در صورت نارضایتی از کیفیت کلاس یا سایر مشکلات احتمالی، می‌تواند موارد را به صورت تیکت به تیم داوری کارلنسر اعلام کنند تا حق کسی ضایع نشود

چه مباحثی در کارلنسر تدریس می‌شود؟

محدودیتی در این زمینه وجود ندارد. هر مهارتی که مطابق با قوانین کشور باشد، در کارلنسر قابل تدریس است. آموزش زبان های مختلف، برنامه نویسی، طراحی سایت و اپلیکیشن، نرم افزار، دروس ابتدایی، متوسطه و کنکور، موسیقی، موسیقی و سایر هنرها، مهارت های ورزشی، آزمون های بین المللی، تعمیرات، مهارت های مربوط به کسب و کار (مانند حسابداری، خیاطی، آشپزی، تایپ، فن بیان، بازاریابی، دیجیتال مارکتینگ، بورس و بازارهای مالی، میکاپ و آرایش و...) همگی در کارلنسر قابل ارائه و آموزش هستند.

چگونه شروع به تدریس کنیم یا در کلاس ها ثبت نام کنیم؟

برای شروع تدریس کافیست به صورت "فریلنسر" در سایت ثبت نام کنید و بسته آموزشی خود را (در بخش خدمات) بسازید. در صورتی که می‌خواهید در کلاس ها هم ثبت نام کنید، باید به صورت "کارفرما" در سایت ثبت نام و از صفحه آموزشی کارلنسر کلاس یا دوره مد نظرتان را انتخاب کنید. توجه کنید که با یک شماره تلفن، امکان ثبت نام با هر دو نوع اکانت را هم دارید، هم اکانت فریلنسری برای انجام پروژه و تدیس آنلاین و هم اکانت کارفرمایی برای ثبت پروژه یا شرکت در کلاس ها.

نظرات و تجارب خود را در مورد امکان تدریس آنلاین برای فریلنسر برایمان بنویسید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش