اطلاعات تماس
  • 021663*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140112237205722468
در دسترس نیست

تعمیر نصب و فروش درب اتوماتیک

تعمیر جک پارکینگ

کد: 140112237205722468

، (اخبار رسمی): مجموعه ایرانمهر با بیش از ده سال سابقه کار در زمینه مشاوره، نصب و تعمیر جک های پارکینگی و با بکارگیری تکنسین های مجرب توانسته خدماتی امن و حرفه ای را به شما عزیزان ارائه کند، به صورت شبانه روزی ‌با شماره همراه ۰۹۱۲۲۸۰۲۲۷۱ و ۰۹۳۶۲۱۴۳۴۳۸ یا تلفن های ۶۶۳۶۳۱۶۹ – ۰۲۱ و۶۶۱۹۹۰۴۳-۰۲۱ با ما در ارتباط باشید.

تعمیر جک پارکینگ
تعمیر جک پارکینگ

جک درب پارکینگ نیازمند متخصص این حوزه و مهارت لازم است. نصب جک توسط افراد مبتدی ممکن است مشکلاتی از جمله کاهش عملکرد و سطح کیفی جک خریداری شده را به همراه داشته باشد.

جک پارکینگ چیست ؟

دستگاهی است که با اضافه شدن روی درهای لولایی، امکان باز و بسته شدن در با ریموت را فراهم میکند. این جک که به طور معمول روی در ورودی و خروجی اصلی منازل نصب می شود، به افراد کمک می کند که به آسانی و بدون نیاز به پیاده شدن از وسیله نقلیه خود و با استفاده از ریموت در را باز یا بسته نگهدارند. جک پارکینگی دارای دو نوع هیدرولیکی و الکترومکانیک است. جک­های هیدرولیکی مناسب اماکن تجاری و یا مسکونی پرتردد هستند و جک الکترومکانیک مناسب مجتمع های اداری و یا مسکونی با تعداد واحد های کم است.

نصب و تعمیر جک پارکینگ یکی از مواردی ست که نیاز به تخصص لازم دارد. درب های اتوماتیک پارکینگ شامل دو نوع لولایی و ریلی است که مدل جک های دو لنگه از لحاظ موتور با درب های ریلی متفاوت هستند. جک پارکینگ ۲ لنگه شامل ۲ عدد بازو و متعلقات، مدار کنترل، ۲ عدد فتوسل، چراغ چشمک زن و ریموت کنترل است. جک پارکینگ ریلی شامل موتور پلیت، مدار کنترل، ۲ عدد فتوسل، چراغ چشمک زن و ریموت کنترل است که از لحاظ قدرت و کیفیت با هم تفاوت دارند.

ما درگروه فنی مهندسی ایرانمهر با استفاده از بروزترین ابزار و عیب یاب های قوی در تلاشیم تا بهترین خدمات را در زمینه نصب و تعمیرجک پارکینگ، به شما عزیزان ارائه کنیم.

موارد قابل توجه در تعمیر جک پارکینگ:

  • گوش دادن به صدا و چگونگی باز و بسته شدن درب پارکینگ
  • روغن کاری منظم و هر دوره ای درب پارکینگ و قطعات آن
  • سفت کردن پیچ های شل شده
  • توجه به غلتک ها و تعویض آنها در صورت نیاز
  • چک کردن سنسور چشمی و سیستم ایمینی درب

نکات قابل توجه هنگام خرید جک پارکینگ:

نصب مناسب: همانطور که کمی قبل تر اشاره شد، جک درب پارکینگ نیازمند متخصص این حوزه و مهارت لازم است. نصب جک توسط افراد مبتدی ممکن است مشکلاتی از جمله کاهش عملکرد و سطح کیفی جک خریداری شده را به همراه داشته باشد.

وزن در: در هنگام خرید جک دانستن حدودی وزن درب نیاز است چرا که هر جک مناسب وزن خاصی از درب های پارکینگی است.

تعداد استفاده روزانه: به طوری که هرچقدر استفاده روزانه از درب بیشتر بوده و بیشتر باز و بسته می شود نیازمند جک درب پارکینگی قوی تری مناسب با تردد ساکنین است.

مقدار عرض در: در هایی با عرض های بیشتر از 1.8 نیازمند جک هایی با بازوی بلندتر است، پس دانستن عرض در هنگام خرید ضروری است.

نصب مناسب: همانطور که کمی قبل تر اشاره شد، جک درب پارکینگ نیازمند متخصص این حوزه و مهارت لازم است. نصب جک توسط افراد مبتدی ممکن است مشکلاتی از جمله کاهش عملکرد و سطح کیفی جک خریداری شده را به همراه داشته باشد.

گارانتی: جک در تنوع زیاد در بازار موجود بوده و گارانتی معتبر میتواند موجب امنیت خاطر شما، بعد از خرید باشد.

زمان تعمیر جک درب پارکینگ

گاهی ممکن است اجزای تشکیل دهنده جک درب پارکینگ در مرور زمان دچار شکستگی یا فرسودگی شوند که مانع حرکت صحیح و باز و بسته شدن در شود. این زمانی است که شما می بایست با بهره گیری از مشاورین و متخصصین این حوزه نسبت به تعویض و یا تعمیر جک درب خود اقدام کنید. تکنسین های مجرب مجموعه ایرانمهر به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات، نصب، نگهداری و تعمیر جک های پارکینگی شما هستند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021663*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان