اطلاعات تماس
  • 090516*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140112247207622430
در دسترس نیست

خرید انواع قالبهای تزریق پلاستیک با قیمت ویژه

کد: 140112247207622430

، (اخبار رسمی): کارخانه تیک مُلد ، بزرگترین کارگاه تزریق پلاستیک در تهران

خرید انواع قالبهای تزریق پلاستیک با قیمت ویژه
خرید انواع قالبهای تزریق پلاستیک با قیمت ویژه

فروش و مشاوره رایگان

09051613822

خدمات این مجموعه شامل

انجام 0 تا 100 ساخت قالب و کلیه خدمات قالبسازی

مشاوره رایگان ساخت قالب تزریق ، بادی و پت

 امکان تولید محصول پس از ساخت قالب

امکان ساخت قالب برای تمام نقاط کشور

تضمین کیفیت

تضمین قیمت

خدمات پس از فروش

گارانتی مادام العمر قالب

صنعت قالب سازی یکی از صنایع رو به پیشرفت است و روز به روز گسترده تر می شود ، زیرا استفاده از ظروف پلاستیکی طی چندین سال اخیر رشد قالب توجهی داشته است و برای تولید محصولات پلاستیکی متنوع تر انواع قالب های تزریق پلاستیک طراحی و تولید می شوند. کارخانه های قالب سازی فعال در این صنعت بسیار زیاد هستند اما تمامی تولید کنندگان طبق استاندارد های روز دنیا پیش نمی روند و همین موضوع منجر به اختلال در روند ساخت قالب می شود. کارخانه تیک مُلد به عنوان طراح و قالب ساز پیشرفته در تهران فعالیت می کند و انواع بسیار متنوعی از قالب های تزریق پلاستیک را طراحی و تولید می کند. این کارخانه انواع قالب تزریق راهگاه گرم ، قالب تزریق راهگاه سرد و قالب تزریق گیربکسی و .... را در بهترین کیفیت و کارایی طراحی و تولید می کند. این کارخانه علاوه بر اینکه به صورت تخصصی انواع قالب تزریق را طراحی و تولید می کند در زمینه تولید محصولات پلاستیکی نیز فعالیت دارد ، در واقع امکان ساخت قالب و تولید محصول بدون واسطه توسط کارخانه وجود دارد و مشتریان می توانند محصول با کیفیت با ضمانت قیمت و کیفیت را مستقیمت دریافت نمایند و دردسری از بابت تولید محصول نداشته باشند. برای خرید قالب تزریق پلاستیک حتما باید از تولیدی های معتبر خرید خود را انجام دهید تا قالب تزریق پلاستیک را با کیفیت مطلوب تحویل بگیرید.در ساخت قالب تزریق پلاستیک نکات طراحی باید کاملا رعایت شود تا بتوانید محصولی با کیفیت بالا خریداری نمایید. با خرید قالب دستگاه تزریق پلاستیک از کارخانه ضمن اینکه از بابت کیفیت محصول اطمینان دارید بلکه به لحاظ هزینه ای نیز خرید مستقیم از کارخانه مقرون به صرفه تر است.

خدمات قالب سازی تزریق پلاستیک پیشرفته

به همین دلیل اگر قصد خرید قالب تزریق پلاستیک را دارید توصیه می شود از کارگاه قالبسازی خرید خود را انجام دهید ، زیرا خرید از واسطه ها باعث می شود بهای بیشتری را برای خرید قالب تزریق بپردازید. ساخت قالب تزریق پلاستیک توسط مجموعه تیک مُلد با بهترین متریال و ابزار انجام می شود ، برای تولید قالب تزریق از آلیاژ فولاد با گرید های مختلف استفاده می شود و بهترین نوع فولاد به کار برده می شود ، به همین دلیل قالب شما با بهترین کیفیت و با طول عمر بالا به شما مشتریان تحویل داده می شود و همچنین 20 سال گارانتی به مشتریان برای اطمینان خاطر از بابت کیفیت ارائه می گردد. ساخت قالب تزریق پلاستیک بادستگاه CNC انجام می شود ،در واقع این دستگاه به روز ترین روشی است که برای فرم دهی به فولاد و ساخت قالب به کار برده می شود و دقت بالایی نیز دارد ، کلیه قالب های تزریق برند تیک مُلد با روش CNC تولید می شوند و از کیفیت بالایی برخوردار هستند.برای خرید و فروش قالب تزریق پلاستیک مجموعه تیک مُلد بهترین قیمت را به مشتریان ارائه می دهد ، زیرا این کارخانه به صورت مستقیم در زمینه طراحی و ساخت قالب فعالیت می کند و به همین دلیل هزینه ساخت قالب تزریق را بسیار ارزان تر از واسطه ها اعلام می کند. در صورتی که قصد خرید قالب تزریق پلاستیک را دارید می توانید از طریق شماره تماس های زیر با مشاورین کارخانه تیک مُلد ارتباط برقرار کنید و اطلاعات لازم درباره ساخت قالب تزریق ، بادی و پت را دریافت نمایید. تیم فروش کارخانه تیک مُلد همه روزه در ساعات کاری آماده پاسخگویی به سوالات شما مشتریان عزیز هستند.

جهت ثبت سفارش و مشاوره در ارتباط با طراحی و ساخت انواع قالب تزریق ، بادی و پت با کیفیت درجه 1 در تهران ، کرج ، مشهد ، تبریز ، اصفهان ، شیراز ، اهواز و ... تماس حاصل نمایید.

شماره تماس جهت ارتباط

09051613822

02191302629

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 090516*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید