اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140112277209822419
در دسترس نیست

بهترین شرکت های بین المللی طراحی سایت و سئو انگلیسی آپدیت ۱۴۰۲

کد: 140112277209822419

، تهران , (اخبار رسمی): اگر یک کسب‌وکار حرفه ای دارید و یا به درآمد بازارهای خارجی علاقه‌مندید، فقط شرکت‌های حرفه‌ای سئو و مسلط به کسب‌وکارهای بین‌المللی، می‌توانند بهترین مشاوره بازاریابی دیجیتال را به شما ارائه دهد. شرکت‌هایی که از متخصصانی متبحر با دانشی به‌روز تشکیل شده‌اند و موفقیت شما را سرلوحه کار خود قرار داده‌اند.

بهترین شرکت های بین المللی طراحی سایت و سئو انگلیسی آپدیت ۱۴۰۲
بهترین شرکت های بین المللی طراحی سایت و سئو انگلیسی آپدیت ۱۴۰۲

چطور بهترین شرکت سئو را برای کسب و کار بین المللی و کسب درآمد دلاری انتخاب کنیم؟

اگر یک کسب و کار حرفه ای دارید و یا به درآمد بازارهای خارجی علاقه‌مندید، فقط شرکت های حرفه ای سئو و مسلط به کسب‌وکارهای بین‌المللی، می‌توانند بهترین مشاوره بازاریابی دیجیتال را به شما ارائه دهد. شرکت‌هایی که از متخصصانی متبحر با دانشی به‌روز تشکیل شده‌اند و موفقیت شما را سرلوحه کار خود قرار داده‌اند. اگر نتایج این مشاوره را به‌درستی در فرآیند توسعه و طراحی استراتژی سئو خود در نظر بگیرید، می‌توانید به کسب رتبه‌های بهتر و درآمد دلاری امیدوار باشید.

اما چطور باید در گوگل موفق شویم؟

در سال جدید و پس از آپدیت فروردین ۱۴۰۲ هدف گوگل ارائه‌ی بهترین و مفید‌ترین نتایج به کاربرانی است که برای پاسخ سوالات خود به آن اعتماد کرده‌اند. برای همین هدف، هسته اصلی الگوریتم گوگل هر چند وقت یک بار آپدیت می‌شود تا بیشتر و بهتر از گذشته چیستی و کیستی (کیفیت) وب‌سایت‌ها، خصوصا در زبان انگلیسی را درک کند. 

فهرست بهترین شرکت های سئو بین المللی

به‌همین بهانه لیستی از ۱۰ تا شرکت‌ها برتر فعال در سئو بین‌المللی در وب انگلیسی را به شما معرفی خواهیم کرد. این شرکت‌های سئو بین‌المللی به‌خوبی توانسته‌اند آپدیت گوگل را درک و به مشتریان خود برای رشد سایت و کسب‌و‌کارشان کمک کنند.

۱.  Miro Mind(کانادا)

برخی از آژانس‌ها، سایت‌های خوبی می‌سازند. برخی دیگر به‌خوبی ترافیک سایت را افزایش می‌دهند و برخی هم محتوای جذابی را می‌نویسند. اما آژانس Miromind ادعا می‌کند که با بهینه‌سازی و سئو، ترافیک را به سمت سایت شما هدایت خواهد کرد و از مشتریان بالقوه، مشتریانی بالفعل می‌سازد.

وقتی وبلاگ این شرکت را بررسی می‌کنیم، پر از راهکارهای بازاریابی و سئو است که همگی مربوط به سال ۲۰۲۳ هستند. این نشان می‌دهد که متخصصان سئو Miromind همواره تلاش می‌کنند خودشان را با الگوریتم‌های گوگل آپدیت کنند.

این آژانس سئو که تجربه‌ای ۱۳ ساله رد حوزه سئو دارد و فعالیتش را از سال ۲۰۰۸ آغاز کرده، معتقد است راهکاری که برای یک سایت تجویز می‌شود، لزوماً نمی‌تواند برای سایت دیگری مفید باشد. به‌همین خاطر هم مشاوران آن تلاش می‌کنند با تحلیل و بررسی نوع کسب‌و‌کار و همین‌طور کانال‌های فروش، به‌شما کمک کنند تا از حداکثر پتانسیل سایت خود برای افزایش درآمد و فروش محصولات استفاده کنید.

 

شرکت Miromind انواع خدمات سئو را در اختیار سایت‌ها و کسب‌و‌کارهای مختلف قرار می‌دهد. فرقی نمی‌کند در چه صنعتی فعالیت می‌کنید، با کمک متخصصان و مشاوران این شرکت می‌توانید سایتی با ترافیک غنی بسازید، مشتریانی وفادار پیدا کنید و در نهایت کسب‌و‌کارتان را دگرگون کنید. میرومایند در طول این سال‌ها به کسب‌و‌کارهای بزرگی مثل شرکت‌های مایکروسافت، Tricension، activelogic labs و Vend کمک کرده‌اند تا به هدفشان برسند.

آدرس: https://miromind.com/

۲. آژانس دیجیتال مارکتینگ ترا

شرکت دیجیتال مارکتینگ، طراحی سایت و سئو ترا https://agency.tera.ir/ (یا توسعه راهکار آینده) رد سال ۱۳۹۸ (۲۰۱۹ میلادی) آغاز به کار کرد. تجربیات بین‌المللی ۱۰ ساله‌ای که همراه متخصصان و توسعه‌دهندگان این گروه بود، به‌آن‌ها کمک کرد خیلی زود خودشان را به‌عنوان یک شرکت دیجیتال مارکتینگ بین‌المللی مطرح کنند و تجربیات موفقی را به‌وجود بیاورند.

ترا تاکنون بیش از ۴۰ پروژه موفق بین‌المللی را پشت سر گذاشته است. در بین پروژه‌های بین‌المللی این آژانس سئو چشم‌مان به شرکت‌های بزرگی در حوزه بین‌المللی  از جمله گروه‌های صنعتی آلمانی، سازمان‌های تجاری انگلیسی، سایت های پزشکی استرالیایی و کسب‌وکارهای کانادایی می‌خورد.

این آژانس، خدمات متنوعی مثل سئو سایت، تولید محتوا، بازاریابی محتوا، بازاریابی شبکه‌های اجتماعی، طراحی سایت و خدمات تبلیغات دیجیتال را در اختیار افراد قرار می‌دهد.

یکی از این امکانات آژانس مشاوره رایگان برای کاربران است. آن‌ها نیازهای شما را می‌شنوند و متناسب با آن، راهکارهای اختصاصی مورد نیاز کسب‌وکار شما را ارائه می‌کنند که می‌تواند کمک شایانی به موفقیت بیشتر سایت شما یا فروش بیشتر محصولات‌تان کند. یکی دیگر از خدمات مهم این آژانس هم، طراحی سایت بین المللی است که با توجه به تمام معیارها و استانداردهای روز وب این کار انجام می‌شود.

وقتی با مشاوران این شرکت صحبت می‌کنید، متوجه خواهید شد که آن‌ها خودشان را همواره با آپدیت الگوریتم‌های گوگل به‌روز نگه داشته‌اند. به‌اعتقاد ما، متخصصان ترا با راه‌حل‌های بازاریابی که در اختیارتان می‌گذارند و وب‌سایت شما را بهینه می‌کنند، از سایت شما یک ماشین پول‌سازی خواهند ساخت.

۳. شرکت دیجیتال مارکتینگ Impressive Digital  در استرالیا

آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ زیادی وجود دارند، اما آیا همه آن‌ها می‌توانند موفقیت شما را تضمین کنند؟

شرکت سئو Impressive فعالیت خودش را از سال ۲۰۱۶ آغاز کرد و اکنون با بیش از ۸۰ کارمند، مشغول خدمات‌رسانی به کسب‌و‌کارهای مختلف است. این شرکت از زمان شروع فعالیت خود تاکنون، به موفقیت‌های بزرگی از جمله کسب چهار جایزه از طرف سایت SEMRUSH و کسب جوایز متعددی از دیگر رسانه‌ها و سرویس‌های معتبر بین‌المللی دست پیدا کرده است. شرکت Impressive تجربه همکاری با برندهای بزرگ بین‌المللی مثل Acer، iSelect، Autobarn، Harrolds‌ و غیره را داشته است که خود مهر تاییدی بر عملکرد فوق‌العاده آن‌ها است.

از آنجا که صنعت دیجیتال مارکتینگ و سئو روز به روز در حال ارتقا و تغییر است، به‌همین دلیل آن‌ها مدام خودشان را به چالش می‌کشند و تلاش می‌کنند دانش خودشان را به‌روز کنند تا بتوانند راهکارهایی کاملاً عملی و به‌روز را در اختیار مشتریانشان قرار دهند.

تیم فعال رد این شرکت ترکیبی از خلاقیت، فناوری و استراتژی را ارائه کرده و هر روزی که در دفتر مرکزی خود در ملبورن دور هم جمع می‌شوند، روی اهداف مشترک خود کار می‌کنند. آن‌ها مدعی هستند که با هدایت درست داده‌ها، رویکردهای هوشمندانه و چند کاناله‌ای را برای کسب‌و‌کارها در نظر می‌گیرند که نتایج درست و مفیدی را ارائه می‌کند.

آدرس: https://impressive.com.au/

شرکت Impressive قول می‌دهد تا زمانی که شما به اهداف‌تان در کسب‌و‌کار خود نرسید، دست از کمک کردن بر نخواهد داشت. آن‌ها وعده می‌دهند که با کسب‌و‌کار شما درست مثل کسب‌و‌کار خودشان رفتار کنند؛ بنابراین با خیالی آسوده می‌توانید از خدمات سئو آن‌ها برای وب‌سایت بین‌المللی خود استفاده کنید.

۴. آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ ادج آنلاین در استرالیا

یکی دیگر از آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ موفقی که دفتر مرکزی آن در استرالیا مستقر است، EDGE نام دارد. این گروه می‌گوید که ما فقط با مشتریان‌مان کار نمی‌کنیم، بلکه با آن‌ها مشارکتی طولانی‌مدت می‌سازیم. آن‌ها راه‌های موفقیت هر مشتری را می‌شناسند و طبق همان راهکارهایی را ارائه می‌کنند. این گروه به شما کمک خواهد کرد تا وارد بازارهای جدیدی در سراسر جهان شوید، مشتریان مختلفی را جذب کنید و اکوسیستم دیجیتال مارکتینگ خودتان را بسازید.

به‌همین خاطر آن‌ها ترجیح می‌دهند به‌جای راه حل‌های چسب زخم گونه و کوتاه مدت، برنامه‌ریزی بلند مدتی برای کسب‌و‌کار بین‌المللی شما انجام دهند تا ستون‌های موفقیت خود را به‌محکمی بنا کنید. شرکت استرالیایی اج در سال ۲۰۰۲ تأسیس شد و از آن زمان به موفقیت‌های بزرگی دست پیدا کرده است. آن‌ها می‌گویند با شناخت جدیدترین الگوریتم‌های گوگل و درک درستی از آن‌ها، می‌توانند سایت شما را به صفحه نخست نتایج جستجو ببرند.

از جمله پروژه‌های موفقیت‌آمیز بین‌المللی این شرکت می‌توان به Bond University، Snap fitness، Attwood Marshal و Queensland Club Management اشاره کرد.

آدرس: www.edgeonline.com.au

۵. آژانس سئو و طراحی سایت لیبرتی در بریتانیا (انگلیس)

یکی از موفق‌ترین شرکت‌های سئو بین‌المللی و انگلیسی، شرکت بریتانیایی لیبرتی است که تاسیس آن به سال ۲۰۰۸ بازمی‌گردد. درست در زمانی که بازاریاب‌های دیجیتالی ناموفق در وب پرسه می‌زدند و کسب‌و‌کارهای کوچک را قربانی معلومات نه‌چندان کامل خود می‌کردند، شرکت لیبرتی مثل دیگر گزینه‌های این فهرست، شروع به‌فعالیت در حوزه سئو و بازاریابی دیجیتال کرد. در رزومه این شرکت نیز سابقه همکاری با شرکت‌های بین المللی از جمله LovePork، Benefit، WRU، MotoNovo، Admiralو DS Smith دیده می‌شود.

بررسی مطالبی که در بخش وبلاگ سایت این شرکت منتشر شده، نشان می‌دهد که متخصصان آن به‌طور فعالانه مشغول تحقیق و بررسی جدیدترین متدهای دیجیتال مارکتینگ هستند و تلاش می‌کنند درک دستی را از به‌روزرسانی‌های الگوریتم گوگل به‌دست بیاورند تا مشتریان‌شان را در مسیر موفقیت یاری کنند. لیبرتی جوایز متعددی را از بریتانیا و خارج از این ناحیه کسب کرده است.

حالا آن‌ها با کوله‌باری از تجربه، به بزرگ‌ترین آژانس دیجیتال مارکتینگ در کشور ولز تبدیل شده‌اند و با بیش از ۵۰ کارمند، تلاش می‌کنند به ممشتریان خود برای بهتر دیده شدن و ارتقا رتبه در گوگل کمک کنند. این آژانس علاوه بر سئو، در زمینه تبلیغات کلیکی، تولید محتوا و بازاریابی شبکه‌های اجتماعی نیز فعالیت می‌کند. بنابراین اگر به‌دنبال تدوین یک استراتژی محتوای حرفه‌ای و جامع هستید که بتوانید پایه‌های کسب‌و‌کارتان را بر مبنای آن شکل دهید، می‌توانید حساب ویژه‌ای روی متخصصان شرکت Liberty باز کنید.

آدرس: https://www.libertymarketing.co.uk/

دیجیتال مارکتینگ گزینه های مختلفی را برای بازاریابی جهانی و ایجاد درآمد به کارآفرینان ارائه می‌دهد. موتورهای جستجو و پلتفرم‌های تجارت الکترونیک، علیرغم مدل‌های متفاوتشان، زمانی که مجموعه‌ای از مصرف‌کنندگان را هدف قرار می‌دهند، می‌توانند در یک بازار با هم رقابت کنند. بر این اساس، تبلیغ‌کنندگان باید دائماً عملکرد فعالیت‌های آنلاین که عملکرد بهتری دارند را بررسی کرده و چرایی آن را هم توضیح دهند.. (محمد ضیا - (INFORMS) Institute for Operations Research and the Management Sciences)

این چالش باعث شده است که تبلیغات در نتایج جستجو به یکی از رایج ترین انواع تبلیغات آنلاین تبدیل شود. پلتفرم‌های متعددی مانند گوگل، بینگ، یاهو، فیس‌بوک، توییتر، اسنپ چت و آمازون وجود دارند که تبلیغ‌کنندگان می‌توانند از طریق آنها به مشتریان خود دسترسی پیدا کنند. 

(آنجلونی و روسی Journal of Marketing Theory and Practice)

۶. آژانس تبلیغات اینترنتی وب استودیو در ترکیه - استانبول

اگر بخواهیم از بین آژانس‌های تبلیغاتی فعال در کشور ترکیه، موفق‌ترین آن‌ها را معرفی کنیم، انتخاب ما شرکت WebStudio است. متخصصان و کارمندانی در این شرکت ترکیه‌ای فعالیت می‌کنند که سابقه‌ای ۲۰ ساله در صنعت وب دارند. شرکت‌های زیادی هستند که به‌طراحی سایت مشغولند. در واقع تنوع در بین طراحان سایت به‌قدری زیاد است که گاهی اوقات انتخاب کردن را سخخت و دشوار می‌کند. اما آژانس WebStudio می‌گوید اگر در استانبول دنبال شرکتی می‌گردید که بتواند بهترین وب‌سایت را برای‌تان طراحی کند، می‌توانید روی آن‌ها حساب ویژه‌ای باز کنید.

متخصصان این شرکت انواع سایت‌های صنعتی و غیرصنعتی را با به‌روزترین متدهای صنعت وب، طراحی و پیاده‌سازی می‌کنند. از آنجا که طراحی یک سایت، نخستین گام آغاز فعالیت شما در وب است، بنابراین خیلی مهم است که طراحی آن را به چه کسانی می‌سپارید. طراحی یک سایت فقط از جنبه ظاهری آن اهمیت ندارد، بلکه باید کدنویسی آن به‌گونه‌ای انجام شود که موتورهای جستجوگری مثل گوگل بتوانند بدون دردسر، روزانه به آن سر بزنند و جدیدترین مطالب و محصولات آن را در دایرکتوری خود ثبت کنند.

این شرکت می‌گوید متخصصانش مدام خودشان را با به‌روزترین قوانین وب و سئو آپدیت می‌کنند تا بتوانند راهکارهایی عملی و موثر را به مشتریان ارائه کنند و سایت‌هایی قدرتمند را طراحی کنند. در رزومه آن‌ها طراحی سایت هتل Swissotel، سایت فروش خودرو Suleyman Otomotiv، سایت حوزه انرژی Atlas Enerji و طراحی سایت آکادمی آموزشی Cyberage Academy دیده می‌شود.

آدرس: https://www.ws.com.tr/

۷. شرکت سئو بین المللی مدیا هیست در دبی - امارات

پلن بازاریابی شما مثل یک زمین شطرنج است. شما مهره‌های شطرنج را روی زمین می‌گذارید و یک پلن در ذهن خود متصور می‌شوید. سپس شروع به بازی می‌کنید تا برنده شوید. بدون یک استراتژی و بازیکنان خوب، موفق نخواهید بود. همین قضیه در مورد بازاریابی دیجیتال و سئو نیز صدق می‌کند. شرکت اماراتی Media Heist به‌عنوان یکی از موفق‌ترین شرکت‌های سئو بین‌المللی و انگلیسی وعده می‌دهد که این میز شطرنج و استراتژی بازی را برای شما فراهم خواهد کرد.

مدیا هیست یک شرکت دیجیتال مارکتینگ مستقر در دبی است که تلاش می‌کند از ابتدای تأسیس شرکت‌ها در کنار آن‌ها باشد و برای آن‌ها جایگاه خوبی را در بازار ایجاد کند. از طراحی سایت و برندینگ گرفته تا مدیریت تمام پلتفرم‌های دیجیتال مارکتینگ، همگی از جمله خدماتی است که مدیا هیست به مشتریانش ارائه می‌کند.

آدرس: https://www.mheist.ae/

شرکت Media Heist ابتدا وضعیت فعالیت و موقعیت یک برند در بازار را بررسی خواهد کرد. سپس متناسب با هر شرکت، متخصصان و کارشناسان مدیا هیست راهکارهایی را برای موفقیت کسب‌و‌کار در دنیای دیجیتال ارائه می‌کنند. خلاقیت، توانمندی و تجربه، رمز موفقیت این آژانس سئو است و به‌پشتوانه همین‌ها هم توانسته پروژه‌های بین‌المللی موفقیت‌آمیز زیادی را تجربه کند. از مهم‌ترین پروژه‌هایی که این شرکت اماراتی در رزومه خودش ثبت کرده باید به Gulf Closets، ASMK، Eco Clean، Hey Lab و Mando Construction اشاره کرد.

۸. شرکت دیجیتال مارکتینگ عربی کوئین مچ در شارجه

در بین آژانس‌های دیجیتال مارکتینگی که دفتر مرکزی آن‌ها در امارات مستقر شده، Qeema Tech نام شرکت موفق دیگری است که خدمات مختلفی را از جمله طراحی سایت بین المللی، طراحی و برنامه‌نویسی اپلیکیشن موبایل، میزبانی وب، سئو و بهینه‌سازی سایت، سرویس‌های مختلف بازاریابی دیجیتال و طراحی حرفه‌ای سایت‌های فروشگاه آنلاین اشاره کرد.

Qeema Tech سابقه فعالیت ۱۰ ساله‌ای در حوزه وب و سئو دارد. اگر به‌دنبال یک شرکت خلاق برای سپردن طراحی سایت و تدوین استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال برای فعالیت خود هستید، این شرکت اماراتی می‌تواند کمک خوبی برای کسب‌وکار شما باشد. با توجه به تجربه زیاد متخصصان و کارشناسان این شرکت و اجرای پروژه‌های موفقیت بی‌شمار بین‌المللی که در رزومه Qeema Tech دیده می‌شود، ما تصمیم گرفتیم این شرکت سئو را به لیست موفق‌ترین‌ها اضافه کنیم.

آدرس: https://www.qeematech.net/

متخصصان سئو Qeema Tech همواره تلاش می‌کنند خودشان را با جدیدترین آپدیت‌های الگوریتم گوگل به‌روز کنند تا فعالیت‌های تاثیرگذاری داشته باشند و نتایجی که حاصل می‌شود، منجر به رشد کسب‌و‌کارها و ظهور آن‌ها در صفحه نخست نتایج جستجوی گوگل شود. با رفتن به سایت این شرکت می‌توانید اطلاعات بیشتری را از خدمات و فعالیت‌هایی که Qeema Tech ارائه می‌کند، کسب کنید. از مهم‌ترین پروژه‌های موفق این کمپانی می‌توان به طراحی سایت Woman Minds، سایت Hanafi and Partners، سایت Sama Steel Company و Nippon Corporation اشاره کرد.

۹. آژانس دیجیتال مارکتینگ و سئو کلیک اینتلیجنس در انگلستان

وقتی می‌خواهید در دنیای دیجیتال تاثیرگذار باشید، باید دائما در حال به‌روز کردن اطلاعات خودتان و دنباله‌روی از جدیدترین متدهای دیجیتال مارکتینگ باشید. در غیر این صورت محکوم به شکست هستید. شما باید به‌طور مرتب کمپین‌های تبلیغاتی خودتان را آپدیت کنید و بهبود ببخشید تا به یک برند فراموش نشدنی تبدیل شوید. این دقیقا کاری است که آژانس دیجیتال مارکتینگ Click Intelligence برای شما انجام خواهد داد.

متخصصان این شرکت بریتانیایی همواره در حال جستجوی جدیدترین راهکارها هستند تا استراتژی‌های موثری را برای دیجیتال مارکتینگ مشتریان خود اتخاذ کنند. تیم پشتیبانی این شرکت نیز عملکرد بسیار خوبی دارد و همیشه گوش شنوایی برای خواسته‌ها و نیازهای مشتریان خواهند داشت. بنابراین اگر می‌خواهید از طریق راهکارهای سئو کلاه سفید و کاملا ارگانیک در جستجوگر گوگل رشد کنید و به صفحات نخست جستجو برسید، می‌توانید از خدمات شرکت Click Intelligence استفاده کنید.

آدرس: https://www.clickintelligence.co.uk/

از خدماتی که این شرکت در اختیار شما می‌گذارد باید به خدمات سئو، لینک‌سازی ارگانیک، خدمات تولید محتوا و تبلیغات دیجیتال اشاره کرد. از جمله پروژه‌های موفقی که این شرکت به‌نام خودش ثبت کرده باید به همکاری با ebay و شرکت‌های Betway Group، Holiday Inn، Timber Windows Direct، Bakers Dolphin و Ebuyer اشاره کرد. این شرکت انگلیسی همچنین به‌عنوان همکار گوگل و SEMRush شناخته می‌شود.

روش‌های جایگزین سئو و تبلیغات در اینترنت

امروزه، دیجیتال مارکتینگ در جهان پیچیده‌تر از همیشه شده است. در میان تمام گزینه‌ها، سئو می‌تواند بهترین راه رشد وب سایت باشد. اما به‌روزرسانی‌های الگوریتم‌های گوگل باعث افت رتبه بسیاری از سایت‌ها شده‌است؛ چرا که برخی متخصصان و مشاوران سئو، آپدیت گوگل را دست کم گرفته باشند.

وقتی صحبت از یک شرکت موفق در زمینه سئو به‌میان می‌آید، این رزومه است که نقش مهمی را در انتخاب شما ایفا می‌کند. شما باید بدانید که قرار است سایت‌تان را در اختیار چه مجموعه‌ای قرار دهید و آن مجموعه چه پروژه‌های موفقیت آمیزی را تجربه کرده‌اند. صدها آژانس دیجیتال مارکتینگ در جهان وجود دارد که موفقیت کسب‌و‌کار شما را تضمین می‌کنند، اما بدون شناخت موفق ترین شرکت های سئو بین المللی، احتمالا نمی‌توانیدیک شرکت خوب و مناسب را انتخاب کنید.

سیاست گوگل به‌شدت روی کیفیت و بومی‌سازی محتوا حساس است. این موضوع می‌تواند برای سرمایه گذاری در بازاریابی دیجیتال بین المللی کسب‌وکار به شدت مهم باشد. برای گوگل فاکتورهای EAT در امتیاز دهی به کسب و کارها بیش از هر چیز دیگری اهمیت دارد. EAT به‌معنای تخصص، تجربه، اعتبار و قابل اعتماد بودن وب سایت است.

بنابراین اگر سایت شما به خوبی سئو شده اما از نظر گوگل خود سایت کیفیت مطلوبی نداشته باشد، این موتور جستجو هیچ وقت رتبه خوبی به آن نخواهد داد. اینجاست که یک شرکت سئو می‌تواند بهترین راهنمای شما در طول مسیر باشد و سایت انگلیسی زبان شما را از افت روزافزون نجات دهد.

منابع علمی استفاده شده:

  • Mohammad Zia, Ram C. Rao (2019) Search Advertising: Budget Allocation Across Search Engines. Marketing Science 38(6):1023-1037. https://doi.org/10.1287/mksc.2019.1186
  • Silvia Angeloni & Claudio Rossi (2021) An analytical model for comparing the profitability of competing online marketing channels: Search engine marketing versus e-commerce marketplace, Journal of Marketing Theory and Practice, 29:4, 534-549, DOI: 10.1080/10696679.2021.1879656

منابع ما برای بررسی سوابق درباره‌ی شرکت‌های معرفی شده:

  • https://agency.tera.ir/about-us/
  • https://miromind.com/about

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

محمد حسن اقدسی

مشاور و متخصص در حوزه دیجیتال مارکتینگ و برندسازی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]