اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140201027211722285
در دسترس نیست

برای ماه رمضان چه خرمایی بخریم

بهترین خرما برای ماه رمضان چیست؟

کد: 140201027211722285

، (اخبار رسمی): خرید بهترین خرما برای ماه رمضان. در ماه رمضان چه خرمایی بخریم که خاصیت زیاد و قیمت مناسب داشته باشد؟ انواع خرما برای ماه رمضان چیست؟ آیا رطب مضافتی بهترین گزینه برای ماه رمضان است؟‌کدام خرماها خواص بیشتری نسبت به مضافتی دارند؟

بهترین خرما برای ماه رمضان چیست؟
بهترین خرما برای ماه رمضان چیست؟

بهترین خرما برای ماه رمضان را می‌شناسید؟ در ماه رمضان شاهد افزایش فروش انواع خرما هستیم. در این مطلب انواع خرما را بهتر می‌شناسیم و با بهترین گزینه برای ماه مبارک رمضان آشنا خواهیم شد.

بهترین خرما برای ماه رمضان را می‌شناسید؟ ماه مبارک رمضان آغاز شده و خرما دوباره به سفره‌های ایرانی بازگشته است. گرچه این روزها مردم با انواع خرما آشنا هستند و در طول سال نیز این میوه گرمسیری و خوش‌طعم را میل می‌کنند، اما در ماه رمضان شاهد افزایش فروش انواع خرما هستیم. در این مطلب انواع خرما را بهتر می‌شناسیم و با بهترین گزینه برای ماه مبارک رمضان آشنا خواهیم شد.

بهترین خرما برای ماه رمضان چیست؟

خرما خواص درمانی و غذایی بسیار زیاد و متنوعی دارد. این میوه خوش‌طعم دارای انرژی و کالری زیادی است و می‌تواند در عرض چند ثانیه سطح قند خون را تنظیم کند. از طرفی خواص درمانی فوق‌العاده خرما یا رطب باعث شده مصرف مداوم آن باعث کاهش مشکلات گوارشی و بیماری‌های گوناگون شود.

خرما انواع و ارقام مختلفی دارد. تا امروز بیش از ۱۰ نوع خرما در ایران کاشت و برداشت شده و اکثر این ارقام در بازار ایران موجود است. از معروف‌ترین خرماهای ایرانی می‌توان به مضافتی، زاهدی، خاصویی، پیارم و کبکاب اشاره کرد.

اکثر مردم تصور می‌کنند رطب مضافتی بهترین خرما برای ماه رمضان است. گرچه رطب مضافتی طعم شیرین و بافت بسیار نرمی دارد و اصطلاحا یک میوه لذیذ است، اما بهترین خرما برای همه افراد نیست.

در ماه رمضان چه خرمایی بخریم؟

برای انتخاب بهترین خرما در ماه رمضان، باید نیاز خود را به خوبی بشناسید. اگر به دنبالی خرمایی ارزان، پرفایده، سبک و خوشمزه هستید، خرمای زاهدی (قصب) می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. خرما زاهدی رنگ روشن و بافت خشکی دارد. بسیاری از مبتلایان به دیابت از این خرما برای مصرف روزانه بهره می‌گیرند.

افرادی که می‌خواهند خرمایی خاص و لوکس خریداری کنند یا برای مهمانی به سراغ خاص‌ترین محصولات بروند، بهتر است خرما پیارم را امتحان کنند. ظاهر کشیده، رنگ تیره و براق و طعم ملایم و خوش‌مزه مهمترین ویژگی‌های این رقم خاص خرما است.

خرما خاصویی یکی دیگر از ارقام مقرون‌به‌صرفه و خوش‌طعم خرما است. خاصویی رنگ تیره و ابعاد کوچکی دارد و شیرینی آن نیز تقریبا با نوع زاهدی برابری می‌کند.  

خرما کبکاب شیره بسیار غلیظ و فراوانی دارد. شیرینی کبکاب بیشتر از ارقام خشک خرما است. بافت کبکاب نیز نسبتا نرم و ابعاد آن کوچک است. از نظر ظاهری کبکاب شباهت زیادی به مضافتی دارد.

در نهایت رطب مضافتی یک گزینه خوش‌طعم و لذیذ برای ماه رمضان است. البته قیمت رطب مضافتی ممکن است نسبت به سایر ارقام بیشتر باشد. پس اگر نمی‌خواهید هزینه زیادی بپردازید یا به دنبال گزینه‌های دیگر هستید، حتما ارقام خرمای ذکر شده در این مطلب را امتحان کنید.  

خرید عمده خرما از شرکت اسپاد تجارت آیریک

شرکت اسپاد تجارت آیریک سال‌های است که در بازار خرید و فروش عمده خرما فعالیت می‌کند. شما می‌توانید تولیدات این شرکت را در صفحه کاتالوگ آیریک مشاهده کنید. شرکت اسپاد تجارت محصولاتش را با برند هورمانیک و مهر به بازار عرضه کرده است و مشتریان زیادی از سراسر ایران و حتی خارج از کشور دارد.

کیفیت بالا، قیمت مناسب، بسته‌بندی شیک و زیبا، استانداردهای سلامت و تغذیه، همکاری و تعامل با عمده‌فروشان، بنکدارها و شرکت‌های پخش و همچنین بهبود و توسعه دائمی محصولات مهمترین ویژگی‌ها و خصوصیات محصولات آیریک است. برای ارتباط با این شرکت و خرید عمده خرما مضافتی یا سایر ارقام می‌توانید از شماره تماس زیر استفاده کنید.

تماس و واتس‌آپ: ۰۹۱۶۴۶۵۶۸۰۹

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنایع غذایی و کشاورزی