اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140201087214622508
در دسترس نیست

مشکل آدرس دهی در متاورس چطور حل شد؟

کد: 140201087214622508

، (اخبار رسمی): تله پورت پلاک آدرس ها به لحاظ شفافیت و جلوگیری از کلاهبرداری ، امیدوار کننده ترین راه حل برای مشکل آدرس دهی متاورس هستند.

مشکل آدرس دهی در متاورس چطور حل شد؟
مشکل آدرس دهی در متاورس چطور حل شد؟
مشکل آدرس دهی در متاورس چطور حل شد؟
مشکل آدرس دهی در متاورس چطور حل شد؟

متاورس مهمترین محصول و دستاورد Web3 میباشد اما هنوز در حال پیشرفت و توسعه می¬باشد. در حالی که تلاش های شرکت های متعدد به پیشرفت گام به گام آن کمک می¬کنند ، این ایده برای تبدیل شدن به نسل بعدی اینترنت مشکلات بزرگ بسیاری بر سر راه دارد که باید بر آنها غلبه کند.
نگرانی کاربران در متاورس چیست؟
امنیت ، حریم خصوصی و مسئولیت پذیری ، شاید نگرانی های اخلاقی برای کابران فعلی و آینده متاورس باشد ، اما وقتی صحبت از مشکلات مربوط به تکنولوژی می¬شود ، یکی از بزرگترین مشکلات متاورس ، برطرف نشدن مسئله آدرس دهی می¬باشد که متاورس های موجود مختلف را از یکپارچه شدن باز می¬دارد.
نسل فعلی اینترنت ، برای متصل کردن و مسیریابی یکپارچه صفحات مختلف وب از تکنولوژی IP و HTTP استفاده میکند ، در حالی که متاورس فاقد پروتکل این چنینی می¬باشد.
راه حل StageMeta برای آدرس دهی چیست؟
متاورس به پروتکلی نیاز دارد که به اندازه کافی برای کاربران ساده باشد و تمام متاورس ها بتوانند بدون هیچ خطری ، اسم یا آدرس مشابهی را برای فضا های مختلف به اشتراک بگذارند. و در حالی که راه حل های زیادی ارائه شده اند ، امیدوار کننده ترین راه حل مربوط به شرکت نوآورانه تکنولوژی stage meta میباشد.
Stage meta فناوری جدیدی را به نام تله پورت پلاک آدرس یا TPA ایجاد کرده است که نه تنها بعنوان یک سیستم نام گذاری و آدرس دهی عمل می¬کند ، بلکه نقش معبری را ایفا می¬کند که امکان مسیریابی بین متاورس ها را فراهم می¬کند.
TPA چیست؟
نبوغ تله پورت پلاک آدرس ها یا همان TPA ها نحوه کارکرد آنهاست. هر کدام از آدرس ها یک شناسه 6 کاراکتری می¬باشد که از 3 حرف و 3 عدد تشکیل شده و بیان کننده فضا های مختلف میباشد. کاربر فقط باید به این شناسه دسترسی داشته باشد و از آن برای عبور از معبر استفاده کند. در صورتی که سایر شرکت های متاورسی از تله پورت پلاک آدرس ها بعنوان پروتکل آدرس دهی مشترک استفاده کنند ، کاربر بدون توجه به اینکه در کدام متاورس قرار دارد میتواند به فضای مورد نظر منتقل شود.
تله پورت پلاک آدرس ها یک راه حلی طولانی مدت هستند. با توجه به اینکه 26 حرف انگلیسی و 10 عدد وجود دارند ، با محاسبه کردن 10*10*10*26*26*26 میتوانیم به 17،576،000 عدد شناسه منحصر به فرد دست یابیم. با اطمینان میتوان گفت که تعداد تله پورت پلاک آدرس های کافی وجود دارند که آنها را به امیدوارکننده ترین گزینه برای یک پروتکل یکپارچه تبدیل می¬کند.
با وجود تعداد بسیار زیاد شناسه ها ، اگر در این اکوسیستم ابزار اولیه ای برای ایجاد تله پورت پلاک آدرس ها وجود نداشت ، stage meta به انبوهی از افراد نیاز داشت تا این پلاک ها را mint کنند. این ابزار automatic minter engine نامیده میشود و همانطور از نامش پیداست ، به خریداران اجازه میدهد تا یک تله پورت پلاک آدرس دست نخورده را در لحظه خریدشان mint کنند.
این فرایند به آسانی و به سرعت انجام میپذیرد. تمام کاری که کابران نیاز است انجام دهند این است که وارد سایت stage meta شوند ، شناسه مورد نظر را وارد کنند ، و در صورت موجود بودن شناسه ، آنرا خریداری کنند. از دو روش خرید credit card و کیف پول های غیر متمرکز برای خرید میتوان استفاده کرد و تله پورت پلاک آدرس به محض اتمام خرید mint خواهد شد.
این سیستم به شرکت ها و افراد مختلف این امکان را میدهد که برای انتقال کسب و کارشان به متاورس ، شناسه درخور خودشان را بدست آورند.
Vanessa García مدیر تیم عملیاتی stage meta بازگو کرد : ما واقعا منتظر وقوع متاورس هستیم. ما به این موضوع فکر کردیم که چه چیزی میتواند بیشترین تاثیر را روی روند تحقق متاورس داشته باشد ، و به این نتیجه رسیدیم که باید راه حلی برای مسئله آدرس دهی وجود داشته باشد. García و تمام تیم stage meta مسیر طاقت فرسای دو ساله آزمون و خطا را پشت سر گذاشتند تا در نهایت به تله پورت پلاک آدرس ها دست پیدا کردند.
ما به این موضوع فکر کردیم که چرا متاورس های مختلف از سیستم های آدرس دهی متفاوتی استفاده میکنند که بسیار نا کارآمد هستند. پس ما به این ایده رسیدیم که مانند آدرس خیابان های دنیای واقعی ، فقط یک شناسه ساده به هر مکان اختصاص دهیم. بنابراین این ایده از اینجا تکامل یافت.
ارزش تله پورت پلاک آدرس ها در چیست؟
جدای از اینکه تله پورت پلاک آدرس ها راه حل بسیار مناسبی برای مسائل مربوط به آدرس دهی هستند ، دارایی های بسیار با ثباتی نیز هستند. بر خلاف سایر دارایی های دیجیتالی ، قیمت تله پورت پلاک آدرس ها فقط به موجودی آنها بستگی دارد که این موضوع باعث ثبات قیمت میشود و به مالک این اطمینان را میدهد که هرچه تله پورت پلاک آدرس های بیشتری به فروش برسند و موجودی آنها کاهش یابد ، این دارایی ارزش بیشتری پیدا میکند.
تله پورت پلاک آدرس ها واقعا امیدوار کننده ترین راه حل برای مسئله آدرس دهی متاورس میباشند که با سهولت استفاده ، قیمت های با ثبات و سیستم mint خودکار ، همگی بر روی بلاکچین اتریوم عرضه میشوند تا شفافیت و محافظت سیستم در برابر کلاهبرداری را به ارمغان بیاورند.
Stage meta در تورنتو مستقر است اما تیم آن در سراسر جهان بر روی تله پورت پلاک آدرس ها و اکوسیستم آن فعالیت انجام میدهند و برای آن برنامه ریزی میکنند.
منبع: https://finance.yahoo.com/news/stage-meta-introduces-teleport-plaque-150021208.html
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]