اطلاعات تماس
  • 021284*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140201097216222517
در دسترس نیست

خانم دکتر نوا انزلیچی دکتری روانشناسی از کالج جهانی کمبریج انگلستان

بیوگرافی دکتر نوا انزلیچى

کد: 140201097216222517

، (اخبار رسمی): همچنین ایشان بعنوان نفر برگزیده تحقیقات روانشناسی در حوزه جامعه شناسی و مردم شناسی نیز هستند که در عرصح تحقیق دارای جوایز متعددی می باشد .

بیوگرافی دکتر نوا انزلیچى
خانم دکتر نوا انزلیچی دکتری روانشناسی از کالج جهانی کمبریج

خانم دکتر نوا انزلیچى دانشجو سال اول دندانپزشکى از سچینوا روسیه و همچنین داراى مدرک دکتراى بین المللى روانشناسى و مشاوره  از کالج جهانی کمبریج انگلستان می باشد

خانم دکتر نوا انزلیچى دانشجو سال اول دندانپزشکى از سچینوا روسیه و همچنین داراى مدرک دکتراى بین المللى روانشناسى و مشاوره  از کالج جهانی کمبریج انگلستان و همچنین در حوزه ارائه سمینار هاى تخصصى روانشناسى نیز بصورت حرفه اى  فعالیت دارند.

رشته تحصیلی : دندانپزشک ، دکتری روانشناسى بالینی و مشاوره

محل تولد : استان آذربایجان شرقى ، شهر تبریز

دکتر  نوا انزلیچى تحصیلات ابتدایی را در شهر تبریز در مدرسه حنانه آغاز کرد و سپس دوره راهنمایی را در مدرسه شریف و دوره متوسطه را در دبیرستان گزینه برتر به پایان رساند. پس از دریافت دیپلم به قصد ادامه تحصیل  به رشته روانشناسى  بصورت آنلاین در کالج جهانی کمبریج انگلستان ثبت نام کرده و کاملا فشرده این رشته را گذرانده و درنهایت بدرجه عالى دکترا رسید .

او بخاطر علاقه ى شخصى اش به رشته دندانپزشکى به کشور روسیه مهاجرت کرده تا این رشته را هم فرا گیرد.

او که اکنون فردی موفق با مدرک دکترای روانشناسى است.  معتقد به این است که کسب دانش محدودیتی ندارد و انسان باید همیشه خود را به روز نگه دارد.

همچنین دکتر نوا انزلیچى از دوران نوجوانی بدلیل علاقه بسیار وافر به زبان ترکى استانبولى به صورت حرفه اى و استادى موفق به کسب مدرک این زبان هم شد.

وى از آنجایى که در رشته ى شنا و غواصى بسیار حرفه اى بود به دنبال این استعداد موفق به کسب مدرک این رشته هم نیز شده است و در این رشته شاگردان زیادی را تربیت و تعدادی از آن در مسابقات مهم بین المللی دارای مقام می باشند که این یک افتخار بزرگ برای یک مربی و معلم یا استاد است .

همچنین ایشان بعنوان نفر برگزیده تحقیقات روانشناسی در حوزه جامعه شناسی و مردم شناسی نیز هستند که در عرصح تحقیق دارای جوایز متعددی است .

امیدواریم که هر روز خبرای خوبی از این استاد فرهیخته و نامدار که با حس وطن دوستی همواره در خارج از کشور نیز پرچمدار و حافظ آبروی میهمن عزیزمان ایران است

خوشحالیم که فرزندان کشور عزیزمان ایران عزیز در عرصه های بین المللی دارای مدارج بالای علمی و تخصصی هستند و این چیزی نیست جز عشق به وطن و وابستگی به این خاک و مرز و بوم یعنی ایران عزیز

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021284*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بهداشت و درمان