اطلاعات تماس
  • 091983*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140201157221121817
در دسترس نیست

کارخانه زامیاد شاهرود با اشتغالزایی ۳۸۰۰ نفر کلنگ زنی شد

کلنگ زنی کارخانه زامیاد ۲ در شاهرود و بستری رونق و توسعه استان

کد: 140201157221121817

، (اخبار رسمی): ✍ کارخانه زامیاد شاهرود در زمینی به مساحت ۱۰۰ هکتار در شهرک صنعتی شاهرود احداث خواهد شد و با #سرمایه_گذاری ۴ هزار میلیارد تومانی و #اشتغال ۵۰۰۰ نفر؛ سالانه ۵۰ هزار دستگاه خودرو سواری، نیمه سنگین و سنگین تولید خواهد کرد.

کلنگ زنی کارخانه زامیاد ۲ در شاهرود و بستری رونق و توسعه استان
چرا کارخانه زامیاد شاهرود برای استان سمنان مهم است

 کارخانه زامیاد شاهرود در زمینی به مساحت ۱۰۰ هکتار در شهرک صنعتی شاهرود احداث خواهد شد و با #سرمایه_گذاری ۴ هزار میلیارد تومانی و #اشتغال ۵۰۰۰ نفر؛ سالانه ۵۰ هزار دستگاه خودرو سواری، نیمه سنگین و سنگین تولید خواهد کرد. نماینده شاهرود و میامی در مجلس با بیان اینکه کارخانه زامیاد در ۷۰ نقطه کشور درخواست تاسیس داشت، بیان کرد: با رایزنی‌های انجام شده و پیگیری‌هایی که صورت دادیم توانستیم مجوز این کارخانه را برای شاهرود اخذ کنیم. 

خانی همچنین از توسعه متوازن در شهرستان های شاهرود و میامی خبر داد و بیان کرد اعتبارات بسیار خوبی برای توسعه اقتصادی و اشتغال‌زایی در این دو شهرستان اخذ شده است.
 اشتغالزایی بالا، رونق و فعالسازی صنایع استان و به طور کلی رونق اقتصادی منطقه از جمله مزایای ایجاد کارخانه زامیاد شاهرود است.
تجربه تلخ کلنگ زنی ایجاد کارخانه #خودروسازی در شاهرود در سال ۱۳۸۹ (ایرانخودرو در زمان مدیرعاملی نجم الدین سمنانی) که با حضور کلیه مقامات ارشد استان و شهرستان انجام شد، در کنار هزاران وعده محقق نشده مشابه برای مردم منطقه، باعث شده تا مردم شریف شرق استان، با نگاهی خاص به این پروژه بنگرند که امید است این بار با یاری خداوند، تلاش و همت مسئولین شهرستان، استان و کشور شاهد اجرایی شدن این پروژه عظیم و بهره‌مندی مردم استان از آن باشیم.

شایان ذکر است در بهمن 1401 آیین واگذاری اسناد احداث کارخانه زامیاد 2 در زمینی به مساحت 100 هکتار در شهرک صنعتی شهرستان شاهرود با حضور علی اصغر خانی نماینده مردم شهرستان شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی، محمدرضا باقری مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان و سید محسن مرتضوی مدیرعامل شرکت زامیاد با حضور مدیران ارشد این شرکت با امضا اسناد مرتبط صورت پذیرفت.

 کانون نوآوران و فناوران؛ سازمان مردم نهاد تخصصی حوزه استارتاپ، کارآفرینی و اشتغال

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 091983*****
[نمایش اطلاعات]