اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140201167223322546
در دسترس نیست

استخدام بنیاد مسکن انقلاب اسلامی 1402

کد: 140201167223322546

، (اخبار رسمی): بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای تکمیل نیروی متخصص خود از میان داوطلبان واجد شرایطی که در آزمون پذیرفته شوند استخدام می‌کند. هر ساله در نیمه دوم بهمن ماه، بنیاد مسکن با برگزاری آزمون استخدامی، از میان فارغ‌التحصیلان واجد شرایط نیرو جذب می‌کند.

استخدام بنیاد مسکن انقلاب اسلامی 1402
استخدام بنیاد مسکن انقلاب اسلامی 1402

استخدام بنیاد مسکن انقلاب اسلامی 1402

بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای تکمیل نیروی متخصص خود از میان داوطلبان واجد شرایطی که در آزمون پذیرفته شوند استخدام می‌کند. هر ساله در نیمه دوم بهمن ماه، بنیاد مسکن با برگزاری آزمون استخدامی، از میان فارغ‌التحصیلان واجد شرایط نیرو جذب می‌کند. داوطلبان می‌توانند با آماده سازی مدارک خود و مطالعه شرایط ثبت نام، برای آزمون استخدام بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ثبت نام کنند.

مهلت ثبت نام استخدام بنیاد مسکن انقلاب اسلامی

برگزار کننده آزمون استخدامی بنیاد مسکن، مرکز آزمون‌های استخدامی جهاد دانشگاهی است. بنیاد مسکن انقلاب اسلامی هرساله با اعلام نیاز نیروی متخصص، دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی در این سازمان را منتشر کرده و مرکز آزمون‌های جهاد دانشگاهی اقدامات مربوط به ثبت نام داوطلبان و برگزاری آزمون تخصصی را اجرا می‌کند.

طبق زمان‌بندی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در سال گذشته، آزمون استخدامی بنیاد مسکن در نیمه دوم بهمن ماه برگزار شد. پیش‌بینی می‌شود در سال جاری هم دفترچه ثبت نام در آزمون در نیمه دوم بهمن ماه منتشر و ثبت نام از داوطلبان آغاز شود.

به اطلاع داوطلبان گرامی می‌رسانیم با انتشار دفترچه ثبت نام و باز شدن سایت بنیاد مسکن برای ثبت نام در آزمون، از طریق همین صفحه به اطلاع داوطلبان خواهیم رساند. همچنین طبق برنامه سال‌های قبلِ بنیاد مسکن، امکان تمدید بازه ثبت نام هم وجود دارد. همچنین داوطلبان عزیز می‌توانند در صورت اعتراض به نتایج آزمون استخدامی از طریق اینترنت اعتراض خود را ثبت کنند.

نحوه ثبت نام استخدام بنیاد مسکن

در ادامه نحوه ثبت نام در آزمون استخدامی بنیاد مسکن را برای همراهان عزیز شرح خواهیم داد. لازم به ذکر است ثبت نام آزمون استخدامی بنیاد ملی مسکن مستلزم خرید کارت الکترونیکی ثبت نام بوده و به صورت اینترنتی انجام می‌شود.

رشته‌های مورد نیاز استخدام بنیاد مسکن

براساس اعلام نیاز بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، سال گذشته در 21 رشته تخصصی آزمون اسخدامی از متقاضیان جذب در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اخذ شد. هر ساله با انتشار دفترچه، رشته‌های جدیدی در آزمون استخدامی اضافه و یا حذف می‌شوند. جدول زیر رشته‌های اعلام شده از سوی بنیاد مسکن در سال گذشته هستند. داوطلبان دقت داشته باشند که برای هر استانی که زندگی می‌کنند، رشته‌های متفاوتی اعلام نیاز می‌شود. بدیهی است که داوطلبان باید در رشته‌ای ثبت نام کنند که در استان محل زندگی‌شان ارائه شده است.

برای مثال استخدام بنیاد مسکن تهران، هرمزگان، فارس و… رشته‌هایی در آزمون خواهد داشت که در آن استان جذب می‌شوند. اطلاعات اینچنینی در دفترچه ثبت نام منتشر خواهد شد.

برای اطلاعات بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید.

منبع: https://b2n.ir/q54249

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کار و استخدام