اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140210167759722546
در دسترس نیست

ورود به سایت سازمان سنجش آموزش کشور

کد: 140210167759722546

، (اخبار رسمی): سایت سنجش، تنها سایتی است که دانشجویان و فارغ‌التحصیلان آن را به خوبی می‌شناسند. نحوه کار با این سایت از اهمیت زیادی برخوردار است، زیرا بسیاری از افراد در طول زندگی خود با آن مواجه خواهند شد. برای اطلاع از نحوه ثبت‌نام در آزمون‌های سراسری، انتخاب رشته استخدامی و دیگر امکانات، با ما همراه باشید.

ورود به سایت سازمان سنجش آموزش کشور
ورود به سایت سازمان سنجش آموزش کشور

سایت سنجش، تنها سایتی است که دانشجویان و فارغ‌التحصیلان آن را به خوبی می‌شناسند. نحوه کار با این سایت از اهمیت زیادی برخوردار است، زیرا بسیاری از افراد در طول زندگی خود با آن مواجه خواهند شد. برای اطلاع از نحوه ثبت‌نام در آزمون‌های سراسری، انتخاب رشته استخدامی و دیگر امکانات این سایت، با ما همراه باشید.

در این بازنویسی، سعی شده است که از کلمات و عبارات ساده‌تر و قابل فهم‌تری برای بیان متن استفاده شود. همچنین، ساختار جمله‌ها نیز ساده‌تر شده است تا متن روان‌تر و خواناتر شود.
معرفی سازمان سنجش آموزش کشور
وزارت علوم و فناوری برای گزینش و ارزیابی داوطلبان، مرکز آزمون‌شناسی را راه‌اندازی کرد. این مرکز مقررات لازم برای ورود به مراکز و دانشگاه‌های آموزش عالی را تعیین و تصویب می‌کند.

مرکز آزمون‌شناسی وزارت علوم به مرور زمان خدمات گسترده‌ای با اهداف مختلفی ارائه داده است. این خدمات شامل سنجش سطح سواد و دانش داوطلبان در مقاطع تحصیلی مختلف، شناسایی استعدادهای نخبه و افراد برتر، برگزاری آزمون‌های استخدامی برای سازمان‌های دولتی و غیر دولتی، برگزاری مسابقات و ثبت نام المپیادهای علمی دانشجویی در سطوح ملی و بین‌المللی و... است.

درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش برای ایجاد سیستم ارزشمند و هدفمند در زمینه‌های مختلف ارزیابی داوطلبان در زمینه‌های علمی، دانشگاهی، استخدامی و بین‌المللی ایجاد شده است. افراد با سطوح مختلف تحصیلی می‌توانند بر اساس نیازهای خود از خدمات این مرکز استفاده کنند.

با توجه به پیشرفت تکنولوژی و اینترنتی شدن فرایند بسیاری از سازمان ها، تمام خدمات ارائه‌شده توسط سازمان سنجش نیز به صورت مجازی ارائه می‌شود.

در سایت اطلاع‌رسانی سازمان سنجش برای هر یک از آزمون‌های دانشگاه‌های آموزش عالی، آزمون‌های استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی، آزمون‌های ملی زبان، آزمون‌های بین‌المللی و... قسمت جداگانه‌ای در نظر گرفته شده است. داوطلبان هر مقطع تحصیلی می‌توانند با مراجعه به هر یک از قسمت‌های مذکور اطلاعیه‌های منتشرشده در خصوص موضوع مورد نظر را مشاهده کنند و با توجه به زمان و شرایط ذکرشده برای هر آزمون مراحل مربوط به ثبت نام، پرداخت هزینه، دریافت کارت، اعلام نتایج و... را انجام دهند.
کنکورهای سراسری در سایت سازمان سنجش
سازمان سنجش آموزش کشور مسئول برگزاری آزمون‌های مهم کشوری از جمله کنکورهای کاردانی به کارشناسی، کنکور سراسری، کنکور ارشد و آزمون دکتری است. داوطلبان این آزمون‌ها برای ثبت نام و یا ویرایش اطلاعات خود باید از زمان ثبت نام هر یک از آزمون‌ها مطلع بوده و سپس با مراجعه به سایت سازمان سنجش، مشخصات و مدارک لازم را ارسال نمایند.

آزمون کاردانی در سازمان سنجش

برای داوطلبان آزمون کاردانی به کارشناسی پیوسته و ناپیوسته، سایت مجزای کاردانی سازمان سنجش به آدرس www.sanjesh.org در نظر گرفته شده است. داوطلبان با مراجعه به این سایت می‌توانند از اطلاعیه‌های منتشرشده و روند برگزاری آزمون مطلع شده و اقدامات لازم مانند ثبت نام، دریافت کارت ورود به جلسه، انتخاب رشته و اعلام نتایج را انجام دهند.

سایت کنکور سراسری در سازمان سنجش

تمامی مراحل ثبت نام، پرداخت هزینه، دریافت کارت ورود به جلسه و اعلام نتایج کنکور سراسری از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org انجام می‌شود. سازمان سنجش قبل از هر فرآیند، محدوده زمانی قرار گرفتن لینک هر یک از مراحل پذیرش در کنکور را اعلام می‌کند تا داوطلبان آمادگی لازم را داشته باشند.

وب‌سایت ارشد سازمان سنجش

وب‌سایت کارشناسی ارشد سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org مسئولیت انجام تمام مراحل مربوط به ثبت نام و اعلام نتایج نهایی ارشد را بر عهده دارد. داوطلبان می‌توانند برای انجام هر یک از مراحل کارشناسی ارشد به این سایت مراجعه کرده و اقدامات لازم را انجام دهند.

سایت دکتری سازمان سنجش

بخش سایت دکتری سازمان سنجش بر روی وب‌سایت سازمان سنجش قابل مشاهده است. آزمون دکتری علاوه بر آزمون کتبی، شامل فرآیند مصاحبه دکتری نیز می‌شود. داوطلبان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این دو مرحله به این سایت مراجعه کرده و روند هر یک از مراحل آزمون دکتری را پیگیری نمایند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش