اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140201207228917514
در دسترس نیست

5 راه برای ترکیب اسپیکر خانگی در چیدمان منزل

کد: 140201207228917514

، تهران , (اخبار رسمی): اگر شما از آن دسته افراد هستید که دوست دارند به هر بهانه دوستان و خانواده را دور هم جمع کنند؛ این مقاله مخصوص خودتان است! همانقدر که یک تلویزیون باکیفیت هنگام تماشای فیلم یا بازی کامپیوتری مهم است؛

5 راه برای ترکیب اسپیکر خانگی در چیدمان منزل
باند خانگی دنای

وجود یک اسپیکر قدرتمند نیز برای پخش صدایی شفاف و قوی و ایجاد حس و حال متناسب با تصویر، ضروری است. حال تصور کنید کارایی اسپیکر با زیبایی آن در ترکیب با چیدمان منزل ترکیب شود و به به، چه شود!

به طور کل، هرچیزی که به لحاظ کاربرد، ارزش هزینه کردن را دارد، باید از نظر زیبایی شناسی نیز قابل قبول باشد. ترکیب اسپیکر خانگی در چیدمان منزل نیز، همین کارایی را دارد. یعنی علاوه بر کاربرد پخش صدا، باید تاثیر مثبتی بر زیبایی ظاهر و چیدمان منزل نیز داشته باشد.

برای اینکه این وسیله‌ی صوتی را با زیبایی منزل همراه کنیم در ادامه‌ی مقاله با ما همراه شوید.

گزینه‌های پیش رو را بررسی کنید

ممکن است این وسوسه به سراغ شما بیاید که به نزدیکترین فروشگاه، یا حتی پرآوازه‌ترین آنها، بروید، یکی از محصولاتی که چشمتان را گرفت خریداری کرده و برگردید. اما در انتها خود را در مقابل یک وسیله‌ی قدرتمند اما نامناسب با دکور منزل بیابید. پس پیش از اقدام، در مقابل این وسوسه مقاومت کنید. زیرا فاکتورهای مهم زیادی هستند که هنگام خرید اسپیکر خانگی، چه از نوع دیجی دار و چه رقص نوردار باید مدنظر داشته باشید.

هر نقطه از منزل، برای کاربرد خاصی طراحی شده است. از طرف دیگر، بازار لوازم صوتی و تصویری، دنیایی از مدل، رنگ، کاربرد و نوع است. پس پیش از خرید، درباره‌ی هدف خرید، جای اسپیکرها و سیم‌کشی آنها خوب فکر کنید.

بررسی کنید که با توجه به شرایط شما، اسپیکرهای قابل نصب بهترند یا قابل حمل؟

با توجه به کارکرد اسپیکرها و اندازه‌ی آنها، اسپیکرهایی که در دیوار، روی دیوار یا سقف نصب می‌شوند طرفداران خود را دارند. اما یکی از بزرگترین معایب این اسپیکرها این است که به دیوارها آسیب می‌زند؛ گذشته از تاثیر منفی ظاهر، برای منازل اجاره‌ای، گزینه‌ی مناسبی نیستند. پس شاید گزینه‌هایی که آزادانه در هر نقطه قرار می‌گیرند، گزینه‌های مناسبتری باشند.

از طرف دیگر، نصب اینگونه اسپیکرها کاری فنی است و باید اهل فن آن را انجام دهند؛ پس شاید عده‌ای اسپیکری را ترجیح دهند که هم در مکان قرارگیری آن آزادی عمل دارند، هم با یک بار بررسی فنی و خرید آن، دیگر با مرحله‌ی فنی دیگری مواجه نباشند.

اصول ابتدایی ترکیب اسپیکر با دکوراسیون را بشناسید.

یکی از این اصول اولیه، این است که سیستم صوتی به خوبی در چیدمان جا بیفتد. یعنی شبیه یک عضو جداگانه و متفاوت به نظر نیاید. مانند غریبه‌ای در یک جمع صمیمی. می‌توانید بعد از موارد فنی و اصلی اسپیکر، به ظاهر آن نیز توجه کنید و هماهنگی آن با چیدمان را لحاظ کنید.

پیش از ترکیب اسپیکر در چیدمان، ابتدا از لحاظ متعادل بودن و توزیع مناسب صدا، مطمئن شوید.

از آنجا که کارکرد اصلی اسپیکر و سیستم صوتی، پخش صدا و موسیقی است، نباید این کارکرد فدای ظاهر و چیدمان شود. به همین خاطر، باید اول جایگذاری درست آن را مشخص کنید.

برای شناخت نحوه‌ی درست جایگذاری اسپیکر خانگی اینجا را کلیک کنید.

گذشته از جایگذاری درست اسپیکرها، به وسایل منزل نیز باید توجه داشته باشید. اگر منزل فرش و پرده‌های ضخیم و مبلهایی این چنینی داشته باشید، صدا را به خود جذب می‌کنند. از طرف دیگر، اگر کف اتاق سنگ است و دیوارها خالی هستند، صدا بازتاب خواهد داشت و باز هم صدای کاملی نخواهید داشت. بهتر است فضا ترکیبی از این دو حالت باشد تا به یک تعادل برسد.

اتاق پخش صدا آماده کنید.

اگر امکانات آن را دارید، می‌توانید یکی از اتاقها را برای قرار دادن اسپیکر خانگی و لوازم پخش صدا اختصاص دهید. این اتاق را می‌توانید کاملا طبق استانداردها و ضروریات سیستم صوتی آماده سازی کنید و از گوش کردن موسیقی در این اتاق نهایت لذت را ببربد.

اگر می‌خواهید اسپیکرهایی باکیفیت و در عین حال با ظاهری خاص و زیبا داشته باشید به سایت دناکالا، سر بزنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دناکالا

دنای واقع در ایران، یکی از پیشگامان صنعت لوازم صوتی تصویری است که در سال 1391 با مأموریت “حس کیفیت برتر” تأسیس شد دنای یکی از برترین تولیدکننده تلویزیون، اسپیکر خانگی، گیرنده دیجیتال و ضبط ماشین است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]