اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140201227232722585
در دسترس نیست

قیمت مخزن استیل

کد: 140201227232722585

، (اخبار رسمی): اگه به دنبال قیمت مخزن استیل هستید ما در این مطلب در مورد مخزن استیل، مشخصات فنی و قیمت برایتان توضیح میدهیم پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

قیمت مخزن استیل
قیمت مخزن استیل
قیمت مخزن استیل
قیمت مخزن استیل
قیمت مخزن استیل
قیمت مخزن استیل

پارامترهای زیادی در تولید مخزن استیل نقش دارند، از این رو قیمت مخزن استیل تحت تاثیر عوامل زیادی قرار می‌گیرد. یکی از عوامل تعیین کننده قیمت مخزن استیل مشخصات فنی آن از قبیل ظرفیت، فشار، گرما، نوع مواد داخل مخزن افقی یا عمودی بودن آن و وجود تجهیزات جانبی مانند شیشه جانبی، همزن می‌باشد. گیربکس، آبنما، نردبان، گیربکس برقی. یکی دیگر از عوامل فنی که بر قیمت مخزن استیل تأثیر می‌گذارد، تعداد جداره‌های  آن است. به طور معمول قیمت مخزن‌های دوجداره و سه جداره استیل بیشتر از قیمت ورق تک جداره است.

یکی دیگر از عوامل تعیین کننده در قیمت مخزن، قیمت ورق استیل است. علاوه بر عواملی مانند گرید، ضخامت و وزن که بر قیمت ورق های استیل تاثیر می گذارد، قیمت ورق‌های استیل نیز تحت تاثیر نوسانات بازار روزانه تغییر می‌کند. برای مشاهده قیمت روز ورق استیل می توانید به سایت استیل صنعت مراجعه نمایید.

ویژگی مخزن استیل  

مخزن استیل ویژگی‌های خاصی دارند. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های آن‌ها مقاومت در برابر زنگ زدگی آنهاست. از این مخازن برای حمل و نقل مواد مهم و با ارزش نیز استفاده می‌شود. این مخازن به صورت تک جداره، دو جداره و سه جداره تولید می‌شوند. در این مخازن هیچ احتمالی از پوسیدگی، شکستگی و یخ زدگی وجود نخواهد داشت. این نوع تانک ها می توانند ۱۰۰ درصد آب را بدون مواد اسیدی نگهداری کنند.

انواع مخزن استیل بر حسب کاربرد و تعداد جداره  

مخازن استیل بر حسب کاربرد و تعداد جداره آن به سه دسته اصلی زیر تقسیم بندی می شود:

  •        مخزن استیل تک جداره
  •        مخازن استنلس استیل دو جداره
  •        پروسس تانک یا تانکر استیل سه جداره
  • هر کدام از این سه دسته کاربرد منحصر به فرد خود را داشته و در جای مناسب خود به کار برده می شود.

    آشنایی با مخزن استنلس استیل  

    استنلس استیل یک نوع فولاد ضد زنگ با مقاومت بالا است، که در آن بیشتر بحث خوردگی  و بهداشت مطرح است، این نوع مخازن که جهت نگهداری و یا حمل مواد با اهمیت از جمله دارویی و غذایی و چه از جنبه شیمیایی و اسیدی مورد استفاده قرار می‌گیرد. از ویژگی های استینلس استیل، می توان به شکل پذیری عالی و مقاوم در برابر پوسته شدن، مقاوم در برابر اکسایش و خزش در دمای بالا اشاره کرد. بیشترین کاربرد استنلس استیل در ساخت تجهیزات آشپزخانه های صنعتی و هتل ها، رستوران ها، بیمارستان ها، در مصارف پزشکی، صنعتی و عمل آوری مواد شیمیایی، کارخانه های لبنی، کارخانه های تولید روغن نباتی، نگهداری مواد شیمیایی، کارخانه های تولید مواد غذایی، کشتارگاه ها، تانکر حمل مواد است.

     برای افزایش مقاومت در برابر خوردگی در محیط های خاص و همچنین سازنده مخازن استنلس استیل جهت افزایش مقاومت در برابر اکسیداسیون در ترکیب آن ها ازعناصری مانند نیکل، آلومینیوم،مس، گوگرد،فسفر،وغیره استفاده می کند که هر کدام ویژگی های خاصی را به آن می بخشند.تیم طراحی و تولید مبدل سازان کیمیا قادر است پاسخگوی نیازمندی های شما در عرصه ساخت مخازن استنلس استیل و تجهیزات کنترلی مورد نیاز بر روی آن باشد. ما در مبدل سازان کیمیا با انجام تست های مورد نیاز از جمله تست های هیدرواستاتیک و نیوماتیک و  تست های جوش از جمله تست رادیوگرافی و… بنا به درخواست مشتری ارائه نمایید، و در ضمن با ارائه مستندات لازم، ضمانت نامه و گارانتی کالا رضایت و اعتماد شما را بدست می آوریم.

    ظرفیت و حجم مخازن استیل  

    تولیدات مخازن استنلس استیل مبدل سازان کیمیا در یکی از این رده‌ها قرار می گیرد:

  •        مخزن استیل کوچک: 20 لیتر تا 500  لیتری.
  •        مخازن استیل صنعتی نیمه سنگین: 500 لیتری تا 100000 لیتر (100 مترمکعب)
  •        مخازن استیل صنعتی سنگین: 100000 لیتر تا 500000 لیتر بصورت ساخت در محل پروژه شما انجام می گیرد.
  •  لازم به ذکر است سایز مخازن استیل با توجه به نیاز و پروژه شما قابل تغییر است. بمنظور استعلام قیمت هریک از این مخازن با حجم مورد نظر با واحد فروش گروه صنعتی مبدل سازان کیمیا تماس حاصل فرمایید.

    خرید مخزن استیل  

    بسیاری از خریداران محترم در زمان خرید مخازن استیل به نکات فنی و موارد تکنیکالی اهمیت زیادی نمی‌دهند و به همین دلیل ممکن است در انتخاب و خرید مخزن استیل  دچار ضرر و اشتباهات جبران ناپذیری گردند. از این‌رو کارشناسان گروه صنعتی مبدل سازان کیمیا با رعایت مراحل صحیح کاری در تلاش هستند محصولات مناسبی را به مشتریان خود پیشنهاد می‌دهد. لازم به ذکر است خریداران مخازن استیل این نکات را در هنگام خرید رعایت کنند تا خریدی آسوده و موفق داشته باشند. بیشتر خریداران در مرحله نخست به سایز مخازن، قیمت و محل قرارگیری آن‌ها توجه می‌کنند. هرچند موارد ذکر شده مهم می‌باشند ولی هیچ‌کدام اولویت به حساب نمی‌آیند. مهمترین نکاتی که قبل از خرید مخزن استیل باید به آن‌ها توجه کرد، نوع متریال مصرفی (جنس مخزن) و طراحی، نحوه ساخت مخازن (نوع جوشکاری WPS و NDT) است که با استفاده از آن‌ها، خریداران می‌توانند بهینه‌ترین محصول را با حداکثر کارایی و کیفیت تهیه نمایند.

    حرف آخر  

    برای خرید مخزن استیل کافیست به یک سری از نکات مهم توجه کنید تا بهترین خرید را تجربه کنید موارد مهم نوع متریال مصرفی، طراحی و نحوه ساخت مخازن استیل است. بودجه همیشه یک عامل مهم در فرآیند تصمیم گیری است، قیمت مخزن استیل با توجه به نوع کاربرد، ظرفیت، جنس مخزن، ضخامت ورق، نوع جوش، براساس شکل ظاهری، نوع جداره متفاوت است، بنابراین ارائه یک قیمت واحد برای ما مقدور نیست. البته که تغییرات روزانه قیمت در این خصوص هم مزید بر علت است که امکان نمایش قیمت در سایت مبدل سازان کیمیا به صورت دائمی ممکن نباشد. در مجموع، ما با درک شرایط مشتریان تمام تلاش خود را برای ارائه منطقی‌ترین قیمت مخزن استیل متناسب با کیفیت محصولات خود در نظر گرفتیم؛ تا رضایت مشتری که اصلی‌ترین هدف ما در مبدل سازان کیمیا است را، به دست آوریم. شما خریدار محترم برای دریافت قیمت مخزن استیل کافیست به سایت مبدل سازان کیمیا مراجعه کنید تا از طریق راه های ارتباطی با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

    ### پایان خبر رسمی

    اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

    پروفایل ناشر گزارش تخلف
    اطلاعات تماس
    [نمایش اطلاعات]
    منتشر شده در سرویس های:

    صنعت و تولید | تجارت و بازار