اطلاعات تماس
  • 090211*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140201247234321991
در دسترس نیست

معرفی بهترین تولیدکننده در قزوین انواع بطری های پلاستیکی

بهترین تولیدکننده در قزوین انواع بطری های پلاستیکی

کد: 140201247234321991

، (اخبار رسمی): امروزه و در زندگی روزمره افراد، بطری های پلاستیکی نقش بسیاری دارند. این بطری ها برای نگه داری مواد مختلف مانند مواد آرایشی، شوینده و… استفاده می شوند. مراحل تولید این بطری ها با توجه به نوع آن ها متفاوت است. از جمله بهترین و مرغوب ترین بطری ها از جنس پلی اتیلن ترفتالات یا PET است

 بهترین تولیدکننده در قزوین انواع بطری های پلاستیکی
بطری پلاستیکی

پت از سال ۱۹۷۷ وارد بازار مواد پلیمیری شده و به مصرف صنعتی و سپس خانگی رسیده است. در ادامه نیز به نحوه تولید آن ها میپردازیم. در فروشگاه اینترنتی اطلس پلی مر آسیا می توان به خرید بطری مواد غذایی و … اقدام نمود.

معرفی ظروف پت

همانطور که گفته شد پلی اتیلن ترفتالات از پر مصرفترین پلی استرها بود و موارد مصرف گسترده ای دارد. در میان کاربردهای آن استفاده از این ماده در تولید انواع بطری رشد چشمگیری داشته است. و راز موفقیت آن را می توان، شفافیت، چقرمگی، قدرت شکل گیری و جهت گیری و عدم تاثیر گذاری بر ترکیبات شیمیایی ماده محتوی است و البته مقاومت آن در برابر اسید و بازها غلیظ کم است. همچنین این ماده سبک و ارزان و قابل بازیافت است. این ماده بسته به ترکیبات می تواند مات یا شفاف باشد و همانند اکثر پلاستیک ها از هیدروکربن های نفت تولید می شود البته در ابتدا ساخت بطری های پلاستیکی پت پلیمریزه شده تا زنجیره های مولکولی طولانی ایجاد شود که برای جلوگیری از عدم انطباق بین یک دسته پت لازم است. پس تشکیل این زنجیره ها که به آن ها پلاستیک گفته می شود فرآیند تولید بطری آغاز می شود. جهت خرید بطری مواد شوینده و خرید بطری مواد غذایی مرغوب و استاندارد بهتر است به فروشگاه و تولیدی های معتبر مانند اطلس پلیمر آسیا مراجعه کرد.

موارد مصرف و کاربرد بطری های پلاستیکی

بطری های پلاستیکی که از پت ساخته می شوند در موارد متنوع و مختلفی کاربرد دارد که انواع مختلف آن در فروشگاه اطلس پلیمر آسیا موجود بوده و می توان به راحتی برای خرید بطری مواد غذایی و… از آن اقدام نمود. انواع کاربرد بطری های پلاستیکی:

بطری نوشیدنی: مهم ترین کاربرد پت در تولید بطری نوشابه است و ویژگی آن نیز مقاومت در برابر شکنندگی و عبور پذیری محدود نسبت به اکسیژن جهت نگه داری و حمل نقل آن است و در ۸ سایز تولید می شوند.

بطری آب : بطری آب معدنی و آب آشامیدنی شامل سه بخش هستند:

  •  مخزن ۲۰ لیتری که به عنوان ظروف نگه داری آب و آب سرد کن ها در ادارات و اماکن عمومی استفاده می شود.
  •  بشکه های ۱۵ تا ۳۲ لیتری که برای مصارف عموم است.
  •  و آخرین مورد نیز بطری کوچک آب معدنی است.

بطری ها و ظروف مواد غذایی : بیشترین مصرف این جنس بطری در اختیار مواد غذایی و روغن های خوراکی ، بطری کره بادام زمینی، انواع قهوه، ادویه جات، سس ها و… است.

مزایا و معایب بطری پلاستیکی

  • به طور حتم استفاده از این بطری ها دارای مزایا و معایبی است که در ادامه اشاره می شود. خرید بطری مواد آرایشی و خرید بطری مواد شوینده از سایت اطلس پلیمر آسیا بسیار آسان است.
  • باز و بسته شدن راحت درب آن ها
  • زیست تخریب پذیر بوده و قیمت ارزانی دارند.
  • قابل بازیافت هستند
  • تنوع بالای رنگ
  • استحکام کششی بالا
  • داشتن قابلیت لیبل زنی مطلوب
  • مورد تایید سازمان غذا و دارو بوده زیرا از فلزات سنگین برای کاتالیزور استفاده نشده است.

فرآیند تولید بطری پت

تبدیل پت به بطری به طور خلاصه شامل دو مرحله است:

مرحله اول: ماده پت به وسیله دستگاه های تزریقی و قالب گیری تزریقی به بطری کوچک مانند لوله های آزمایشگاهی تبدیل می شوند و جای درب آن ها و شیارها تشکیل می شود به این محصول اولیه که بدست آماده اصطلاحا پریفور گفته می شود.

مرحله دوم: طی این مرحله فرم نهایی بطری شکل می گیرد. پریفور که از قبل آماده شده است دوباره در این مرحله به وسیله دستگاه بادکن پت با باد گرم، گرم و کشیده می شود و در نهایت فرم نهایی خود را می گیرد. خرید بطری مواد آرایشی و خرید بطری مواد شوینده احتیاج به دانستن نکات مهمی است تا محصول جنس مرغوبی داشته باشد بنابراین می توان با مراجعه به اطلس پلیمر آسیا آسوده خرید کنید.

دستگاه های مورد نیاز ساخت بطری پت

 بطری های پت موجود در اطلس پلیمر آسیا که جهت خرید بطری مواد آرایشی و یا خرید بطری مواد غذایی از آن دیدن می کنید به وسیله دو دستگاه مطرح شده در زیر ساخته می شوند:

دستگاه تزریق پریفور: این دستگاه بدنه فلزی بزرگ و قدرتمند دارد. در ابتدا ماده خام پت که به شکل خاکه یا دانه گونه است از طریق قیف تغذیه وارد محفظه ای شده که در آن جا حرارت دیده و نرم و ذوب می شود. سپس با فشار به داخل قالب نرمی به نام قالب پریفور شده و شکل اولیه خود را می گیرد.

دستگاه بادکن پریفور: این دستگاه جهت تبدیل پریفور به بطری نهایی مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه با بهره گیری از حرارت ناشی از دستگاه تزریق بادی، پریفور را باد کرده و به شکل بطری در می اورد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 090211*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید