اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140201277239318366
در دسترس نیست

نقش عطر و ادکلن در جذب افراد!

کد: 140201277239318366

، (اخبار رسمی): امروزه یکی از بهترین گزینه‌هایی که برای جذب افراد مورد ‌استفاده قرار می ‌گیرد عطر و ادکلن‌ها هستند. برندهای مختلفی در بازار وجود دارند که از چند ده هزار تومان تا چند ده میلیون تومان قیمت دارند. هر یک از آنها با استفاده از مواد اولیه گوناگون تولید شده و رایحه متفاوتی دارند.

نقش عطر و ادکلن در جذب افراد!
نقش عطر و ادکلن در جذب افراد!
نقش عطر و ادکلن در جذب افراد!
نقش عطر و ادکلن در جذب افراد!
نقش عطر و ادکلن در جذب افراد!
نقش عطر و ادکلن در جذب افراد!

رایحه عطر و ادکلن می‌ تواند تاثیر زیادی در روحیه افراد و یا جذب افراد دیگر داشته باشد. بارها دیده شده است که برخی از افراد برای خرید بهترین عطرهای مردانه یا زنانه مبلغ هنگفتی خرج می‌کنند؛ به نظر شما آیا خرید عطر و ادکلن‌های گران قیمت لازم است؟ اگر می‌ خواهید با نقش عطر و ادکلن در جذب افراد و اهمیت استفاده از آن‌ها و موارد پیرامون این موضوع آشنا شوید این مطلب را تا انتها مطالعه نمایید.

فواید و اهمیت استفاده از عطر و ادکلن‌ها!

استفاده از عطر و ادکلن دارای فواید بسیار زیادی است. اهمیت استفاده از آن به حدی مورد توجه قرار گرفته که این روزها تمامی افراد از یک عطر و ادکلن مخصوص برای خود استفاده می ‌کنند. از مهم‌ترین فواید استفاده از عطر و ادکلن‌ها می‌ توان به تقویت روحیه اشاره نمود. رایحه یک عطر و ادکلن باعث تقویت روحیه افراد مختلف می‌ شود. عطرها نقش مهمی در بهبود خلق ­و خوی افراد داشته و روی زندگی یکدیگر تاثیر زیادی می ‌گذارند. افزایش میل جنسی نیز از دیگر فواید استفاده از عطر شناخته می ‌شود. رایحه‌ها می‌ توانند به­ عنوان یک راه درمانی مورد استفاده قرار گیرند. زمانی که شما از یک عطر استفاده می ‌کنید تاثیر زیادی در مغز شما می‌ گذارد. مواد گوناگونی که در عطرها وجود دارند موجب کاهش اضطراب و استرس شما خواهند شد.

از بین بردن بوی بد بدن نیز از دیگر فواید استفاده از عطر و ادکلن شناخته می ‌شود. تداعی خاطرات با عطر و فواید آرام ­بخشی آن نیز مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. اگر از یک عطر بسیار مرغوب برای خود استفاده نمایید می ‌توانید تمرکز خود را افزایش داده و اعتماد به­ نفس خود را بالا ببرید. از تمام این موارد که بگذریم استفاده از عطر در جذب جنس مخالف نیز اهمیت بسیار زیادی دارد. رایحه عطرهای دلنشین موجب جذب جنس مخالف خواهد شد. علاوه ­بر آن اگر شما در جمع دوستان خود نیز قرار بگیرید می ‌توانید با استفاده از یک عطر مرغوب دوستانتان را جذب خود کرده روحیه بالایی به دست آورید.

بررسی عطر در جذب افراد!

اگر بررسی عطر در جذب افراد را مدنظر داشته باشیم به نتایج جالبی دست پیدا خواهیم کرد. دانشمندان آمریکایی با تحقیقات خود روی زوج‌های جوان به این نتیجه رسیده‌اند که رایحه‌‌ عطر روی مغز آنها تاثیر زیادی گذاشته و چهره را زیباتر نشان می ‌دهد. در طی سال‌های متوالی عطر به­ عنوان یک وسیله برای بهبود کیفیت ظاهر یک فرد مورد استفاده قرار می ‌گیرد. پژوهشگران در یک آزمایش به این نتیجه رسیدند که میزان زیبایی افراد می ‌تواند تحت تاثیر بوی خوش قرار گیرد.

اگر از عطر بسیار مرغوب استفاده شود این تاثیر بیشتر خواهد بود. به گفته روانشناسان عطرهایی که رایحه‌ای ملایم و دلنشین دارند منجر به جذب بیشتر افراد خواهد شد. زمانی که شما در یک جمع و در میان افراد قرار می ‌گیرید با داشتن یک رایحه خوش می توانید به جذب آن‌ها کمک کنید. انتخاب یک اثر مناسب که رایحه مطلوبی داشته باشد اهمیت زیادی در جذب افراد دارد این روزها عطر‌های گوناگونی برای آقایان و خانم‌ها وجود دارند که هر یک از آنها به نوبه خود به­ عنوان یک جذب­ کننده قوی شناخته می ‌شوند.

چه عطری برای خود خریداری نماییم؟

با توجه به افزایش شدید قیمت‌های عطر و ادکلن در بازار، در اینجا قصد داریم دو عطر پرطرفدار در بازار ایران که علاوه بر اورجینال بودن، از قیمت نسبتا مناسبی نیز برخوردار هستند و می‌توان به عنوان یک عطر امضا روی آن حساب کرد، را به شما معرفی نماییم:

1) ادکلن کلاب د نایت مردانه | Armaf Club de Nuit Intense

یکی از بهترین انواع عطرها برای آقایان آرماف کلاب د نایت اینتنس است. این عطر در سال 2015 طراحی و به بازار آمد و جز پرفروش‌ترین عطرهای مردانه در ایران به شمار می‌آید. جالب است بدانید که این عطر به گفته بسیاری از استفاده کنندگانش رایحه مشابه عطر کرید اونتوس دارد. ماندگاری و پخش بوی عطر کلاب د نویت اینتنس نیز در حد نسبتا خوبی است و می‌توانید آن را به عنوان هدیه نیز برای دوستانتان خریداری نمایید. نت‌های تشکیل دهنده عطر Armaf Club de Nuit Intense عبارتند از:

  •  نت‌های اولیه: لیمو ترش زرد - انگور فرنگی سیاه - آناناس - سیب
  •  نت‌های میانی: درخت توس - گل یاسمن سفید - گل رز
  •   نت‌های پایانی: مشک - عنبر - نعناع هندی - ترنج - وانیل
  • 2) ادکلن ساکریفایس زنانه | Ajmal Sacrifice for Her

    عطر اجمل ساکریفایس یکی از عطرهای پرطرفدار برای بانوان است که در سال 2007 طراحی شد. عطر ساکریفایس به دلیل مناسب بودن قیمت و کیفیتی که دارد، مورد توجه قرار گرفته است و بانوان زیادی در ایران از آن استفاده می‌کنند. نت‌های بویایی تشکیل دهنده عطر Ajmal Sacrifice for Her عبارتند از:

  •   نت‌‌های اولیه: گل یاسمن - نت‌های آبی (اقیانوسی)
  •  نت‌های میانی: وانیل - شکوفه پرتقال
  •   نت‌های پایانی: مشک - عنبر
  • خرید عطر اورجینال با گارانتی و ضمانت مادام العمر!

    عطرها از مجموعه‌های گوناگونی قابل خریداری هستند اما برای خرید اورجینال نباید به هر فروشگاهی اعتماد کرد! این روزها عطرهای تقلبی در بازار افزایش چشمگیری پیدا کرده‌اند و متاسفانه عده‌ای سودجو این عطرها را به عنوان اورجینال به فروش می‌رسانند؛ به دلیل شباهت ظاهری که نسخه‌های تقلبی با اورجینال دارند، معمولا افراد غیرمتخصص نمی‌توانند آن را شناسایی کنند و پس از استفاده متوجه این موضوع خواهند شد که کار از کار گذشته است! پیشنهاد ما به شما خرید عطر از یک فروشگاه مطمئن و مورد اعتماد است که به شما تضمین اصالت دهد.

    درین عطر، بهترین فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن در ایران!

    فروشگاه درین عطر، اولین فروشگاه عطر و ادکلن در ایران است که تمامی عطر و ادکلن‌های موجود در بازار از جمله عطرهای معرفی شده در مطلب فوق را به همراه کارت گارانتی مادام العمر اصالت به دست مشتریان می‌رساند تا خیال شما از خرید عطر اورجینال و اصل، کاملا آسوده باشد.

    همچنین نسخه دستریز اکثر عطرها در حجم 5 میلی لیتر در سایت درین عطر موجود است که شما می‌توانید پیش از خرید نسخه با حجم بالا، ابتدا عطر را تست کرده و در صورت رضایت و مورد پسند بودن، آن را خریداری نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید به سایت درین عطر به نشانی www.dorinatr.com مراجعه نمایید و یا با شماره تلفن 22868978-021 تماس بگیرید.

    نتیجه گیری

    در این مطلب سعی شد تا اهمیت استفاده از عطر و ادکلن‌ها و نقش عطر و ادکلن در جذب افراد بررسی شود. همچنین دو عطر قیمت مناسب و با کیفیت که این روزها می‌توانید خریداری کنید، به شما معرفی شدند. امیدواریم این مطلب مورد توجه‌تان قرار گرفته باشد و اطلاعات مفیدی را کسب کرده باشید.

    ### پایان خبر رسمی

    اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

    پروفایل ناشر گزارش تخلف
    درباره منتشر کننده:

    Dorin

    اطلاعات تماس
    [نمایش اطلاعات]
    منتشر شده در سرویس های:

    سلامت و زیبایی | مد و لباس