اطلاعات تماس
  • 021882*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140201277239522523
در دسترس نیست

معرفی بهترین مرکز آموزش ریموو تاتو در ایران با آموزش‌های آنلاین و حضوری

کد: 140201277239522523

، تهران , (اخبار رسمی): برداشتن و پاک کردن خال‌کوبی یا ریموو تاتو، یکی از رشته‌های مهم و تخصصی زیبایی است که این روزها آکادمی سعیده نیک‌مهر با ارائه‌ی آموزش‌های آنلاین ویدیویی و حضوری، در ارتقاء این دانش در ایران پیشگام بوده است.

معرفی بهترین مرکز آموزش ریموو تاتو در ایران با آموزش‌های آنلاین و حضوری
معرفی بهترین مرکز آموزش ریموو تاتو در ایران با آموزش‌های آنلاین و حضوری

به مانند هر رشته‌ی تخصصی دیگر، برداشتن تاتوهای قدیمی و بدرنگ نیز این روزها به انواع تکنیک‌ها و روش‌های نوآورانه مجهز شده و در این راه افراد پیشگام زیادی توانسته‌اند تا اصول صحیح این کار را به هنرجویان آموزش داده تا برداشتن تاتوها با کمترین عوارض و موثرترین روش انجام شود.

شاید اگر بخواهیم به الگوهای جهانی و بین‌المللی در زمینه‌ی آموزش برداشتن خال‌کوبی یا ریموو تاتو اشاره کنیم می‌توان از «فی آکادمی» به آدرس phi-academy.com و همچنین «لیزرکلینیک» به آدرس laserallclinic.com نام برد که چه در حوزه‌ی به‌کارگیری انواع دستگاه‌های جدید لیزر و چه در زمینه‌ی آموزش در دنیا پیشرو بوده‌اند.

در ایران نیز، سعیده نیک‌مهر، از آن دسته از اساتیدی است که در ایران با راه‌اندازی آکادمی آموزش ریموو تاتو به نام آکادمی سعیده نیک‌مهر به آدرس https://saeedehnikmehr.com و با برگزاری دوره‌های آنلاین و ورکشاپ‌های حضوری، توانسته نقش موثری در تربیت صدها متخصص نخبه در این امر در ایران ایفا کند.

سعیده نیک‌مهر که خود  مستر آکادمی ویتاهیل، نخبه ریموو آکادمی iwi و عضو رسمی آکادمی پورپیگمنت و گلوری است، خود سال‌ها در این حوزه فعالیت کرده و در طی آموزش‌های مجازی و حضوری خود، انواع روش‌های ریموو تاتوی ابرو، ریموو تاتوی خط چشم، ریموو تاتو خط لب و ریموو تاتو بدن را آموزش می‌دهد.

مخاطبین این دوره‌ها و ورکشاپ‌ها پیگمنترها، تکنسین‌های سالن‌های آرایشی و علاقه‌مندان به کسب درآمد در حوزه‌های آرایشی هستند و آکادمی سعیده نیک‌مهر به این وسیله توانسته است راهگشای علاقه‌مندان بسیاری در این زمینه باشد.

آموزش‌های ویدیویی ریموو تاتو سعیده نیک‌مهر شامل چه موضوعاتی است؟

یکی از مزایای آموزش ریموو تاتو در آکادمی سعیده‌ نیک‌مهر، استفاده از آخرین تکنیک‌ها و ابزارها و مواد روز دنیا است که در طی ویدیوهای آموزشی، به صورت کاملا گویا و با کیفیت، در اختیار هنرجویان از سراسر ایران قرار گرفته است. این دوره‌های آموزشی آنلاین شامل دوره آموزشی ریمو تاتو با مواد برند رژوی آمریکا (rejuvi) به صورت تک‌جلسه‌ای، آموزش ریموو تاتو با مواد کالرلیفت  به صورت چندجلسه‌ای، آموزش آنزیم‌تراپی و کوکتل‌درمانی است.

ورکشاپ‌های حضوری ریموو تاتو

همچنین این مجموعه ورکشاپ های حضوری یک روزه دارد که تمام موارد مربوط به ریموو تاتو ابرو، ریموو تاتو خط چشم، ریموو تاتو خط لب و ریموو تاتو بدن را آموزش می دهد که مهمترین ویژگی‌های ورکشاپ حضوری کارکردن بر روی مدل زنده، فرصت یک روز کارآموزی در سالن، ارائه لوگو و مدرک پایان دوره، پشتیبانی نامحدود تجهیزات کامل آموزشی و آموزش ۵ مواد کاربردی (مواد ویتاهیل، فیریموال، کالرلیفت، آنزیم تراپی و رژوی) است.

هدف اصلی آموزش‌های آکادمی سعیده نیک‌مهر به صورت حضوری، تربیت متخصصینی است که نه تنها خود به سطح مستری یا استادی رسیده بلکه بتوانند این آموزش‌ها را در اختیار هنرجویان دیگر قرار دهند و به همین دلیل در پایان دوره‌های حضوری، مجوز آموزش از سوی آکادمی به هنرجو اهدا می‌گردد.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این دوره‌های آنلاین و یا حضوری ریموو تاتو و یا رزرو استفاده از خدمات ریموو تاتو، می‌توانند به سایت آکادمی سعیده نیک‌مهر به آدرس https://saeedehnikmehr.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021882*****
[نمایش اطلاعات]