اطلاعات تماس
  • 093535*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140201277239622611
در دسترس نیست

کارگزاری آلپاری چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

کارگزاری آلپاری چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

کد: 140201277239622611

، (اخبار رسمی): کارگزاری آلپاری چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

کارگزاری آلپاری چیست و چه ویژگی هایی دارد؟
کارگزاری آلپاری چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

کارگزاری آلپاری چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

آموزش بازارهای مالی را با سایت  deyarz.com شروع کنید...

این روزها بازار فارکس (مبادلات ارزی)، یکی از داغ‌ترین بازارها در جهان است. همکاری با یک بروکر (کارگزار) معتبر برای فعالان این بازار الزامی به نظر می‌رسد. از این رو قرار است شما را با نحوه شارژ بروکر آلپاری که یکی از پرطرفدارترین بروکرها در میان ایرانیان است، به طور دقیق اما آسان و سریع آشنا کنیم. البته قبل از آن باید با این بروکر آشنا شویم و سپس نحوه ثبت نام در آن را بیاموزیم تا بتوانیم برای برداشت پول از آلپاری یا شارژ حساب آلپاری اقدام نماییم.

کارگزاری آلپاری چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

برای معرفی بروکر آلپاری ابتدا باید بدانیم بروکر چیست و چه نقشی در بازار مبادلات ارزی دارد.

به زبانی ساده بروکر یا کارگزار یک واسطه میان شما و بازار ارزی مورد نظرتان است که با توجه به درخواست شما معاملات مورد نظرتان را در این بازار انجام می‌دهد.

برای مثال با شارژ بروکر آلپاری خود می‌توانید از این کارگزاری بخواهید ارز مورد نظر شما را به میزان دلخواه‌تان خریداری نماید.

به عبارتی دقیق‌تر، خرید و فروش در بازار فارکس توسط بروکرها انجام می‌شود و شما به عنوان یک فعال در این بازار باید یک بروکر قابل اطمینان داشته باشید.

بسیاری از افراد متخصص در بازار فارکس معتقد هستند بهترین بروکر برای ایرانیان، بروکر آلپاری است.

اگر نگاهی به سوابق این بروکر بیندازیم می‌بینیم که حدود ۲۴ سال سابقه کاری دارد و می‌توان ادعا کرد اغلب مشتریان آن، ایرانیان هستند.

این بروکر روسی تبار، یکی از بهترین وب‌سایت‌ها را در میان کارگزاری‌ها دارد و ایرانیان به راحتی می‌توانند برای ثبت نام و شارژ بروکر آلپاری به آن مراجعه کنند و اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت نمایند.

مراحل ثبت نام در آلپاری

خوشبختانه سایت رسمی آلپاری نسخه فارسی خود را نیز در اختیار کاربران گذاشته است. با این حساب می‌توانید به سادگی مراحل ثبت نام و شارژ حساب را انجام دهید. در ادامه تمام این مراحل را به زبانی ساده اما جامع و کامل بیان خواهیم کرد.

اولین مرحله: ورود به سایت و درج اطلاعات همانطور که پیش‌تر نیز گفتیم، برای شارژ بروکر آلپاری ابتدا باید در این کارگزاری حساب کاربری بسازید. پس لازم است وارد سایت شوید. از طریق لینک زیر می‌توانید مستقیماً به صفحه ثبت نام وارد شوید: ثبت نام و افتتاح حساب بروکر آلپاری

پس از باز کردن لینک بالا لازم است نام و نام خانوادگی، آدرس ایمیل و شماره تلفن همراه خود را وارد نمایید. در ادامه با پذیرش قوانین سایت می‌توانید به صفحه بعدی ثبت نام بروید و کشور و محل اقامت خود را تعیین کنید.

دومین مرحله ثبت نام و شارژ بروکر آلپاری: دریافت کد تأییدیه در دومین مرحله، باید یک کد تأییدیه دریافت کرده و آن را در کادر مخصوص وارد کنید. این کد بنابر انتخاب شما به شماره تلفن همراه‌تان یا آدرس ایمیلی که وارد کرده‌اید، ارسال می‌شود.

در اینجا ثبت نام در سایت تقریباً به پایان می‌رسد.

سومین مرحله: تعیین پسورد حال باید پسوردی معتبر برای حساب کاربری خود انتخاب کنید. در برخی موارد این پسورد توسط بروکر انتخاب شده و به آدرس ایمیل‌تان ارسال می‌شود.

در دیگر موارد نیز لازم استخودتان یک پسورد مشخص با ۸ کاراکتر متشکل از حروف بزرگ و کوچک انگلیسی و اعداد انتخاب کنید.

چهارمین مرحله ثبت نام در آلپاری: افتتاح حساب معاملاتی تا اینجای کار شما در وب‌سایت آلپاری یک حساب کاربری ایجاد کرده‌اید ،

اما برای شارژ بروکر آلپاری نیاز به حساب معاملاتی دارید. لازم است بدانید حساب‌های معاملاتی متفاوتی در فضای فارکس وجود دارد که بروکر آلپاری از آن‌ها پشتیبانی می‌کند.

از جمله حساب نانو آلپاری، حساب استاندارد آلپاری، حساب MT4، حسابECN.MT4 و … هر یک از این حساب‌ها ویژگی‌های خاص خود را دارند و برای دسته‌ای از افراد با اهداف مختلف، مناسب‌تر هستند.

توضیح تمام این ویژگی‌ها در قالب یک مقاله کوتاه شارژ بروکر آلپاری، برای شما خسته کننده خواهد شد اما اگر برای اولین بار است که وارد بازار بورس جهانی می‌شوید یا تجربه چندان زیادی در فارکس ندارید، پیشنهاد ما به شما افتتاح حساب نانو آلپاری است.

افتتاح حساب معاملاتی در سایت آلپاری چندان دشوار نخواهد بود. کافیست وارد بخشی به همین نام یعنی “افتتاح حساب” در کابین خود شوید ،  حساب مورد نظرتان را انتخاب کنید و روی گزینه حقیقی کلیک نمایید.

پیشنهاد می‌کنیم نوع موجودی حساب خود را نیز USD انتخاب کنید. پس از کلیک روی گزینه افتتاح حساب، نام کاربری و رمز ورود به اپلیکیشن متاتریدر به ایمیل شما ارسال خواهد شد. با نصب این اپلیکیشن و ورود به آن می‌توانید فعالیت خود را در بازار فارکس آغاز نمایید.

روش شارژ بروکر آلپاری

اکنون که حساب کاربری و معاملاتی خود را ساخته‌اید احتمالاً اولین سوال شما این است که “چگونه حساب آلپاری را شارژ کنیم؟” برای این کار روش‌های مختلفی وجود دارد که در ادامه معرفی خواهند شد.

شارژ پرفکت مانی و وب مانی یکی ازروش‌های واریز وجه به حساب آلپاری، شارژ وب مانی و پرفکت مانی است.

این دو از جمله ارزهای الکترونیک پرکاربرد به حساب می‌ آیند که خصوصاً برای خرید در بسیاری از وب‌سایت‌های خارجی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

شما می‌توانید برایشارژ بروکر آلپاری خود از این ارزهای الکترونیک استفاده کنید.

البته شرایط شارژ حساب با هر کدام از آن‌ها ممکن است متفاوت باشد. برای مثال شارژ وب مانی دارای محدودیت حداقل ۱۰۰ دلار در روز است.

شارژ با بیت کوین یک روش شارژ آلپاری ، شارژ از طریق بیت کوین است. در این روش باشد وارد حساب کاربری خود در آلپاری و کابین کیف بیت کوین شوید.

در این بخش می‌توانید بدون کسر کارمزد، حساب‌تان را شارژ کنید ، شارژ با کارت‌های بانکی آخرین روش شارژ بروکر آلپاری ، واریز وجه به کمک کارت بانکی است ، این روش نیز در سایت رسمی آلپاری انجام می‌شود و به دو نوع کارت به کارت و آنلاین تقسیم می‌گردد ،می‌توان گفت این روش یکی از روش‌های آسان و در دسترس برای تمامی افراد است و به سادگی در سایت آلپاری انجام می‌گیرد.

منبع مقاله : سایت deyarz.com

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 093535*****
[نمایش اطلاعات]