اطلاعات تماس
  • 093535*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140203077306722611
در دسترس نیست

بررسی بروکر اف ایکس چویس و ورود به سایت اصلی

بررسی بروکر اف ایکس چویس و ورود به سایت اصلی

کد: 140203077306722611

، (اخبار رسمی): بررسی بروکر اف ایکس چویس و ورود به سایت اصلی

بررسی بروکر اف ایکس چویس و ورود به سایت اصلی
بروکر اف ایکس چویس FX Choice

بررسی بروکر اف ایکس چویس و ورود به سایت اصلی

آموزش بازارهای مالی را با سایت  deyarz.com شروع کنید...

بروکر اف ایکس چویس FX Choice

بروکر اف ایکس چویس FX Choice یکی از بروکرهای شناخته شده به حساب می آید که به علت داشتن یک سری ویژگی های خاص طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است. خدمات بروکر اف ایکس چویس FX Choice با تعرفه ای مناسب در اختیار کاربران قرار می گیرند. امروز در نقد و بررسی بروکر اف ایکس چویس FX Choice، ما قصد داریم تا خدمات و ویژگی های این بروکر را با هم بررسی کنیم و نحوه افتتاح حساب در بروکر را به شما آموزش دهیم.

افتتاح حساب در بروکر

برای افتتاح حساب در بروکر FX Choice شما نیازی به گذراندن مراحل و پروسه های پیچیده ندارید. فقط کافی است که از طریق لینک زیر به این وب سایت وارد شوید و روی گزینه ثبتنام کلیک کنید:

بررسی بروکر اف ایکس چویس و ورود به سایت اصلی

پس از ورود به لینک بالا و انتخاب گزینه ثبتنام ، شما باید اطلاعات مورد نیاز موجود درون فرم را پر کنید. نیاز است نام و نام خانوادگی تان و سپس آدرس ایمیل و رمز عبور انتخابی را ثبت نمایید. توجه داشته باشید که انتخاب رمز عبور ایمن امنیت اکانت را افزایش می دهد.

با پر کردن این فرم، شما وارد قسمت دوم ثبت نام خواهید شد. در این قسمت شما باید اطلاعات تماستان را وارد کنید تا در صورت بروز مشکل، اف ایکس چویس بتواند با شما تماس بگیرد. پس از اتمام همه این مراحل، شما می توانید ثبت نام را کامل نمایید.

پس از اتمام افتتاح حساب در بروکر اف ایکس چویس FX Choice، نوبت به احراز هویت می رسد. پروسه احراز هویت در این بروکر همچون سایر نهاد های بین المللی می باشد. شما باید یکی  از مدارک موجود در لیست زیر را در سایت ثبت کنید. توجه داشته باشید که ثبت همه مدارک الزامی نـیست.

  • اسکن از همه صفحات پاسپورت
  • اسکن از پشت و روی کارت ملی
  • اسکن از پشت و روی گواهینامه
  • اسکن از پشت و روی کارت مهاجرت یا اقامت دائم

برای احراز هویت در بروکر اف ایکس چویس، شما باید از فرمت های رایج تصویر همچون Jpg یا Png استفاده نمایید. در صورت بروز مشکل، شما می توانید از قسمت پشتیانی، درخواست خود را ثبت نمایید. از جمله دیگر راه های موجود برای استفاده از خدمات پشتیبانی این بروکر می توان به لیست زیر اشاره کرد.

آدرس ایمیل بروکر اف ایکس چویس: [email protected]

شماره تماس مستقیم: +۵۲ ۸۸۶۸ ۶۸۲۶ ۵۵ ۵۲

انواع حساب‌

Optimum

CLASSIC

Pro

حداقل واریز

۱۰ دلار

۱۰۰ دلار

۱۰۰ دلار

اسپرد

از ۱.۵ پیپ

از ۰.۵ پیپ

از ۰ پیپ

لوریج

۱:۱۰۰۰

۱:۲۰۰

۱:۲۰۰

استاپ اوت

۱۵%

۱۵%

۲۰%

کمیسیون

بدون کمیسیون

بدون کمیسیون

بدون کمیسیون

Edit Table

ویژگی های بروکر اف ایکس چویس FX Choice

به صورت کلی این بروکر برای اولین بار در سال 2010 کار خود را شروع کرد. مجوز فعالیت این بروکر توسط سرویس مالی FSC ارائه شده است و همین مسئله توانسته بر روی محبوبیت و شهرت اف ایکس چویس تاثیر گذار باشد. لازم به ذکر است که این بروکر در میان تریدر های غربی طرفداران زیادی به دست آورده است.

چرا که بروکر اف ایکس چویس FX Choice همواره بر روی کیفیت خدمات ارائه شده حساس بوده و به دنبال بهبود و ارتقا آنها است. جالب است بدانید که در سال 2019 این بروکر 12 بار جایزه سرویس خوب به مشتریان ارائه شده توسط LiveHelpNow را دریافت کرد.

این بروکر واریز و برداشت از طریق ریالی، دلار، یورو، و ارز های دیجیتالی همچون بیت کوین، لایت کوین و اتریوم را پشتیبانی می کند. این بروکر چندین برنامه برای درآمد بیشتر دارد. از جمله این برنامه ها می توان به برنامه همکاری، سرویس های کپی ترید و  اکانت های RAM اشاره کرد.

اگر میخواهید بهترین صرافی ارز دیجیتال برای ایرانیان و بروکرها را بشناسید بر روی مطلب کلیک کنید.

نحوه شارژ و برداشت در بروکر اف ایکس چویس

بروکر اف ایکس چویس FX Choice با استفاده از راه های مختلفی حساب کاربران را شارژ می کند. شما می توانید از طریق:

ریالی (بصورت درگاه آنلاین با رمز دوم)

سرویس های اعتباری الکترونیک (وبمانی ، پرفکت مانی و…)

ارز های دیجیتال (بیتکوین ، اتریوم و…)

حساب بانکی بین المللی

 حساب خود را شارژ نمایید. برای انجام این کار فقط کافی است که وارد قسمت مربوط به Deposit در پنل کاربری تان شوید. در این قسمت شما نحوه واریز وجه را بصورت دلخواه انتخاب می کنید.  اگر شما از حساب پی پال استفاده می کنید، پروسه واریز وجه سرعت بیشتری به خود می گیرد اگر از ارز های دیجیتال استفاده کنید، باید از آدرس ولت به روز استفاده نمایید تا با مشکلی مواجه نشوید. درون همان صفحه نحوه ثبت و تایید درخواست درج شده است. پس از دنبال کردن دستور العمل های موجود و واریز وجه، شما می توانید بالانس Balance اکانت را بررسی کنید و مطمئن شوید که وجه مورد نظر به حساب واریز شده است.

منبع مقاله : سایت deyarz.com

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 093535*****
[نمایش اطلاعات]