اطلاعات تماس
  • 093542*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140201277240622615
در دسترس نیست

چگونه با وب سایت فروشگاهی بیشتر بفروشیم؟

کد: 140201277240622615

، (اخبار رسمی): اگر شما یک کسب و کار خرده فروشی داشته باشید و یا یک غول فروشگاه آنلاین مانند آمازون باشید، افزایش فروش از طریق وب سایت فروشگاهی یکی از دغدغه های هر کسب و کاری است. امروزه تکنیک های بسیاری برای افزایش فروش در وب سایتهای فروشگاهی وجود دارد که استفاده از آن ها باعث بقای کسب و کار شما می شود.

چگونه با وب سایت فروشگاهی بیشتر بفروشیم؟
در طراحی وب سایت فروشگاهی حتما سایت باایستی ریسپانسیو باشد

در طراحی وب سایت فروشگاهی برای هر کسب و کاری چه خرده و یا عمده یک سری تکنیکهایی بایستی رعایت کرد که برای گسترش کسب و کار ضروری است و بایستی این تکنیکها را به روز کنید تا در بازار رقابتی عقب نمانید.

نکته مهم برای شهرت هر کسب و کاری صداقت است، وقتی شما در ادعاهای خود صادق باشید، اعتماد به برند شما را تقویت می کند.

اگر شرکت کوچکی هستید، به آن افتخار کنید. بسیاری از مصرف‌کنندگان دقیقاً به دلیل خدمات شخصی‌تر به مشاغل کوچک‌تر روی می‌آورند. سعی نکنید چیزی را ادعا کنید که نیستید!

در سایتهای تبلیغاتی کلیکی مانند یکتانت، مدیا اد و گوگل AdWords   تبلیغات کلیکی انجام دهید. این سایتها تبلیغات شما را در مکان‌های بیشتری به نمایش می گذارند.

توصیفات و نظرات مشتریان راضی خود را در صفحات محصول، فرود، قیمت گذاری و حتی در صفحه اصلی خود قرار دهید. این تکنیک راهی عالی برای افزایش فروش آنلاین در طراحی وب سایت فروشگاهی میباشد زیرا درک مطلوب‌تری از برند شما در ذهن مشتری ایجاد می‌کند.

اگر کسب و کار شما دارای اعتبارنامه های حرفه ای، گواهینامه و یا عضویت اتاق بازرگانی باشد، این علائم اعتماد را در طراحی وب سایت فروشگاهی خود قرار دهید.

بسیاری از مصرف کنندگان به تخفیفات مدت دار، محصولات با نسخه محدود و یا خدمات رایگان پاسخ مثبت می دهند. برخی از این تکنیکها ممکن است مؤثرتر از استراتژی‌های دیگر باشند.

یکی از قوی‌ترین عوامل در تصمیم مصرف‌کننده ریسک گریزی است که باعث نخریدن میشود. چرا کسی باید محصولات شما را بخرد؟ اگر مشتری کالا یا خدمات شما را دوست نداشته باشد چه؟ حتی خریدهای کوچک می توانند خطر «پشیمانی خریدار» را به همراه داشته باشند، بنابراین از همان ابتدا با ارائه ضمانت بازگشت وجه در طراحی وب سایت فروشگاهی بر این مورد غلبه کنید.

ارائه محصولات بیشتر یک راه عالی برای افزایش فروش است؟

در واقع در بسیاری از موارد، تنوع انتخاب بیشتر می‌تواند منجر به عدم تصمیم گیری از طرف مشتری شود که به نوبه خود منجر به از دست دادن فروش می‌شود. اگر طیف وسیعی از محصولات دارید، ساختار سایت فروشگاهی یا صفحات محصول خود را به گونه ای در نظر بگیرید که حداقل انتخاب های ممکن را به بازدیدکنندگان ارائه دهد. تا از احساس سردرگمی مشتریان خود جلوگیری کنید. در هر صورت، به یاد داشته باشید که هرچه انتخاب های بیشتری ارائه دهید، احتمال بیشتری وجود دارد که مشتری به جای دیگری برود.

سهولت فرآیند پرداخت در طراحی وب سایت فروشگاهی، می تواند تاثیر باورنکردنی بر نرخ تبدیل شما داشته باشد. همانطور که باید استفاده و پیمایش در سایت خود را تا حد امکان برای بازدیدکنندگان آسان کنید، باید فرآیند خرید را  برای آنها آسان تر کنید.

در طراحی وب سایت فروشگاهی برای خریداران خود جهت پرداخت حق انتخاب بگذارید.

امنیت سایت بسیار مهم است، به خصوص برای سایت های تجارت الکترونیک که بازدیدکنندگان اطلاعات پرداخت را ارائه می دهند. بهترین راه برای ایمن سازی سایت، گواهی SSL است.

منطقی است که سرمایه گذاری در عکاسی با کیفیت از محصولات، تأثیر بسیار زیادی بر بازدیدکنندگان سایت شما خواهد داشت.

تصاویر باکیفیت از محصولات خود را از چند زاویه مختلف تهیه و در سایت قرار دهید و از قرار دادن تصاویر کم نور در انبار یا اتاق جدا" بپرهیزید زیرا مشتریان دوست دارند قبل از خرید محصول را از چند زاویه بررسی کنند.

هر سوالی را که ممکن است در مورد محصول شما پیش بیاید را در قسمت " سوالات متداول" در سایت خود قرار دهید. به یاد داشته باشید، شما مشتریان خود را با اطلاعات غیر ضروری بمباران نکنید بلکه دقیقاً آنچه را که نیاز دارند، به آنها ارائه بدهید.

مردم چیزهای رایگان را دوست دارند و هرچه بیشتر به صورت رایگان هدیه دهید، مشتریان بیشتری به شما و برندتان جذب خواهند شد که می‌تواند منجر به فروش آنلاین بیشتر شود.

وقتی به یک رستوران می روید، این احتمال وجود دارد که همیشه یکی از غذاهای با قیمت متوسط را انتخاب کنید. این به این دلیل است که بسیاری از رستوران ها روانشناسی را دستکاری می کنند تا مردم را به سمت وعده های غذایی میان رده سوق دهند. ما اغلب از ارزان‌ترین و گران‌ترین ظروف اجتناب می‌کنیم و گزینه‌های سطح متوسط را جذاب‌ترین می‌کنیم. این تکنیکی است که به "قیمت گذاری فریبنده" معروف است. از همین اصل می توان برای افزایش فروش آنلاین با ساختارهای قیمت گذاری لایه ای استفاده کرد.

خرید هر چیزی که می فروشید را تا حد امکان برای بازدیدکنندگان موبایل آسان کنید. در اصطلاح سایت را ریسپانسیو کنید.

متأسفانه، تجربه مشتری معمولاً برای بسیاری از کسب‌وکارها زمانی پایان می‌یابد که در نهایت به پول مشتری دست پیدا کنند. این یک اشتباه وحشتناک برای حفظ مشتری است. برای افزایش حجم فروش وب سایت فروشگاهی، حتما ارتباط خود را با مشتریان قطع نکنید.

اگر از شبکه های اجتماعی پولی، برای گسترش کسب و کار خود و یافتن مخاطبان جدید استفاده می کنید، نکته مهم این است که از «صدای مشتری» در کمپین‌های خود استفاده کنید. صدای مشتری یک تکنیک تحقیقات بازار است که تبلیغات را با نیازها، خواسته ها، نقاط دردناک، انتظارات و بیزاری های مصرف کننده ای که توسط آن پیام خاص مورد هدف قرار می گیرد، هماهنگ می کند.

یکی از مهمترین کارهایی که اگر نرخ تبدیل شما پایین باشد باید انجام دهید این است که آمار و اطلاعات سایت خود را از طریق Analytics  بررسی کنید

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 093542*****
[نمایش اطلاعات]