اطلاعات تماس
  • 093535*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140201297242422611
در دسترس نیست

کارگزاری ویندزور چه خدماتی ارائه میدهد؟

کارگزاری ویندزور چه خدماتی ارائه میدهد؟

کد: 140201297242422611

، (اخبار رسمی): کارگزاری ویندزور چه خدماتی ارائه میدهد؟

کارگزاری ویندزور چه خدماتی ارائه میدهد؟
کارگزاری ویندزور چه خدماتی ارائه میدهد؟

کارگزاری ویندزور چه خدماتی ارائه میدهد؟

آموزش بازارهای مالی را با سایت  deyarz.com شروع کنید...

معرفی بروکر ویندزور Windsor

برای اینکه بتوانید در بازار بزرگ فارکس خرید و فروش یا به اصطلاح معاملات انجام دهید، برای شروع باید یک کارگزار یا یک بروکر انتخاب نمایید. بروکر ویندزور، در سال ۱۹۸۸ تحت عنوان یک شرکت سرمایه گذاری، بنا شد و در حال حاضر بیش از ۳۰ سال سابقه دارد.

این بروکر، ابزارهای معاملاتی مختلفی را به مشتریان خود ارائه می دهد. از جمله این ابزارها می توان به بروکر فارکس، سهام، اوراق قرضه و … اشاره کرد. بروکر ویندزور، یکی از قدیمی ترین ابزارهای معاملاتی در دنیا است و در حقیقت بهترین بروکر ایرانی به شمار می رود که کار کردن با آن آسان است. در این مطلب ما را همراهی کنید تا به مفاهیمی همچون چیستی بروکر ویندزور، نحوه افتتاح حساب و شارژ بروکر ویندزور بپردازیم.

ویژگی های بروکر ویندزور چیست؟

  • حساب اسلامی بدون سواپ
  • کپی تریدینگ
  • پشتیبانی فارسی
  • واریز و برداشت ریالی
  • طرح آی بی IB
  • اجازه اسکالپ

انواع حساب در ویندزور Windsor

در بروکر ویندزور می توانید از بین ۳ نوع حساب اصلی، خودتان یکی از آنها را انتخاب کنید. این مورد با توجه به پایه و تعداد معاملات انجام شده، دسته بندی می شوند و تعریف شده هستند. روند تایید حساب در همه حساب های این بروکر به راحتی و به سرعت انجام می شود. افتتاح حساب، شارژ بروکر ویندزور و برداشت، روند کار بروکرها است. انواع حساب های معاملاتی این بروکر به صورت زیر است:

  • حساب زیرو
  • حساب پرایم
  • حساب وی آی پی زیرو

افتتاح حساب در بروکر ویندزور Windsor

برای ثبت ‌نام در بروکر ویندزور، بر روی لینک زیر کلیک کنید :

  • ثـبـت نـام و افتتاح حساب بروکر ویندزور Windsor
  • پس از ورود از طریق لینک بالا بر روی گزینه sign up کلیک نمایید.
  • زمانی که روی این گزینه کلیک کردید به صفحه جدیدی وارد می شوید که باید اطلاعات خواسته شده را وارد کنید.
  • این اطلاعات در ابتدا شامل نام کشور است که از قسمت countries باید انتخاب شود. سپس نام، شماره موبایل، آدرس ایمیل و رمز عبور خود را وارد کنید.
  • در نهایت زبان مورد نظر خود را انتخاب کرده و در قسمت account type نوع حساب خود را live account بزنید.
  • در نهایت گزینه آخر را تیک زده و  sign up کنید. در این مرحله حساب کاربری شما درست شده است و از شما میخواهد ایمیل خود را تایید کنید.
  • در این قسمت باید از بخش verification به حساب کاربری خود وارد شده، و ایمیلی که برای شما ارسال شده است را تایید بزنید.
  • در نهایت پروفایل خود را کامل کرده و گزینه profile complete را انتخاب کنید. حال وقت آن است اطلاعات مورد نیاز را وارد کرده که شامل اطلاعات شخصی شما و معاملاتی است که در آینده به آنها نیاز خواهید داشت.

نحوه شارژ بروکر ویندزور Windsor

رگولهروش واریز و برداشتلوریجحداقل شارژ

۱۰۰ دلار

نحوه شارژ حساب فارکس با وب مانی: برای شارژ حساب وب مانی، در ابتدا باید در سایت وب مانی یک حساب کاربری درست کنید. سپس برای آموزش افتتاح حساب به بخش ساخت حساب در وب مانی رفته و مراحل آن را مشاهده کنید. بعد از این که حساب کاربری خود را ایجاد کردید باید به صفحه شخصی خود در آلپاری وارد شده، یکی از حساب های خود را انتخاب کرده و گزینه واریز را برای شارژ بروکر ویندزور انتخاب کنید.

سپس در صفحه ای که در قسمت انتقال ارز ایجاد می شود، باید گزینه وب مانی را که کیف پول دلاری با عنوان اختصاری usd است انتخاب کنید. بقیه مراحل برای شارژ بروکر ویندزور مشخص است. شارژ حساب پرفکت مانی: پرفکت مانی یک شرکت، برای پرداخت و انتقال پول در سراسر جهان است که خدمات ارسال، دریافت و پرداخت پول را از راه اینترنت برای کاربران بوجود می آورد. این سیستم برای کاربران ایرانی بسیار پر کاربرد است زیرا تحریم نیست و شارژ ریالی فارکس به آسانی انجام می شود.

اسپرد بروکر ویندزور 

یکی از مواردی که درباره بروکر ویندزور باید بدانید بحث اسپرد است. اسپرد یکی از مهمترین منابع برای کسب درآمد معاملاتی است. در اسپرد، هزینه کمیسیون کارگزار در بعضی معاملات گرفته نمی شود؛ در حقیقت به جای اینکه کارگزار هزینه جداگانه ای برای انجام معاملات دریافت کند در خرید و فروش ارزها کمیسیون خود را برمیدارد. در این خصوص نکات آموزشی مختلفی وجود دارد.

شارژ بروکر ویندزور 

بعد از اینکه در بروکر ثبت نام کردید باید به شارژ بروکر ویندزور بپردازید. این برنامه از سیستم های مختلفی برای پرداخت استفاده می کند. این سیستم ها نظیر حمبه ویزا کارت، مستر کارت، وب مانی و اسکریل است.

نحوه برداشت از بروکر ویندزور 

زمانی که درخواست برداشت شما ثبت می شود در همان روز به این درخواست پرداخته می شود. هر چند که در هر برداشت درصد کارمزد دریافت می گردد. این سرمایه به کارت اعتباری یا بانکی شما واریز می شود. البته زمان برداشت شما به روش پرداخت وابسته است؛ بدین صورت که ممکن است برای اعمال برداشت ها نیاز به ارائه مدارک شناسایی داشته باشید.

تفاوت بروکر ویندزور با سایر بروکرها چیست؟

بروکر ویندزور به عنوان یک کارگزار معاملاتی، بیش از ۳۰ سال تجربه ی کاری داشته و در سال ۱۹۸۸ تاسیس شده است. این کارگزاری ابزار های معاملاتی مختلفی مانند : سهام، کالاهای انرژی، فارکس و شاخص ها و اوراق قرضه را عرضه می کند. وبسایت این کارگزاری برای زبان های مختلف طراحی شده و کار را برای کاربران آسان نموده است.

تفاوت بروکر ویندزور با بروکر آلپاری

در بروکر ویندزور حساب های معاملاتی متفاوتی وجود دارد که هر کاربر متناسب با کارش آن را انتخاب می کند. بطور کلی کاربران مبتدی از حساب های پرایم و متوسط استفاده کرده و کاربران حرفه ای حساب های سطح بالا را انتخاب می کنند. این بروکر در MiFLD به ثبت رسیده که همین امر سبب محبوبیتش در بین مسلمانان شده است.

در مقابل بروکر آلپاری به سبب پشتیبانی از زبان فارسی بین ایرانی ها بسیار محبوب است. این بروکر حساب های معاملاتی مانند : Prime ACN ، ACN ، Standard  و نانو را برای کاربران  مهیا کرده است که در دو پلتفرم متاتریدر 4 و 5 می باشند. از جمله مزیت های اصلی این بروکر می توان به سرعت بالای معاملات و انجام معاملات 1 دلاری اشاره کرد.

معایب و موارد مثبت بروکر ویندزور Windsor

بروکر ویندزور به عنوان یک کارگزاری معاملاتی معایب و مزایایی دارد که در این قسمت به آنها اشاره می کنیم.

مزایا ویندزور :

  • امکان استفاده از حساب MAM
  • رگولاتوری های متنوع که سبب امنیت بروکر می شود
  • سابقه ی بسیار زیاد که نشان دهنده ی اعتبار بالا است
  • بونوس های کاربردی و قابل برداشت مختلف و اهدا جوایز

معایب بروکر ویندزور :

  • عدم برخورداری از سیستم کپی تریدینگ عمومی

اگر به دنبال صرافی معتبر هستید جهت مشاهده لیست صرافی های ارز دیجیتال در ایران و بروکرها کلیک کنید.

رتبه و پشتیبانی ویندزور 

پشتیبانی بروکر ویندزور: این بروکر از پشتیبانی فارسی هم برخوردار است. می توان از راه حساب کاربری که در بروکر ویندزور ایجاد کرده اید، با پشتیبان ارتباط بگیرید. رتبه بروکر ویندزور: با توجه به تحقیقاتی که انجام شده است، در بین بروکرهای خدمت رسان به ایرانیان، رتبه بروکر ویندزور بسیار بالا است و در دسته بهترین ها برای ایرانیان قرار دارد.

نمره این بروکر معتبر بسیار عالی است و از ۱۰ نمره ۸.۲ را به خود اختصاص داده است. بروکر ویندزور، برنامه متاتریدر ۴ را که پرچمدار این حوزه است برترین سیستم برای انجام کارهای معاملاتی معرفی نموده است.

متاتریدر ۴، بهترین گزینه برای معامله گران در دنیا است زیرا انواع مختلف و کامل ابزارهای معاملاتی را در هر خرید و فروش در اختیار معامله کنندگان قرار می دهد.این نرم افزار به دلیل وجود بیش از ۵۰ شاخص فنی داخلی برای هر رویکرد، برخورداری از تعداد زیادی مشاوران متخصص در این زمینه و انتخاب توابع معاملات الگوریتمی، باعث شده است تا یکی از بهترین برنامه ها به شمار آید.

در پایان

برای انتخاب بروکر مناسب بهتر است در مورد تمامی بروکر ها مطالعه کرده و سپس بروکر را متناسب با شرایط و دانش خود انتخاب نمایید. بدین ترتیب می توانید بهترین و بی نقص ترین بروکر را برای انجام معاملات خود در نظر گرفته و به سودآوری برسید.

منبع مقاله : سایت deyarz.com

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 093535*****
[نمایش اطلاعات]