اطلاعات تماس
  • 099060*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140202027247922216
در دسترس نیست

اسپیلاوایز و خواص آن

اسپیلاوایز یک زانوبند جادویی

کد: 140202027247922216

، (اخبار رسمی): اسپیلاوایزر:یک زانوبند اسپیلاوایزر فوقالعاده جادویی در درمان زانودرد

اسپیلاوایز یک زانوبند جادویی
اسپیلاوایز یک زانوبند جادویی

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که زانو درد داشته باشید. استفاده از سیم های ریخته شده می تواند به شما در درمان زانو درد کمک زیادی کند. در ادامه به بررسی ویژگی های زانو قیچی ریزش می پردازیم.
زانوبند طبی اسپیلاویزر چیست؟
زانوبند Spillavizer در واقع یک زانوبند حرارتی است که انرژی و گرمای خود را از برق تولید می کند. این زانوساز علاوه بر تولید گرما، با ارسال امواج اولتراسوند به طور طبیعی درد زانو را تسکین می دهد. محققان فرانسوی برای اولین بار کشف کردند که اولتراسوند می تواند بر عضلات و مفاصل بدن تأثیر بگذارد. بنابراین آنها با ایجاد زانوبندهای اسپیلوای این ایده را عملی کردند. امواج اولتراسوند به بافت زانو نفوذ کرده و گرما را در ناحیه ایجاد می کند که باعث کاهش درد و درمان زانو درد می شود. برای بررسی قیمت و خرید زانوبند طبی نیز می توانید به فروشگاه درمانش مراجعه کنید.
ویژگی های زانوبند طبی Spillaviser:
مطالعات نشان داده اند که برخی از زانوبندها در کمک به کاهش علائم درد و ناراحتی پس از آسیب زانو بسیار موثر هستند. همانطور که گفته شد، Spillway با ایجاد امواج اولتراسوند گرما را در ناحیه زانو ایجاد می کند. افزایش دمای بدن باعث بهبود گردش خون و در نتیجه بهبود درد در ناحیه مورد نظر می شود. در برخی موارد، با تحریک بافت زانو، زانوبند Spillavisor می تواند بافت آسیب دیده زانو را نیز ترمیم کند. علاوه بر این، امواج اولتراسوند نیز در بهبود زخم بسیار موثر است. اگر زانوی شما متورم یا ملتهب است، اسپیلاویزر می تواند به راحتی تورم و التهاب را با افزایش گردش خون در آن ناحیه تسکین دهد. در واقع، این زانوبندهای Spillvisor دارای برخی ویژگی ها و مشخصات بودند.
چه زمانی باید از زانوبند طبی استفاده کرد؟
هدف از استفاده از زانوبند حمایت و تثبیت زانو است. و برای کمک به بهبودی یا جلوگیری از آسیب بیشتر به مفصل یا رباط های زانو استفاده می شود.
استفاده از زانوبند طبی برای آسیب های زانو: بالشتک های طبی در آسیب هایی مانند پارگی رباط مفید هستند. پارگی رباط صلیبی قدامی (ACL)، رباط متقاطع خلفی (PCL)، پارگی رباط جانبی جانبی یا داخلی، یا رگ به رگ شدن زانو، آسیب منیسک، سایر موارد استفاده از بافت سرریز. این آسیب‌ها می‌توانند باعث ضعف یا دررفتگی زانو شوند که در طول درمان به وسایل کمکی نیاز دارند. البته در موارد زیر نیز می توان از جملات استفاده کرد.
تاندونیت (التهاب تاندون های زانو)
آرتریت زانو
آرتریت زانو
نقرس
شکستگی مفصل زانو
تورم مفصل زانو
درد زانو منیسک
پارگی جزئی یا کامل یک رباط، به ویژه رباط صلیبی قدامی
اصطکاک استخوان های زانو
غضروف مفصلی زانو.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 099060*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بهداشت و درمان