اطلاعات تماس
  • 021446*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140202047248722575
در دسترس نیست

بهترین گیت فلزیاب بازرسی بدنی

کد: 140202047248722575

، تهران , (اخبار رسمی): بهترین گیت فلزیاب بازرسی بدنی دستگاه‌هایی هستند که معمولاً در مکان‌های عمومی و خصوصی برای تشخیص اجسام فلزی روی بدن افراد استفاده می‌شوند. آنها برای اهداف امنیتی استفاده می شوند و می توانند در فرودگاه ها، ساختمان های دولتی، مدارس و سایر مناطق با امنیت بالا یافت شوند.

بهترین گیت فلزیاب بازرسی بدنی
خرید گیت فلزیاب | قیمت گیت فلزیاب ایستاده | بهترین گیت فلزیاب

بهترین گیت فلزیاب بازرسی بدنی دستگاه‌هایی هستند که در مکان‌های عمومی و خصوصی برای تشخیص اجسام فلزی در بدن افراد استفاده می‌شوند. فرودگاه هاساختمان های دولتی مدارس و سایر مناطق با امنیت بالا یافت شوند.

بهترین گیت فلزیاب بازرسی بدنی دستگاه‌هایی هستند که معمولاً در مکان‌های عمومی و خصوصی برای تشخیص اجسام فلزی روی بدن افراد استفاده می‌شوند. آنها برای اهداف امنیتی استفاده می شوند و می توانند در فرودگاه ها، ساختمان های دولتی، مدارس و سایر مناطق با امنیت بالا یافت شوند.

چگونه کار می کنند

گیت فلزیاب بر اساس اصل القای الکترومغناطیسی کار می کنند. آنها یک میدان مغناطیسی تولید می کنند که با هر جسم فلزی روی بدن فرد تعامل دارد. هنگامی که یک جسم فلزی از میدان مغناطیسی عبور می کند، میدان را مختل می کند و زنگ خطر را ایجاد می کند. آشکارسازها برای تشخیص انواع خاصی از فلزات مانند فلزات آهنی و غیرآهنی کالیبره شده اند. فلزات آهنی حاوی آهن هستند و به راحتی توسط آشکارساز قابل تشخیص هستند. فلزات غیر آهنی حاوی آهن نیستند و تشخیص آنها دشوارتر است.

انواع گیت فلزیاب در دو نوع اصلی وجود دارد:

  • تک منطقه ای
  • چند منطقه ای

گیت فلزیاب تک منطقه ای

گیت فلزیاب بازرسی بدنی تک منطقه ای دارای یک منطقه تشخیص واحد هستند و معمولا در مناطق با امنیت پایین استفاده می شوند. آنها نسبت به فلزیاب های چند منطقه ای ارزان تر هستند و کار با آنها آسان است. گیت فلزیاب بازرسی بدنی چند منطقه ای دارای چندین ناحیه تشخیص هستند و در مناطق با امنیت بالا مانند فرودگاهها - مناطق نظامی استفاده می شوند. آنها نسبت به تک منطقه ای گران تر هستند اما نتایج دقیق تری ارائه می دهند.

گیت فلزیاب چند منطقه ای

این مدل از گیت هامی توانند محل شی فلزی را بر روی بدن فرد تشخیص دهند که می تواند به پرسنل امنیتی در تعیین سطح کمک کند.

مزایا و معایب

فلزیاب های ایستاده دارای چندین مزایا و معایب هستند. مزایای آنها در تشخیص اجسام فلزی روی بدن افراد موثر هستند که می تواند به جلوگیری از آوردن سلاح به یک منطقه امن کمک کند. استفاده از آنها آسان است و به حداقل آموزش نیاز دارند. آنها غیر تهاجمی هستند و نیازی به تماس فیزیکی با فرد مورد اسکن ندارند.

معایب آنها می توانند توسط اشیاء فلزی غیرتهدید کننده مانند جواهرات یا سگک کمربند فعال شوند که می تواند باعث تاخیر و ناراحتی افرادی شود که از ردیاب عبور می کنند.  خرید و نگهداری آنها ممکن است گران باشد.

نتیجه

فلزیاب های متحرک ابزار مهمی برای حفظ امنیت در مناطق عمومی و خصوصی هستند. آنها در تشخیص اجسام فلزی روی بدن افراد موثر هستند و به راحتی قابل استفاده هستند. با این حال، آنها دارای معایبی هستند، مانند احتمال هشدارهای اشتباه و هزینه خرید و نگهداری. به طور کلی، فلزیاب های متحرک افزوده ارزشمندی برای هر سیستم امنیتی هستند.

برای اطلاعات بیشتر و خرید در خصوص این تجهیزات با گروه فنی مهر تماس بگیرید

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه فنی مهر

هدف اصلی ما توسعه سیستم های بازرسی بدنی و ارائه راهکارهای امنیتی با استفاده از تکنولوژی روز دنیا برای سازمان های خصوصی و شرکت های دولتی است

اطلاعات تماس
  • 021446*****
[نمایش اطلاعات]