اطلاعات تماس
  • 099211***** - 093570*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140202067252022597
در دسترس نیست

آینه قدی هوشمند خواننده توسط فرکو در ایران تولید شد

کد: 140202067252022597

، (اخبار رسمی): آینه قدی از هر جهت که نگاه کنیم وسیله‌ای مهم است. اما جالب است بدانید که روند هوشمند شدن آینه با سرعت باورنکردنی پیش می‌رود! در این مقاله آینه قدی هوشمند را بررسی می‌کنیم و پیشرفته‌ترین و هوشمندترین آینه قدی ایران را نیز معرفی می‌کنیم. شاید برایتان جالب باشد که این مدل از آینه‌ها چقدر طرفدار دارند.

آینه قدی هوشمند خواننده توسط فرکو در ایران تولید شد
آینه قدی هوشمند خواننده توسط فرکو در ایران تولید شد

به گزارش فرکو farkoo ، آینه قدی از هر جهت که نگاه کنیم در زندگی ما نقش مهمی دارد. یک لحظه تصور کنید که آینه‌ای وجود ندارد تا بهتر متوجه اهمیت آن شوید! یا خودتان را بگذارید جای انسان‌هایی که 2500 سال پیش زندگی می‌کرده‌اند! مثلا فرض کنید در دوره باستان زندگی می‌کنید! دیگر خبری از آینه‌های شفاف نیست و فقط می‌توانید تصویری تار ببینید! یعنی حتی آن زمان درک درستی از چهره خود نداشتند. با این همه همچنان قدر آینه را می‌دانستند و آینه‌های قدی آن زمان هم نمودی از شکوه بودند! اما امروزه انتظارات از آینه فراتر از برانداز کردن ظاهر است! تا جایی که اخیرا مدل‌های هوشمند آن نیز با آپشن‌های مدرن به تولید رسیده است! عامیانه بگوییم کم کم آینه قدی هم به آپشن‌های مشابه موبایل مجهز می‌شود و بعید نیست چند سال دیگر مدلی از آن که به هوش مصنوعی مجهز است به تولید برسد! آن زمان مردم تعجب خواهند کردند که روزی آینه فقط تصویری از مقابلش نشان می‌داد!

به سراغ فرکو یکی از تولیدی‌های آینه قدی هوشمند در ایران رفتیم تا با پیشرفته‌ترین مدل آینه در ایران آشنا شویم!

شاید اگر مردم هم مانند طراحان دکوراسیون به آینه توجه کنند ، استفاده از آن‌ها حتی بیشتر شود. در واقع تعدادی از خصوصیات آینه قدی در نظر مردم پنهان است یا چندان به آن‌ها توجه نمی‌شود و این باعث آسیب شدید به دکوراسیون است. بیایید کمی متفاوت نگاه کنیم و یک لحظه ، زیبایی کاخ گلستان یا تالار آینه کاخ ورسای را به یاد بیاورد!

واقعیت اینجاست که برای رقم زدن دکوری امروزی باید کمی متفاوت به موضوع نگاه کنید. همانطور که می‌دانید درصد مهمی از مردم برای دکور مبالغ زیادی خرج می‌کنند. هر چقدر هم خرج زیاد باشد ، باید از قواعدی پیروی کنید. اما چرا آینه قدی همان راز دکوراسیون است؟ به دلیل خصوصیاتی که آینه دارد و هیچ وسیله‌ای دیگری ندارد! دقیق‌تر نگاه کنیم آینه فلسفه عمیق‌تری دارد!

4 خصوصیت مهم که اگر آینه قدی نباشد از دست می‌رود

1- آینه‌های قدی باعث می‌شوند که محیط بزرگ‌تر و بلندتر دیده شود و به این ترتیب به شکوه محیط اضافه می‌کند. بدون پرداخت پول محیط را بزرگتر کنید! 2- آینه باعث می‌شود که دیوار از یکنواختی خارج شود. می‌تواند مشابه یک دریچه به دیوار تنوع ببخشد! 3- می‌توانیم هر وسیله‌ای که دوست داریم را به کمک آینه دوبار به نمایش بگذاریم! در واقع آینه تابلویی است که منظره آن را می‌توانیم به سلیقه خود طرح ریزی کنیم. 4- وجود آینه‌های تمام قد و نگاه کردن مدوام به آن‌ها می‌تواند اعتماد به نفس شخص را ببهبود ببخشد و به همین دلیل است که روانشاسان توصیه دارند به استفاده از آینه قدی.

اما در این سال‌ها دیگر آینه به مدل‌های قدیمی خلاصه نمی‌شود. از طرفی به جز مدل‌های دکوری ، انواع آینه قدی مخصوص آرایشگاه ، مزون و ... نیز به تولید رسیده است. در ادامه این مقاله جدیدترین طرح‌های آینه را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

آینه قدی هم هوشمند شد

همانطور که اشاره کردیم آینه‌های قدی هوشمند در سال‌های گذشته به شدت محبوب شده‌اند و روز به روز نیز آپشن‌های جدیدی اضافه می‌شود! اولین آپشنی که به آینه‌های مدرن اضافه شد ، چراغ ال ای دی بود. به این صورت که برای ظاهر جذاب‌تر و کارایی بیشتر به اطراف آینه چراغ نصب می‌شود. اما کارشناس farkoo به ما می‌گوید که در انواع جدید آینه قدی شما می‌توانید سفارش دهید که آپشن‌هایی مثل اسپیکر بلوتوثی ، تایمر ، دماسنج و .. نیز به آینه اضافه شوند که در ادامه محبوب‌ترین موارد را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

اسپیکر بلوتوثی : در صورت نصب این اسپیکر می‌توانید با موبایل خود به آینه متصل شوید و هنگامی که مقابل آینه مشغول مرتب کردن ظاهرتان هستید از موزیک هم لذت ببرید! از این آپشن هم در آینه‌های منزل و هم در آینه‌های آرایشگاهی استفاده می‌شود.

سیستم هوشمند ضدبخار : با نصب این سیستم تمام بخار روی آینه به سرعت از روی آن محو می‌شود. این مدل مخصوص حمام و محیط‌های مرطوب است. اگر دقت کرده باشید حمام هنگام باز بودن آب داغ سطح آینه توسط بخار محو می‌شود. با کمک این مدل حتی در شرایطی که محیط از رطوبت اشباع است و دید زیادی وجود ندارد می‌توانید از آینه استفاده کنید. کافی است که مقابل آینه بروید و دکمه تاچ زدودن بخار را لمس کنید!

سنسور تاچ : در صورت سفارش به آینه سنسور تاچ اضافه می‌شود که با لمس آن می‌توان قابلیت‌های مختلف آینه را فعال کرد یا رنگ چراغ‌های دور آینه را تغییر داد.

حسگر تشخیص حرکت : با نصب این حسگر فقط کافی است که در مقابل آینه دست خود را تکان دهید تا فرامین شما اجرا شود. با یکبار تکان دادن چراغ‌های آینه روشن می‌شوند! با تکان بعدی می‌توانید رنگ آینه را تغییر دهید و در نهایت نورپردازی آینه را خاموش کنید.

آینه قدی هوشمند در ایران

در سایت‌های خارجی می‌توانید انواع آینه قدی هوشمند را مشاهده کنید که به صورت اینترنتی به فروش می‌رسند. در ایران هم به مانند سایت‌های معتبر خارجی نظیر aliababa.com و amazon.com ، سایت فرکو به آدرس farkoo.ir برای خرید انواع آینه قدی در دسترس است. با شماه تماس 09101767773 هم می‌توانید با این مجموعه در تماس باشید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 099211***** - 093570*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل