اطلاعات تماس
  • 021883*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140202067253321827
در دسترس نیست

موسسه فرهنگی هنری ایده در هفته دیزاین برگزار می کند

برنامه های موسسه هنری ایده به مناسبت روز جهانی دیزاین در سال ۱۴۰۲

کد: 140202067253321827

، (اخبار رسمی): موسسه فرهنگی هنری ایده از سالیان گذشته تا به امروز به مناسبت روز جهانی دیزاین (27 آوریل)، سلسله نشست ‌ها و ورکشاپ‌ هایی را پیرامون حوزه دیزاین و زیرشاخه‌ های آن، اعم از گرافیک دیزاین، گیم دیزاین، وب دیزاین، فشن دیزاین و … برگزار می ‌کند.

برنامه های موسسه هنری ایده به مناسبت روز جهانی دیزاین در سال ۱۴۰۲
برنامه های موسسه هنری ایده به مناسبت روز جهانی دیزاین در سال ۱۴۰۲

موسسه فرهنگی هنری ایده به مناسبت روز جهانی دیزاین، سلسله نشست ‌ها و ورکشاپ‌ هایی را پیرامون حوزه دیزاین و زیرشاخه‌ های آن، اعم از گرافیک دیزاین، گیم دیزاین، وب دیزاین، فشن دیزاین و … برگزار می ‌کند.

تاریخچه روز جهانی دیزاین

روز جهانی دیزاین هر سال در ۲۷ آوریل برگزار می شود. این نشان می دهد که چگونه طراحی می تواند جهان را تغییر دهد. طراحی تاثیرات گسترده ‌ای بر زندگی روزمره ما دارد. بسیار بیشتر از آن چه که ما تصور می‌ کنیم. این در چیزهای زیبای اطراف ما وجود دارد؛ زیبایی طراحی خوب در همین است. معنادار و الهام بخش است و در تمام اطراف ما وجود دارد.

برای بسیاری از مردم، دیزاین یک اصطلاح مبهم است. اینکه چه چیزی برای یک فرد جذاب است یا نه، بسیار ذهنی است. با این حال، طراحی درخشان همیشه به سه هدف اصلی دست خواهد یافت. خاطره انگیز، الهام بخش و آموزشی است. ایده روز جهانی طراحی از کیم پالسن، عضو شورای بین المللی انجمن های طراحی گرافیک؛ بود. اولین نسخه در ۲۷ آوریل ۱۹۹۵ برگزار شد، اما در آن زمان به عنوان روز جهانی گرافیک نامگذاری شد. این ابتکار تشخیص می دهد که چگونه طراحی زندگی روزمره را زیبا و معنادار می کند. این روز تمام جنبه های طراحی، زیبایی شناسی، فرم و عملکرد را گرامی می دارد. همچنین چندین زمینه طراحی، ارتباطات بصری، طراحی گرافیک، آگاهی، ارتقاء، مدیریت و آموزش را در سراسر جهان ترویج می کند.

اهداف این روز

هدف روز جهانی دیزاین و طراحی الهام بخشیدن و افزایش آگاهی عمومی از ارزش طراحی است. به دور از یک مفهوم انتزاعی، طراحی می تواند جهان را تغییر دهد. تاریخ نمونه های فراوانی دارد. طراحی عالی در همه جای محیط اطراف ما وجود دارد. فقط باید مکث کنیم و توجه کنیم. به اشیاء بی‌ضرر مانند پله‌ها، کاشی‌های روی زمین یا بسته‌بندی اقلام مورد علاقه‌مان فکر کنید. ما می دانیم که طراحی باعث می شود همه چیز خوب به نظر برسد. اما در اشکال مختلف آن، هدف نهایی از طراحی بهبود کیفیت زندگی است. می تواند موانع را از بین ببرد و دنیا را برای همه قابل دسترس تر کند. از ویلچرهایی که به شما کمک می ‌کنند بایستید تا تلفن‌ هایی که شما را به عزیزانتان متصل می ‌کنند. طراحی خوب زندگی را زیبا و غیرممکن‌ ها را دست‌ نیافتنی می ‌کند. در روز جهانی طراحی، طراحان در همه جا حرفه خود را جشن می گیرند. این روز از طراحان می‌ خواهد تا استعدادهای خود را برای بهبود رفاه عمومی به کار گیرند. برای هدایت توانایی های خود به راه حل های نوآورانه ای که نیازهای خانواده، دوستان و محیط محلی آن ها را برآورده می کند.

برنامه های موسسه هنری ایده به مناسبت روز جهانی دیزاین در سال ۱۴۰۲

به عنوان هفته های طراحی جهانی، ما در طی سالیان گذشته دانش، منابع و بهترین تجربیات را به اشتراک می گذاریم. تبادل محصولات و ایده ها، توسعه پایدار و رشد رویدادهای طراحی فردی را تقویت می کنیم. ماموریت ما، ارتقای مکالمه جهانی، درک، آموزش و ارتباط افراد با طراحیست.

موسسه فرهنگی هنری ایده در سالیان گذشته تا به امروز به مناسبت روز جهانی دیزاین، سلسله نشست ‌ها و ورکشاپ‌ هایی را پیرامون حوزه دیزاین و زیرشاخه‌ های آن، اعم از گرافیک دیزاین، گیم دیزاین، وب دیزاین، فشن دیزاین و … برگزار می ‌کند.

گالری ایده، در راستای اهمیت هنر دیزاین، با هدف بررسی ابعاد مختلف این حرفه، همچنین نمایشگاهی با مضمون نمایشگاه پوستر به مناسبت روز جهانی گرافیک دیزاین، از تاریخ جمعه ۷ اردیبهشت لغایت چهارشنبه، ۱۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲، برگزار می‌کند. بازدید از این نمایشگاه همه روزه در ساعات ۱۶ الی ۲۰ برقرار است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021883*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل