اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140202107258722684
در دسترس نیست

ماگ قهوه سرامیک در مقابل سنگ: کدام برای شما مناسب است؟

کد: 140202107258722684

، (اخبار رسمی): در این مقاله، ما ماگ های قهوه سرامیک را در مقابل سنگ های سنگی قرار می دهیم تا ببینیم چه چیزی برای شما بهتر است.

ماگ قهوه سرامیک در مقابل سنگ: کدام برای شما مناسب است؟
ماگ قهوه سرامیک در مقابل سنگ: کدام برای شما مناسب است؟

نه تنها دم کردن در مورد قهوه مهم است، بلکه انتخاب ماگ شما نیز مهم است. انتخاب ماگ شما می تواند بر طعم نوشیدنی شما تاثیر بگذارد، بنابراین بسیار مهم است که با دقت انتخاب کنید. ماگ های قهوه سرامیکی و سنگی اغلب سر به سر می شوند، زیرا در حالی که انها نقاط مشترک زیادی دارند، تفاوت های کلیدی وجود دارد.  اما تفاوت بین ماگ های قهوه سرامیکی و لیوان های قهوه سنگی چیست؟ بیایید به  بحث ماگ لاکچری سرامیکی و سنگی بپردازیم.

معرفی شما به ماگ های قهوه سرامیکی و ماگ های قهوه سنگ

ماگ سرامیکی در دار مسلما ماگ های قهوه ای هستند که به راحتی در دسترس هستند. شما احتمالا در حال حاضر یکی از انها را در کمد خود دارید.

سرامیک از مخلوطی از پودر خاک رس، فلدسپار و اب می اید و در یک کوره گرم می شود. این نوع ماگ های قهوه معمولا با لعاب های تزئینی ضد اب پوشیده می شوند.  ماگ های قهوه سنگی کمتر از سرامیک رایج هستند، اما این بدان معنا نیست که انها خوب نیستند. اگر هر چیزی، سنگ اغلب با دوام تر است. سنگ شکن یک اصطلاح گسترده است.

مانند سرامیک، در دمای بالا گرم می شود و از خاک رس ساخته شده است. گاهی اوقات از ترکیبی از خاک رس، سنگ و سنگ چخماق ساخته شده است و ممکن است یا ممکن است لعاب نداشته باشد.  حالا، بیایید این دو نوع ماگ را سر به سر بگذاریم!

ماگ قهوه سرامیک در مقابل سنگ: چگونه انها متفاوت هستند؟

ماگ های سرامیکی به راحتی لکه می شوند، به ویژه هنگامی که سفید یا رنگ روشن است. شما ممکن است متوجه حلقه ای شده باشید که در ان قهوه شما ریخته شده یا در پایین ماگ سرامیکی رنگ امیزی شده است. این رنگ امیزی تمایل به اتفاق نمی افتد به ماگ سنگ.

ماگ های سرامیکی اغلب لعاب دار و صاف هستند، در حالی که سنگ های سنگی گاهی اوقات بدون لعاب باقی می مانند و می توانند بافت شنی داشته باشند.  ماگ های قهوه سنگی می توانند در برابر شوک حرارتی مقاومت کنند. ماگ های سرامیکی همیشه از شوک حرارتی جان سالم به در نمی ببرند.

شوک حرارتی به رفتن از یک درجه حرارت به دمای دیگر اشاره دارد، مانند از یخچال به فر. شیشه سرامیکی و می تواند خرد زمانی که این اتفاق می افتد، اما ظروف سنگی به نظر می رسد مقاومت در برابر ان. شما همچنین ممکن است به ایده های برتر ما برای اویزان کردن ماگ های قهوه علاقه مند باشید.

چگونه شبیه هم هستند؟

هر دو این نوع ماگ ها از خاک رس ساخته شده اند. گاهی اوقات انها می توانند بسیار شبیه به نظر برسند زیرا هر دو نوع اغلب لعاب دار و تزئین شده اند. 

ماگ های سرامیکی و ماگ های سنگی معمولا مایکروویو، اجاق گاز و ماشین ظرفشویی هستند. با این حال، برخی از مارک ها ممکن است هشدارهایی در این مورد داشته باشند. این می تواند به دلیل لعابی باشد که انها به عنوان ماشین ظرفشویی استفاده می کنند ممکن است طراحی را خراب کند.

همچنین معمول است که ماگ های سرامیکی لعاب فلزی داشته باشند که مایکروویو امن نیست. من به طور تصادفی به اندازه کافی ماگ سرامیکی با دسته های فلزی و چاپ را منفجر کردم تا درس خود را اموخته باشم! 

چه چیزی در مورد لیوان های سرامیکی بهتر است؟

یکی از دلایلی که سرامیک بهتر است این است که طعم قهوه شما را تغییر نمی دهد. از انجا که خنثی است، هیچ طعم ناخواسته ای را در نوشیدنی شما ازاد نمی کند یا طعم طبیعی قهوه را جذب نمی کند. برخی از ماگ های قهوه سنگ اهکی نشده ممکن است طعم قهوه شما را به دلیل ترکیب معدنی خاک رس تحت تاثیر قرار دهند. 

هنگامی که به سرامیک می اید، شما همچنین لازم نیست که نگران باشید که قهوه شما به سرعت سرد شود (مگر اینکه زمان زیادی طول بکشد تا یک فنجان را تمام کنید!) سرامیک در پراکنده کردن یکنواخت گرما در سراسر فنجان و گرم نگه داشتن ان برای مدت طولانی خوب است. برای اطلاعات بیشتر، مقاله ما را بخوانید ایا ماگ های سرامیکی قهوه را داغ نگه می دارند؟

چه چیزی در موردماگ های سنگی بهتر است؟

سنگ های سنگی بسیار با دوام هستند و به ندرت تراشه هستند. انها همچنین برای ظاهر منحصر به فرد خود مورد علاقه هستند. این فنجان ها همچنین در مقاومت در برابر قهوه داغ و گرم نگه داشتن ان برای مدت طولانی تر به دلیل ضخامت ماگ ها خوب هستند.

ظروف سنگی مانند سرامیک لکه دار نمی شوند، بنابراین وقتی صحبت از تمیز کردن می شود، بنابراین نیازی به شستشو نیست. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل