اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140202137264516403
در دسترس نیست

با حضور گروه آزمایشگاهی پادینا وبستا، از ایران رخ داد 

اولین کنگره بین المللی کنسر ژنومیکس

کد: 140202137264516403

، تهران , (اخبار رسمی): ارتقای دانش و ارتباط بین المللی درهمایش کنگره بین المللی کنسر ژنومیکس در شهر تهران ایران با حضور نمایندگان و کارشناسانی از ایران به مدت سه روز برگزار خواهد شد.

ارتقای دانش و ارتباط بین المللی درهمایش کنگره بین المللی کنسر ژنومیکس
اولین کنگره بین المللی کنسر ژنومیکس

مدیران این گروه آزمایشگاهی سعی بر آن دارند که در وهله اول در زمینه ی تولید داخل با کیفیت قابل رقابت با محصولات خارجی مشابه و در وهله ی دوم تامین کلیه ی مواد و محصولات موردنیاز آزمایشگاه را انجام دهند.

به گزارش اخبار رسمی از روابط عمومی گروه آزمایشگاهی پادینا وبستا، نمایندگان این شرکت از تاریخ ۱۳ - ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ به مدت سه روز در اولین کنگره بین المللی کنسر ژنومیکس شرکت کردند.

بر اساس این گزارش، اولین کنگره بین المللی کنسر ژنومیکس  که در شهر تهران برگزارخواهد شد، با حضور مجموعه‌های فعال حوزه آزمایشگاهها و تجهیزات آزمایشگاهی تشخیص پزشکی ایران از چندین کشور جهان برگزار میگردد.

سید امیر عباس حسینی راد با تشریح اهداف حضور در این همایش، گفت: علاوه بر ارتقا سطح دانش  آگاهی شرکت کنندگان، یکی از مهترین دستاوردهای این همایش، ایجاد بستر مناسب برای همکاری‌های بین المللی میان شرکت‌ها و مجموعه‌ها، از کشورهای مختلف بود.

وی ادامه داد: در این فرصت بین المللی، شرکت‌ کنندگان با توجه به توانایی‌های مجموعه‌ها به فرصت سازی در این عرصه اقدام کردند.
او تاکید کرد: در همین راستا، گروه آزمایشگاهی پادینا وبستا تلاش کرد تا بالاترین بهره‌وری را در این همایش داشته و  در راستای ارتقای سطح توانمندی با محوریت تشخیص مولکولی، درمان هدفمند، پزشکی شخص محور و با هدف توسعه مرزهای دانش، رونمایی از فناوری‌های جدید حوزه سرطان و تجاری‌سازی یافته‌های نوین محققین کشور  داشته باشد.

این مقام مسئول در مورد دستاوردهای این همایش هم اظهار داشت: گروه آزمایشگاهی پادینا ویستا که دارای زیر مجموعه های آریا تشخیص پارس, پادینا تشخیص ایرانیان, پادینا تجهیز ایرانیان, سیما پلیمر آریا و آزمایشگاه پاتوبیولوژی پادینا میباشد, از سال 1392 فعالیت خود را آغاز نموده و هم اکنون با بیش از 10 سال سابقه در زمره ی یکی از خوش نام ترین شرکت های فروش دستگاه ها و ملزومات مصرفی آزمایشگاه می باشد. این شرکت با دارا بودن نمایندگی انحصاری محصولات کمپانی های اروپایی و چینی نظیر Accumax , Deltalab , Diagcore Labnovation , Improve و … تنوع بالایی از دستگاه ها و محصولات مصرفی آزمایشگاهی با کیفیت را داراست که سهم بسزایی در تامین کالاهای مذکور را دارد. شرکت پادینا ویستا افتخار این را دارد که در جای جای کشور در کمترین زمان ممکن کالاها و خدمات را به مشتریان محترم ارائه می کند.

• نماینده شرکت های بین المللی • فروش تجهیزات آزمایشگاهی • پشتیبانی 24 ساعته • کارشناسان حرفه ای در زمینه ی پشتیبانی.

سید امیر عباس حسینی راد با اشاره به اهمیت شرکت در همایش‌های بین‌المللی برای هر مجموعه و کسب و کاری ادامه داد: از آنجایی که روزمرگی‌های رایج  درکسب و کار یک آسیب است، باید سعی کرد تا در هر لحظه به دنبال ارتقای علمی و افزایش ارتباطات در حوزه کاری خودمان باشیم که از همین رو این همایش در راستای این دو هدف قرار داشت.

گفتنی است، علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از وبسایت این مجموعه به نشانی www.padina-ti.com بازدید کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه آزمایشگاهی پادینا ویستا

گروه آزمایشگاهی پادینا ویستا گروه آزمایشگاهی پادینا ویستا پیشرو در تولید، واردات و فروش دستگاه ها و لوازم مصرفی آزمایشگاهی گروه آزمایشگاهی پادینا ویستا نوآور در ارائه دستگاه های آزمایشگاهی گروه آزمایشگاهی پادینا ویستا افتخار این را داردکه از سال 1392 همواره در کنار مشتریان، تولیدکنندگان و واردکنندگان صنایع علوم آزمایشگاهی کشور باشد. هلدینگ پادینا ویستا در سال 1392 تاسیس گردید و با بیش از یک دهه فعالیت مستمر و پویا، هم اکنون از شرکت های برتر تجهیزات آزمایشگاهی شناخته می شود. ساختار مدیریتی این مجموعه همواره در تلاش بوده است که به صورت مستمر و پویا، در توسعه وتعالی سلامت جامعه در کشور ایفای نقش نماید. این شرکت توانسته است با اتکا به دانش و تجربه نیروی انسانی و فعالیت در حوزه تجهیزات پزشکی آزمایشگاهی در راستای رضایتمندی مشتریان ارجمند و ارتقا سطح علمی و تکنولوژی کشور گام های بلندی را بردارد. مدیران این گروه آزمایشگاهی سعی بر آن دارد که در وهله ی اول در زمینه ی تولید داخل با کیفیت قابل رقابت با محصولات خارجی مشابه و در وهله ی دوم تامین کلیه ی مواد و محصولات موردنیاز آزمایشگاه ها با قیمت مناسب و کیفیت بالا را سرلوحه ی کار خود قرار دهند.. آدرس: ایران - تهران, خیابان طالقانی, خیابان بهار شمالی, خیابان جواد کارگر, پلاک 45 کدپستی: 1563736316 تلفن: 71386 - 77686509 - 77686485 - 77686493 - نمابر: 71386 داخلی 8 ایمیل: [email protected] وب سایت: www.padina-ti.com #گروه_آزمایشگاهی_پادینا_ویستا #آزمایشگاه_تشخیص_طبی #آزمایشگاه_تخصصی #آزمایشگاه_پاتوبیولوژی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید